"
הגענו לנסיה בידיעה שסגרנו את האולם ...
"
50
מתוך
100
1
הגענו לנסיה בידיעה שסגרנו את האולם שידאג לנו ויתן לנו ראש שקט בכל התהליך . האירוע נערך בתאריך 8.1.20 יום גשום ומטורף . הגיעו האורחים ובקבלת פנים נזל מים מכיסוי האוהל של קבלת פנים , המעבר לשירותים הוצף כך שהאורחים היו צריכים לעבור בשלולית בוץ שום חימום רלוונטי לעונה לא היה . הסיפור שלנו ממשיך בכך שלאחר האירוע קיבלנו תגובות מאכזבות על שירות המלצרים והיחס שלהם לאורחים שלנו . אנשים שהתלוננו שלא קיבלו מנות עיקריות אנשים שלקחו להם את הצלחות במהירות כדי לתקתק מנות ואת הקינוחים הוציאו על האוכל בלי לפנות .
לאחר האירוע ניגשנו לסגירת חשבון אצל אורית ונוכחנו לדעת שהטעות הכי גדולה שלנו היא שבחרנו בנסיה . לאחר כל מה שסיפרנו לא קיבלנו מענה מתאים חוץ מהרגשה של ניפנוף כי מנהל בטוח במקום שלו כך שלא הגיוני שיהיו פשלות .
הרגשה שלא לקחו אותנו ברצינות כי איך מנהל האירוע המדובר אבי היקר אמר לאורית בלי בושה "עזבי אותם הם נפלו באירוע בגלל זה הם מדברים ככה " למרות שלא הזכרנו אף פעם אחת את עניין התשלום או הנחה כזו או אחרת .
פשוט מאכזב .
מחיר:
215 ₪
תאריך קבלת השירות:
2020/01/08
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה