כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

"

מארגנת החתונות- מבלגנת החתונות / הורסי ...

"
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100 1
מארגנת החתונות- מבלגנת החתונות / הורסי החתונות שם יותר מתאים . לצערי הרב מאוד לקחתי את החברה הנל על מנת להוריד מעצמי את עול ההתעסקות באורחים שמגיעים לא מגיעים סידורי הושבה וכו. התחתנתי לפני שבוע באולמי הנסיכה. סדר בהושבה ממש לא מה שקרה שם. בפועל קיבלנו של משתמש וסיסמא לאתר רק יומיים לפני החתונה כולל לחץ שהופעל על ידי החברה על סקיצות סידורי ההושבה- יומייייםםם לפני החתונה חברים!! בכל חברה אחרת שבוע לפחות במקרה הגרוע. התעלמות משיחות טלפון של בעלי מהודעות מבקשות שלנו לדעת מה קורה עם השרותים עליהם שילמנו 1700-1900 שח. אכזבה שאין לתאר אני בתור כלה דאגתי להושבה של האורחים בחתונה שלי. אבל לירון את הכסף דרש במזומן כבר לפני שהתחיל הארוע ( כבר פה מבינים שאכן משהו מסריח). אטרקציה מהממת ששילמתי עליה, אותיות פרחים ענקיות שהוצאו מהכניסה לאולם בשביל העמדה הלא מועילה שלכם.. איך מתוך 380 אורחים רק 160 במקרה הטוב קיבלו פתקי הושבה ואתם טוענים שאתם עושים את העבודה? מאורסים יקרים תצילו את עצמכם מהחברה הזאת מה עוגמת נפש אתם לא צריכים אץ זה. יש כל כך הרבה חברות אחרות מקצועיות בתחום
תאריך קבלת השירות: 2019/03/27
תגובת בית העסק לחוות הדעת לפני 5 שנים
טל שלום רב, במהלך ביצוע אישורי ההגעה לחתונתכם, קיבלתם מאיתנו עידכונים תמידיים הן טלפונית והן באמצעי תקשורת לרבות וואטסאפ גם על ידי נציגה מטעמנו בשם לירון וגם על ידי ליאור. לכל אורך הדרך ידעתם מה כמות מאשרי ההגעה וכן גם קיבלתם שם משתמש וסיסמא לביצוע ההושבה בדיוק בזמן המתאים- מס' ימים לפני האירוע. לאחר שיחות עם בעלך, הומלץ לבעלך להתחייב לכמות של 345 אורחים, לאחר הפחתת 10 אחוזים שאנו ממליצים עליה. בעלך ציין שברשותו עוד 100 אורחים ויותר אשר לא אישרו לנו הגעה , אלא אישרו לו והוא מעוניין להוסיף אותם להתחייבות. הוסבר לבעלך שאנו לא יכולים להתערב באורחים שאותם לא אנו אישרנו והמלצנו לו שוב על ההתחייבות על פי הכמות אותה אנו אישרנו ואשר ידועה לנו. בעלך התחייב ל 410 אורחים ברוטו ו 368 נטו לאחר הפחתה, זאת בניגוד להמלצתנו ועל שיקול דעתו הבלעדי. באירוע עצמו, הכול התנהל על מי מנוחות ולא היה משהו קיצוני שאירע במהלך ההושבה, זאת מאחר שגם כך לא כל האורחים הגיעו כך שמקום פנוי, היה בשפע ולכן לא הייתה כל סיבה לבלאגן שאת מתארת, אלא להיפך. הוסבר לכם גם בשיחות שניהלנו טרם פירסום הביקורת שלך, שנאמר לבעלך (שלחנו לכם שיחה מוקלטת) להתחייב ל 345 אנשים ולא אדם אחד יותר. פעלתם בניגוד לעצתנו וכעת משהפסדתם מנות באירוע, אתם באים אלינו בתלונות כאילו אנחנו אלו שהמלצנו לכם להעלות התחייבות. יש לציין כי הוכחנו לכם בשיחה מוקלטת, שביצענו תיאום ציפיות בנושא והבהרנו לכם שלא ניקח אחריות במידה ותתחייבו ליותר אנשים על דעת עצמכם. נמנעתם מלהקשיב לאנשי המקצוע והרי התוצאה מונחת לפניכם. מעבר לכך- לגבי האטרקציה של הפרחים- מיקומה הבלעדי של העמדת הממוחשבת הוא בכניסה לאולם והאותיות הוזזו לאחר התייעצות עם מנהלי האירועים באולם שהבהירו לנו ששם עלינו להקים את העמדה שלנו ושאין שום מקום אחר. כעת מה שאת עושה, הוא להכפיש את שמה הטוב של החברה על סמך החלטה שאתם בעצמכם ביצעתם מבלי להתייעץ איתנו, זאת כמובן מגובה בהקלטות ובתיעודים.
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה

להמשך גלישה באתר
up