כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

הידע השיווקי כמנוף להצלחה עסקית בימים של חוסר וודאות

מאת | | 16:50 29/03/2020 | זמן קריאה: 3 דקות
0

יגאל בר און מנכ״ל איגוד הפרסום הישראלי ומנכ״ל הבצפר.                                    
דמיינו את בעלי העסקים הקטנים והעצמאים כסירות קטנות בים, כשהים סוער, הם הראשונים להיפגע.  אפשר לשרוד את הסערה ולצאת ממנה מחוזקים. הסוד הוא בגמישות וביכולת לתמרן מהר, תוך נקיטת הפעולות הנכונות בזמן.

תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up