כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

"

הגענו למלון לאןנרדו אין ים המלח..( ...

"
חוות דעת 1 מתוך 60 על רשת מלונות פתאל
זאב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100 1
הגענו למלון לאןנרדו אין ים המלח..( לשעבר עין בוקק) המתנו מעל שעה לקבלת חדרים קיבלנו קרוב ל5 אחר הצהריים...אין הקפדה על תו ירוק אי חבישת מסכה..אין שום כלום במלון חוץ מספא שהוא יקר המרחק לחוף הים הציבורי יחסית רחוק דרך האוהל הבדואי ירידה דרך כורכר וחפירות...נהוג שחהיה שאטל לחוף ואין....המלון ישן מאד ריהוט ישן מתקלף לא מתאים לחדר ארוניות תקועות בצידי החדר אין אפשרות לעבור למיטה ...מגבות לחוף בעגלה מפוזרות ללא הקפדה שהם אכן המגבות אורחים חוזרים מהים זורקים לעגלה מבלי לדעת ששם יש מגבות יבשות....בקבלה אדם נחמד אחד בלבד שכבר עם ההגעה מפלס הסבלנות יורד...אני כמדריך תיירים בחול מתארח לא פעם במלונות לאונרדו באירופה לא להשוות היינו גם בליאונרדו קלאב קטסטרופה בקיצור דוד פתאל וגב מאיה מגן זה לא קונץ לפרסם שיש לכם מעל 170 בתי מלון בארץ ובעולם צריך גם לתת כבוד לבתי המלון שלכם בישראל ..(לא כולם גרועים) אבל אכלנו אותה בלאונרדו אין ים המלח ולא בגלל יחסית המחיר הנמוך לתשומת ליבכם באמת
מחיר: 850 ₪
הערות למחיר: 850 שתי לילות כולל ארוחת בוקר
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה

להמשך גלישה באתר
up