כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

חול, גלים וכחול בעיניים: להתחתן על הים

מאת mit4mit | | 18:19 07/06/2017 | זמן קריאה: 2 דקות
0

אם המקום השמח שלכם, התרפיה שלכם והלוקיישן האהוב עליכם – מורכב מ-ים, גלים, כחול, וחול מוזהב, אין סיבה שלא תשלבו אותו ביום המאושר שלכם. הנה 4 מקומות שמגשימים לכם את החלום של להתחתן על הים:

על הים בנמל תל אביב: ארקה

בארקה יש אולם פנימי סגור ובר ומטבח מצוינים, אבל לא על זה באנו לדבר היום. באנו לדבר על הדופלקס המשקיף לים: זה שבקיץ כולל מתחם קבלת פנים דו-מפלסי ענק על הים עם דק עץ ובו פינות לאונג', שולחנות קפה, קוקטייל ומוזיקה - גם מעמדת הדיג'יי וגם מהגלים הקרובים כל כך. באנו לדבר על הדופלקס המשקיף לים, שגם בחורף מציע מפלס עליון ובו מרפסות מול הים וחלק סגור להתחמם בו למי שמעדיף להשקיף על החוף ממרחק כמה צעדים חמימים יותר.

ארקה שמרו על המבנה ההיסטורי של טרמינל הנוסעים של הנמל העברי הראשון שנבנה במקום בשנת 1938, כך שכיום המקום משמש טרמינל מסוג אחר, כזה שמעביר אתכם מחיים באחד לחיים בשניים.
חתונה על הים בנמל תל אביב
חתונה על הים בנמל תל אביבתמונה:(ארקה)
והכי טוב, כשזה בשקיעה!
והכי טוב, כשזה בשקיעה!תמונה:((ארקה)
על הים בקיסריה: קיסר ים

עם כמה שהים רומנטי, בקיסר ים מצליחים להוסיף עוד כמה קילוגרמים של רומנטיקה. ככה זה כשבנוסף לרקע של הים התיכון היפהפה, אתם צופים גם על החומות העתיקות של קיסריה ועל חלקת החוף הכל כך המיוחדת שלה.

אם החלום שלכם הוא חופה על הים במובן של על החוף עצמו, קיסר ים מוכנים וערוכים גם להגשמת החלום הזה. בנוסף לעתיקות, לגלים ולחוף המהפנט, האורחים שלכם יוכלו להתרווח גם בגינה הירוקה ובמזגן המפנק, אם הם לא משולהבי ים כמוכם.
חתונה על הים בקיסריה
חתונה על הים בקיסריהתמונה:(קיסר ים)
חופה קסומה על החוף
חופה קסומה על החוףתמונה:(קיסר ים)
על הים ביפו: פורט 15

אם בנוסף לים אתם חובבי היסטוריה מרשימה, מה תאמרו על מבנה עותומני מרהיב הממוקם בלב גן הפסגה הרומנטי של יפו העתיקה? הנוף בפורט 15 משלב בתוכו את החוף והים של יפו, הנוף האורבני העתיק והחדש של העיר והסמטאות הידועות של יפו העתיקה.

אחרי שתסיימו לשטוף את העיניים, ימשיכו ללוות אתכם ניחוחות הפריחה של הגן המטופח. במילים אחרות, לאורחים שלכם ולכם צפויה חוויה משכרת חושים, מכל הכיוונים.
חתונה על הים ביפו
חתונה על הים ביפותמונה:(פורט 15)
שילוב של ים, חוף ונוף אורבני
שילוב של ים, חוף ונוף אורבניתמונה:(פורט 15)
על הים בחיפה: ימה

ימה הוא מתחם אירועים המתאפיין במודרניות שלו.
יחד עם זאת, הנכס הקלאסי מכל, מעבר לזמן ומקום, הוא שפת הים של חיפה הנושקת למתחם, אותו ימה מעריכים ומטפחים להנאתכם. לכן הם בנו חלל שקוף וממוזג בסגנון מודרני הכולל מרפסת דק פתוחה לים בו תוכלו לערוך את קבלת הפנים או את החופה שלכם.

אז אם אתם אוהבים חדשנות ומודרניות – באווירה, בטכנולוגיה ובאביזרים ולא רוצים לוותר על ים וחוף מרהיבים, זהו בדיוק השילוב ש-ימה מציעים לכם.
חתונה על הים בחיפה
חתונה על הים בחיפהתמונה:(ימה)
סגנון מודרני ודק פתוח לים
סגנון מודרני ודק פתוח ליםתמונה:(ימה)


גם למי מכם שמעדיף ללכת על חתונת בריכה יש לנו פתרון, מורל ויותם מספרים לנו איך עושים חתונת בריכה.
תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up