כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

"

נרצה לשתף בחוויה האישית לנו. בדברים ...

"
חוות דעת 1 מתוך 37 על תרין מתחם אירועים
Ariadna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
50 מתוך 100 1
נרצה לשתף בחוויה האישית לנו. בדברים הטובים ובדברים הפחות טובים. התחתנו בתרין בחודש ינואר, יום חמישי. שתי המלצות מהותיות: תביאו מנהל/ת אירועים מטעמכם, ותביאו אותה לכל הפגישות עם מנהלי האירוע, מתחילת התהליך. זה יחסוך לכם הרבה כאב ראש כפי שלמדנו על בשרנו. המלצה נוספת - בסגירת החוזה, נאמר לנו שטיפים שהזוג משאיר למלצרים הולכים למלצרים, אך בבדיקה מול המלצרים עצמם, הובהר לנו שדבר לא מגיע אליהם וחבל על הכסף שלנו. עכשיו, נתחיל מהדברים הטובים - האוכל היה מצוין, ברמה גבוהה מאד. השפים ניצחו על המטבח באופן יוצא מן הכלל, כל האורחים שיבחו את האוכל. חוץ ממטבל אחד שהיה חשוב שיהיה בשולחנות של צד הכלה וסוכם עליו מבעוד מועד, לא היה – הכול היה מצוין מהבחינה הזו. צוות הבר עבד באופן יוצא מן הכלל. כמו כן, נראות המקום משגעת – העיצוב קפדני, מרחב מדהים ביופיו, ומערכות התאורה והסאונד איכותיים. גם בזמן החופה, שמענו היטב את הרב, תודות לרמקולים שהוצבו בחופה. שבוע לפני האירוע עדכנו את מספר המוזמנים לפחות מההתחייבות (קבוצה גדולה מחו"ל שבטלה הגעה) וביקשנו להתחשב בנו. אפילו הצענו לשלם יותר על כל מנה בשביל להוריד מההתחייבות – למרות שלא הסכימו (ואף הכלה קיבלה צעקות בטלפון מרוני) ולמרות שסוכם אחרת, הורידו לנו בסוף 1,000 ₪ מהחשבון הסופי. קצת חבל לנו, אבל זכותם להחליט אחרת. הדברים הפחות טובים - למרות הרושם החיובי שנוצר בעת חתימת העסקה מול רוני והאווירה החיובית מול מנהל האירוע אבירן, בעת האירוע עצמו ובימים שלאחריו הסיפור היה קצת שונה. היו כמה נקודות שהיו חשובות מאוד עבורנו, אותן הבהרנו וסיכמנו מראש – החל מלא לפנות שולחנות לפני תום האירוע ולא לטאטא, לדאוג לחמם את אזור קבלת הפנים טרם הגעת האורחים, לדאוג לעמדה למעילי האורחים (לאחר מספר בקשות - אלתרו בסוף פתרון שקרס) ועד מיקום המתנות שהבאנו לאורחים. בפועל, מנהלת האירוע שלנו ואנחנו (הזוג) מצאנו את עצמנו מסבירים ומזכירים מספר פעמים בעת האירוע עצמו את מה שכבר סוכם עליו והובטח לנו, אך משום מה זה לא נקלט בצד השני – וכל זה מלווה בוויכוחים ובמשחקי אגו מול מנהלת האירוע. היו גם ליקויים נוספים עליהם לא הינו יודעים אילולא המנהלת מטעמנו. לא מקצועי וחבל. צוות המלצרים לא התנהל במקצועיות הראויה, אכל בקבלת הפנים לפני שהאורחים הספיקו לגעת באוכל, חלק התבטא בזלזול ובחוסר רצון לשירות מול כמה מהאורחים שלנו ונתנו להם הרגשה שמזרזים אותם ללכת. חלק נוסף מהצוות הרעיש מספר פעמים בעת החופה עצמה (הרב עצמו היה צריך לבקש שקט). לאחר שנפגשנו עם אבי, מבעלי המקום, על מנת לסגור את יתרת החשבון פרטנו בפניו את כל הדברים החיוביים והחיוביים פחות שמנהלת האירוע שלנו ראתה וחוותה והוא היה קשוב ונתן הרגשה טובה ושהבין את ליבנו. מנהל האירוע, אבירן התנהג קצת אחרת – מספר ימים לאחר מכן, הוא צעק על הכלה ועל מנהלת האירועים בטלפון, דיבר בזלזול ובאגרסיביות, טען שהן משקרות, ממציאות את כל הליקויים ומכפישות אותו וניתק את השיחה. טעם מר וחמוץ מאד, וחבל. מאותו רגע החלטנו שאנו רק רוצים לסיים את הסאגה הזו ולא מתכוונים לרדת לרמה הזו. כאשר הגענו לקחת את המנות ששילמנו עליהם (ההפרש בין ההתחייבות שלנו לכמה שהגיעו בפועל) - קיבלנו בעיקר מנות ביניים וסלטים, משמעותית פחות מהמספר שסוכם ומעלות המנה. לא התווכחנו יותר על כלום, אמרנו תודה וסגרנו את הסיפור הזה. לסיכום? אם אתם הולכים על זה, תדאגו שכל דבר קטן, כל פיפס יהיה רשום בחוזה, אל תאמינו לכל דבר שיאמרו לכם כדי לסגור עסקה, תדעו שאם תהיה לכם פאשלה ויגיעו פחות מההתחייבות – לא בטוח שילכו לקראתכם, והכי חשוב – תביאו מנהל/ת אירוע מטעמכם ,שאתם סומכים עליו/ה וי/תדאג לכם. מעבר לכך, יהיה לכם אוכל סופר טעים, בר מנצח ועיצוב מהסרטים. לשיקולכם ומזל טוב!
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה

להמשך גלישה באתר
up