כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

חתונה במידברן 2017 - החתונה המדברית שלי

מאת mit4mit | הפקה וניהול אירועים | 12:28 05/06/2017 | זמן קריאה: 4 דקות
0

אבק הפלאיה עוד לא נשטף במלואו מהרכבים, החשל"ש* עוד לא פונה ואתם מתקשים לחזור לדיפולט? אם כל זה נשמע לכם כמו סינית, כנראה שלא הייתם, עדיין, במידברן. אבל אם גם אתם (כמו חלק נכבד מהמערכת שלנו) כן הייתם שם, אתם בטח מתקשים בעצמכם לשטוף את החוויות, המראות והחברויות החדשות שנרקמו במדבר. אבל בכל זאת, לאט לאט כולנו חוזרים לשגרה, ואיתנו גם כמה זוגות שחזרו לדיפולט (העולם האמיתי, שמחוץ למידברן) לשגרה חדשה לגמרי, בסטטוס חדש, כזוג נשוי.

קראנו לראיון חגיגי לשני זוגות שעשו זאת והתחתנו במידברן, אי שם בשדה בוקר, הרחק מרוב המשפחה והחברים (אבל עם אלפי אנשים שהפכו את החוויה להכי משפחתית שיש), ובתנאים לא קלים (מזג אוויר חם במיוחד המלווה בסופות חול) אבל גם זה תרם לאווירה הבלתי רגילה, ויש שיאמרו אפילו קסומה. וזה מה שהם מספרים:

אווירה קסומה עם אלפי אנשים שהפכו את החוויה למשפחתית.
אווירה קסומה עם אלפי אנשים שהפכו את החוויה למשפחתית. צילום:(צלמת קוריאנית - נומה קים)
קישוטים ומסיבת הורה

מישל ובוריס, תל אביב, חברים הכי טובים מגיל 15 וזוג רשמי ב- 7 שנים האחרונות.

התחתנו ב 31.5, ביום הרביעי לאירוע המידברן, בשקיעה, מחוץ למקדש ("הטמפל").

 התחתנו בשקיעה מחוץ למקדש. התחתנו בשקיעה מחוץ למקדש. צילום:(ציון חלפון)
מישל מספרת:

"היינו שנינו בקאמפ "הנגשה" שתפקידו היה להפוך את חוויית המידברן למונגשת גם לבעלי מוגבלויות שונות, בין השאר ע"י כרכרה שבנינו ונסעה ברחבי הפלאיה (הכינוי לאיזור בו נערך אירוע המידברן). זה ממש התבקש שנתחתן במידברן. אמנם זה היה המידברן הראשון של שנינו, אבל אנחנו כבר חלק מקהילת המידברן בארץ כבר המון זמן, וכשהחברים מהמחנה שמעו שאנחנו מתחתנים הם הציעו לנו לערוך את החתונה שם, וברור שקפצנו על הרעיון.
"אז איך מתכוננים לחתונה באמצע המדבר המאובק? מישל דאגה מבעוד מועד לשמלה לבנה קלילה של המעצבת גל חלפון (שהיא גם אחות של אחד מחברי הקאמפ). לפני הטקס הבנות במחנה קישטו ופינקו אותה מכל עבר – באיפור, אביזרים, צמידים וקעקועים. "ואם זה לא מספיק, כיאה לאווירה הטבעית והכל כך ארץ ישראלית, רקדנו במעגל הורה, כאילו אנחנו במסיבת רווקות"

לבוריס דאגו הגברים של הקאמפ וסידרו לו לבוש שכלל מכנסיים לבנים, אביזרים, כובע ווסט חגיגי להשלמת ההופעה.
"לפני הטקס, ב- 31.5 בשעה 19:00, בוריס חיכה לי בטמפל ואני וכל הבנות עשינו תהלוכה חגיגית עד שהגענו לשם. זוהר מהמחנה שלנו ערך את הטקס שהיה מרגש במיוחד, ורבים הגיעו לברך ולדבר איתנו, ביניהם גם זוג שחגג שם 44 שנות נישואין ואיחל לנו ליהנות מחברות של המון שנים, לפחות כמותם."
"זוהר מהמחנה שלנו ערך את הטקס, שהיה מרגש ומיוחד."צילום:(ציון חלפון)
"זוג שחגג שם 44 שנות נישואין איחל לנו ליהנות מחברות של המון שנים.."צילום:(ארז דגן)
מה לגבי החברים והמשפחה בבית? לא התבאסו? לא ביאס אתכם שהם לא היו?
"היו חסרים קצת החברים והמשפחה מהבית, אבל החגיגה מבחינתנו הייתה הכי משפחתית שאפשר עם הקאמפ שלנו והחברים מהמידברן. אנחנו עדיין באקסטזה..
אבל, תהיה לנו בנובמבר גם חתונה ב"דיפולט" ונוסעים בקרוב לחתונה אזרחית בארגנטינה, ארץ הולדתי."
ההמלצה לזוגות שחושבים להתחתן במידברן –

"לכו על זה בגדול! החוויה של חתונה במידברן היא מרגשת ומעצימה בכל כך הרבה מובנים."
"לכו על זה בגדול!" צילום:(ארז דגן)
חתונה גלובלית בטמפל

רוני ונמרוד, זוג תל אביבי, בזוגיות צמודה כבר שנה וחצי. הצעת הנישואין הגיעה ממש יום לפני המידברן, בשבת, 27.5 לרוני, שזה המידברן השני שלה, מיד היה ברור שהיא לא מתכוונת לחכות ושהמקום בו תיערך החתונה כבר בעצם ידוע...
המקום היה ברור
המקום היה ברור צילום:(צילום עצמי)
רוני מספרת:
"ביום הראשון של המידברן הלכנו ל Temple of reflections, ומיד הבנו שאנחנו רוצים להתחתן בפנים. יצרנו קשר עם הטמפלר וקבענו את הטקס ליום רביעי, 31.5 בשעה 19:00.
"בגלל שבמידברן אין כל כך קליטה סלולרית, ליידע את החברים שנמצאים במידברן על החתונה היה מאתגר... שלחנו וואטסאפים וגם פרסמנו בפייסבוק ולא ידענו לכמה אנשים בכלל ההודעה הגיעה ומי בכלל יגיע לחתונה."

"היה מפתיע וכיף לגלות שכל מי שרצינו הגיע! ברביעי בשעה 19:00 התרכזנו בקאמפ "חיות בר", משם יצאה התהלוכה לכיוון הטמפל. לבשנו בגדים לבנים שהבאנו מראש מהבית."
חתונה שמוליקית בטמפל
חתונה שמוליקית בטמפל צילום:(תומר פיינבורג)
ההודעה שפרסמו השניים בפייסבוק ביום החתונה.
ההודעה שפרסמו השניים בפייסבוק ביום החתונה.צילום:(פייסבוק)
עולם החתונות לא זר לרוני, שעובדת בתור רקדנית ב"שמוליקים". רוב החברים מהעבודה היו בחתונה, ואלון, "שמוליק" בעצמו חיתן אותם. כיאה לחתונה עם "שמוליקים", היו המון ריקודים ושירים. הנוכחים מספרים שהייתה אווירה מיוחדת, מרגשת ושמחה במיוחד.
"חלק מהמשפחה והחברים לא היו אבל כל מי שנכח בחתונה רצה להיות איתנו, לא מתוך הכרח, לא מתוך כבוד, אלא באמת מתוך רצון לשמח חתן וכלה, בלי צ'קים ועניינים – המון אהבה, קוסמיות והרמוניה. צלמים מכל העולם הגיעו לתעד את החתונה – זה פשוט הרגיש כמו חוויה גלובלית, אנשים הגיעו מכל העולם לחגוג איתנו, לברך ולקדש אותנו בשלל שפות"

השניים מתכוונים בכל זאת לעשות חתונה נוספת עם כל החברים והמשפחה שנבצר מהם להגיע לטקס במידברן, זה יקרה באיזור דצמבר, המקום עדיין לא ידוע (אבל אנחנו מהמרים שזה יהיה מקום מיוחד מאוד).
"אורחים מכל העולם הגיעו לשמוח איתנו"צילום:(תומר פיינבורג)
רוני ונמרוד עם צלמת קוריאנית שתיעדה את החתונה
רוני ונמרוד עם צלמת קוריאנית שתיעדה את החתונה צילום:(צילום עצמי)
ומה ההמלצה לזוגות שחושבים להתחתן במידברן הבא?

"ממליצים בחום! זאת חוויה לכל החיים, מיוחדת ושונה. בגלל שהמידברן כולו הוא א-מסחרי אתה חושב רק על האהבה, הרגש והיצירתיות שבחתונה ויש בזה משהו מאוד משחרר ומרגש."
חוויה לכל החיים!
חוויה לכל החיים! צילום:(תומר פיירבורג)
* חשל"ש - חומר שלא שייך (באנגלית: MOOP - Matter Out Of Place) הכינוי לכל מה שאינו חלק מקורי מהמקום בו מתקיים אירוע, כלומר – זבל, ציוד או כל דבר שלא צריך להיות שם.  אחד מעקרונות המידברן הוא "לא להשאיר עקבות", כך שחלק מהמאמץ לשמור על העיקרון הזה כולל פינוי של כל החשל"ש, הכולל גם מים אפורים ששומשו לרחצה, שטיפת כלים וכד'.
תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up