כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

שיפוצים ותיקונים פלסטיים לפני החתונה: כך תעשו זאת נכון

מאת mit4mit | טיפולי יופי וקוסמטיקה | 13:04 15/06/2017 | זמן קריאה: 4 דקות
0

אנחנו לא מכירים אישה שאין משהו בפנים או בגוף שלה שהייתה רוצה לתקן, לשפץ, להעלים או להוסיף (אגב, אנחנו גם לא מכירים גבר כזה, כך שכתבה זו היא גם לחתנים). לכן זה לא מפתיע שלקראת יום החתונה שקרב - בו חשוב לנו להיראות במיטבנו, הרבה כלות וחתנים בוחרים בשיפוצים ותיקונים קוסמטיים שונים. הכתבה שתעשה לכם סדר - אילו ניתוחים נפוצים ביותר לפני החתונה וכמה זמן לוקחת ההחלמה. שיפוץ נעים!

בדיוק בגלל אותה החשיבות להיראות במיטבנו, חשוב לא פחות לדעת איך ומתי לעשות את השיפוצים והשינויים הקוסמטיים כדי שלא תמצאו את עצמכם עם בעיה קוסמטית חדשה (ואולי חמורה יותר) ביום החתונה שלכם, רק בגלל שלא לקחתם הכל בחשבון כשבאתם לשפץ ולתקן.
מערכת mit4mit
תמונה:(מערכת mit4mit)
מה משפצים?

עדיין לרוב נשים הן אלו שעוברות ניתוחים פלסטיים לפני החתונה כשהניתוחים העיקריים הם ניתוחי אף, ניתוחי לייזר להסרת משקפיים, שאיבת שומן, ניתוח להרמת עפעפיים, ניתוח להגדלה או הרמת חזה, ניתוח למתיחת זרועות ועוד.

הדיבור הוא על כ-40% מהכלות שעוברות שיפוץ קוסמטי כלשהו והחתנים מאחור, אך מדביקים היטב את הפער.
עלייה בטרנד

שתי סיבות עיקריות מסבירות את העלייה המתמדת באחוזי המתנתחים ומתחדשים קוסמטית לפני החתונה: האחת היא העלייה המתמדת בדרישות החברה מאיתנו להיות יפים, חטובים וכמה שיותר מושלמים, סיבה שמסבירה גם את העלייה בתחום בקרב חתנים ולא רק בקרב כלות; והסיבה השנייה היא הירידה המתמדת במחירי הניתוחים וההליכים הקוסמטיים עם השנים, אשר הופכת אותם לזמינים יותר כמעט לכל כיס.  
מערכת mit4mit
הכי יפים שישתמונה:(מערכת mit4mit)
משך ההחלמה

אם אתם שוקלים ניתוח פלסטי לפני החתונה, חשוב מאוד לברר לפני הכל את משך תהליך ההחלמה (המלא!) מהניתוח, כדי לראות שיש לכם מספיק זמן לעבור את תקופת ההחלמה לפני היום הגדול.

לכן זה מה שעשינו עבורכם, בכמה מהניתוחים הנפוצים ביותר לפני החתונה:
ניתוח להסרת משקפיים

אם החלום שלכם זה להיות בלי עדשות מגע או משקפיים בחתונה, קחו בחשבון חצי שנה לפחות בין הניתוח ליום האירוע שלכם כדי למנוע מצב שתהיו מטושטשים ולא מאלכוהול – בחתונה שלכם. היות שכ-30% מהאנשים מתאימים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר, כדאי להתחיל עם בדיקה ראשונית זו כדי לבדוק אם יש על מה לדבר ואם צריך להיערך מבחינת התאריך בהתאם.

קחו בחשבון שיובש בעיניים הוא תופעת לוואי מאוד נפוצה של ניתוח זה אשר פעמים רבות משתפרת מאוד עד כמה שבועות לאחר הניתוח, אך במקרים לא מעטים נשארת במידה כזו או אחרת באופן קבוע ובעיקר במזג אוויר יבש.
מערכת mit4mit
למרות שלהיות משקפופר נהיה סופר טרנדי :) תמונה:(מערכת mit4mit)
יישור שיניים

זהו אולי הטיפול הדורש את הזמן הממושך ביותר לפני החתונה. אם אתם רוצים ליישר את השיניים לקראת החתונה אתם צריכים להתחיל בתהליך שנתיים שלוש לפני האירוע, בין אם מדובר בשיניים לא ישרות, מרווחות או צפופות מאוד.
מילוי קמטים - בוטוקס

הזרקה לקמטים בחלק העליון של הפנים - צדי העיניים, המצח או הגבות. הטיפול אורך כמה דקות בלבד, מחזיק כשלושה ארבעה חודשים ומומלץ לבצע כחודשיים לפני החתונה, למרות שההמלצה החמה יותר שלנו היא לא לבצע טיפול זה בפעם הראשונה לפני החתונה, היות שבניגוד לניתוח בוטוקס הוא טיפול שאפשר לבצע במועד מוקדם ומרוחק עוד יותר מהחתונה, לכל מקרה שלא יהיה.
מערכת mit4mit
תמונה:(מערכת mit4mit)
ניתוח חזה

בין אם מדובר בהגדלה, הקטנה או הרמת חזה, חשוב לגשת למשימה זו ולניתוח לפחות 5 חודשים לפני היום הגדול. הניתוח מבוצע בהרדמה כללית ואחריו תהליך ההחלמה וההגעה למראה הסופי והרצוי (של עיצוב השד) אורך עד ארבעה חודשים.

אפשר לתכנן את השמלה בהתאם למידות החדשות שיהיו לך אחרי הניתוח, אבל כדאי לקחת בחשבון מדידות והתאמות של השמלה אחרי שתגיעי למידה החדשה ולעיצוב המושלם החדש של השדיים שלך.
מערכת mit4mit
תמונה:(מערכת mit4mit)
הלבנת שיניים

כשמדובר בשיניים בריאות אפשר לעשות הלבנה שלהן במפגש אחד אצל רופא השיניים, כך שאין צורך לקחת בחשבון זמן רב לפני החתונה. לפני כן חשוב לבצע ניקוי אבנית אצל השיננית שלכם ולבקש שתבדוק אם השיניים בריאות מספיק כדי להחדיר להן מי חמצן, הוא החומר שמאפשר להלבין את השיניים.

אם אתם רוצים לבצע הלבנה ביתית, קחו פרק זמן של שבועיים בערך לטיפול יומיומי בעזרת ערכת הלבנה ביתית, אלא אם צבע השיניים שלכם עכור במיוחד ואז כדאי לקחת פרק זמן ארוך יותר או לשקול טיפול מעמיק יותר של הלבנה.
שיניים לבנות לשמלה לבנה
שיניים לבנות לשמלה לבנהתמונה:(מערכת mit4mit)
המסת שומן בלייזר

הפרוצדורה ה"קלילה" יחסית של שאיבת שומן מבוצעת בהרדמה מקומית ורצוי מאוד לבצע אותה לפחות 5 חודשים לפני יום החתונה. טיפול זה מתמקד לרוב בבטן לא גדולה שרוצים להיפטר ממנה, ירכיים או מותניים בולטים מעט יותר מהרצוי או סנטר כפול. חשוב לדעת שהתוצאה הסופית הנחשקת מתעצבת לאחר כ-4 חודשים מביצוע ההליך.
מערכת mit4mit
תמונה:(מערכת mit4mit)
מתיחת בטן

האח הגדול והרציני יותר של המסת שומן בלייזר מבוצע בהרדמה כללית ודורש אותו פרק זמן לפני החתונה – 5 חודשים לפחות. כאן מדובר על הסרה של עודפי שומן או עור גדולים יותר וחיזוק שרירי הבטן.
אחרי הניתוח יש ללכת עם חגורת בטן למשך חודשיים בערך וההחלמה ממשיכה עוד פרק זמן מסוים אחרי הסרת החגורה.
מערכת mit4mit
תמונה:(מערכת mit4mit)
ניתוח אף

אם זו המטרה, יש לגשת אליה לפחות שנה לפני החתונה, היות שההחלמה והגעה למראה הסופי הנחשק לוקחים כמה חודשים ובנוסף – תהליך ההחלמה, כמו תמיד, הוא אישי במידה מסוימת, כך שחשוב במקרה זה לקחת ספייר על ספייר מבחינת זמנים.

דברים נוספים שחשוב לדעת על ניתוח אף הם שהניתוח מבוצע בהרדמה כללית אחריו יש ללכת עם גבס על האף ואזור העיניים יכלול שטפי דם למשך כשבוע. אחרי הסרת הגבס סביר להניח שהנפיחות תמשיך לפרק זמן של עד כשבועיים.
מתיחת פנים

פרוצדורה המבוצעת בטשטוש עמוק, מאפשרת להסיר עודפי שומן ועור מאזור הפנים או הצוואר ועוזרת לחזק את שרירי הפנים כדי ליצור מראה פנים צעיר בכמה שנים טובות (רופאים מדברים על הצערה של 10-15 שנים).
אם אתם סגורים על זה שזה מה שאתם רוצים לעשות, שימו לב שמתיחת פנים מומלץ מאוד לבצע 5 חודשים לפחות לפני החתונה.
"...צריך להגיד לילדות קטנות שהן יפות..." מרילין מונרותמונה:(מערכת mit4mit)
משפט אחרון וחשוב מאיתנו

אתם יפים כמו שאתם... זכרו שניתוח פלסטי הוא שינוי לכל החיים אז גשו להליך כזה רק אם אתם ממש ממש בטוחים שזה מה שאתם רוצים.
ובנימה יותר נשית - בין אם החלטת לעשות לעצמך כמה "שיפוצים" או לא, אל תשכחי שאת יכולה (וצריכה!) לדאוג לעצמך ולטיפוח שלך.
כך תגיעי הכי יפה ליום החתונה שלך: צ'ק ליסט טיפוח.

תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up