כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

הכל על הזמנת שמלת כלה באינטרנט

מאת mit4mit | שמלות כלה | 16:13 01/06/2017 | זמן קריאה: 4 דקות
0

איך נשמע לך לקנות שמלת כלה יפהפייה במאות שקלים בודדים, לקבל אותה עם שליח עד פתח הבית ולחסוך את כל ההתרוצצות של קניית שמלה, מחיפוש עד למדידות? אם עלה לך הדופק מהתרגשות, בואי תראי איך עושים את זה בטוח ונכון.

כל היופי בהזמנת שמלת כלה באינטרנט

המחיר – הסיבה הראשונה והעיקרית להזמין את שמלת הכלה באינטרנט היא ללא ספק המחיר. כשאת יכולה לקנות שמלת כלה יפהפייה בטווח מחירים של 100 עד 10000 ₪, מדובר פה על מתחרה רציני ביותר לקנייה בחנויות בארץ. 

הלו"ז – בהתאם לאתר בו את קונה, תוך 3 שבועות בממוצע (ובמקרים רבים – הרבה לפני  כן) השמלה מגיעה אלייך עד הבית. לרוב תצטרכי לעשות בה תיקון קטן או שניים, להתאמה מושלמת למידות או לרצונות שלך, מה שמשאיר אותך עם הרבה מאוד זמן עד החתונה (בהנחה שלא עשית את ההזמנה ממש ברגע האחרון).
אורי כרמי
צילום:(אורי כרמי)
המבחר – אם את מרגישה שאופנת שמלות הכלה בארץ לא תואמת את מה שמחמיא לך או  שבא לך לבחור מתוך מגוון הרבה יותר רחב של אפשרויות ממה שהשוק בארץ יכול להציע, תצאי מהשוק המקומי לאתרי קניות בינלאומיים, השפע הוא אינסופי.

החיסכון בזמן, התרוצצות וכאב ראש – כשאת קונה שמלה באינטרנט את חוסכת לעצמך  את כל ההתרוצצות בחנויות השונות, תיאום תור אצל המעצבים השונים, מדידות, התמקחויות, התמודדות עם כל השטיקים של סלוני ומעצבי כלות ומה לא. במקום לעבוד, את עוברת למוד פינוק בו כל מה שאת צריכה זה להכין כוס קפה, להתיישב על הספה ולהתחיל לדפדף באתרים.
אפרת ציון
צילום:(אפרת ציון)
הרוגע הנפשי – אחד החששות (המובנים בהחלט) לגבי הזמנת שמלת כלה באינטרנט הוא שהקשר בין איך שהשמלה נראית באתר למראה שלה במציאות – יהיה מקרי בהחלט. רוב הכלות שאנחנו מכירים שהזמינו כך (ועקבו אחר הטיפים 'איך לעשות את זה נכון' שמפורטים בהמשך) לא התאכזבו כלל ומספרות שהשמלה בפועל נראתה כמעט או בדיוק כמו התמונה שלה באתר ומקסימום אחרי תיקון או שניים הייתה בדיוק כמו שרצו, אבל חשוב שתעבדו לפי ההנחיות…

שמלה שנתפרה למידותיך – אם אחד הקריטריונים שלך לשמלת כלה הוא שמלה שנתפרה  עבורך ולמידותיך, חשוב שתדעי שהזמנת שמלת כלה באינטרנט מאפשרת גם את זה. לא כל האתרים מציעים תפירה אישית למידות שלך, אבל יש כמה שכן ובמקרה כזה תתבקשי לשלוח את המידות שלך ליצרן ותקבלי עד הבית שמלה שנתפרה אישית עבורך.
אריאל אריכא
צילום:(אריאל אריכא)
בלי להתפשר על השכרה – רוב הכלות שוכרות ולא קונות את שמלת הכלה מטעמי מחיר  נטו. כשאת קונה באינטרנט, השמלה נשארת אצלך ושלך לתמיד ואת לא צריכה להתפשר על החזרת השמלה שלך אחרי האירוע.

שמלה שנייה לחתונה או ל-טראש דה דרס – אם יש לך בראש שתי שמלות ליום החתונה,  במקום לנסות להרכיב או לחבר שתי שמלות לאחת או להוציא סכום אסטרונומי על שתיים, את יכולה פשוט להזמין באינטרנט שתי שמלות במחיר שלרוב יהיה יותר זול משמלה אחת שתקני בארץ. אם את מתכננת לעשות טראש דה דרס (שאנחנו באופן אישי מאוד אוהבים) אין קלאסי מלקנות את השמלה המיועדת לטרשינג באינטרנט.
לא לכל אחת זה מתאים

למרות שאנחנו שומעים דברים מאוד טובים על הזמנת השמלה באינטרנט, חשוב לומר שזה לא מתאים לכולן ושלא מדובר בבחירה בטוחה במאת האחוזים, גם אם בחלק גדול מהמקרים הכלות מרוצות. 
אם את רוצה להרגיש, למדוד ולראות איך השמלה מונחת עליך, אם את לא רוצה לוותר על תהליך בחירת השמלה, ואם מצבי חוסר וודאות עושים לך חוסר תחושה ברגליים, אנחנו ממליצים לך ללכת על מעצבים מומלצים של שמלות כלה שמאפשרים לבוא, לראות, למדוד  ולהתייעץ.
ארתור ארונוב
צילום:(ארתור ארונוב)
איך לעשות את זה נכון: כך תזמיני שמלת כלה באינטרנט

החליטי על גזרה – אם את יודעת איזו גזרה מחמיאה לך ואת אוהבת, סנני את השמלות  באתרים השונים בהתאם לגזרה. אחרת, יש סיכוי שיהיה לך קשה להתמקד מרוב אפשרויות ומבחר או שתיתפסי על שמלה שנראית לך ממש יפה למרות שהיא בגזרה שפשוט לא מחמיאה לך.

עשי סיבוב קטן – אמרנו שכשאת קונה באינטרנט את חוסכת לעצמך את כל ההתרוצצות  בחנויות וזה נכון. יחד עם זאת, אם את לא סגורה במאה אחוז על הגזרה שמתאימה לך, על הסגנון שבא לך או שאת תוהה אם הסגנון שאת רוצה מתאים לך בכלל, אנחנו ממליצים בחום לעשות סיבוב קטן בחנויות כדי להחליט בוודאות על הגזרה והסגנון שאת אוהבת ושמתאימים לך. בכל זאת, את עומדת לקנות שמלה שלא תמדדי, לכן כדאי מאוד שתמדדי שמלה בסגנון וגזרה כמה שיותר דומים כדי להגדיל את הזיכוי שתקלעי נכון בשמלה שתזמיני.

בחרי אתר אמין – אחד הדברים החשובים בתהליך הוא לבחור אתר מומלץ ואמין. בדקי עם  חברות ומכרות שלך שהזמינו באינטרנט וקבלי מהן המלצה (או דיס-המלצה) על האתרים השונים. רוב ההמלצות שאנחנו מקבלים מ-כלות על אתרים להזמנת שמלות כלה מתנקזות לשני האתרים הבאים: dhgate.com, ושמלות כלה באתר איביי.
סימפל פוטו
צילום:(סימפל פוטו)
קבעי את התקציב המקסימלי שלך מראש וקחי בחשבון בקביעת התקציב שלך את הריזיקה  שיש סיכוי – קטן אמנם, אבל עדיין סיכוי – שבחירת השמלה באינטרנט לא תהיה הצלחה.

בחרי שמלה עם נתונים מייצגים – לכי על שמלה שמוצגת בתמונות ברורות, רצוי כמה שיותר תמונות, מכל הכיוונים והזוויות. תמונות של השמלה על דוגמנית טובות הרבה יותר מתמונות של השמלה בלבד ואם יש תמונות של השמלה על נשים "אמיתיות" שרכשו אותה – בכלל טוב. שימי לב גם לכמות הרכישות ולדירוגים של לקוחות את השמלה, נתונים שהרבה פעמים משקפים את מידת הקשר בין מראה השמלה באתר ובמציאות.  
שחר דרורי
צילום:(שחר דרורי)
תשאירי זמן לתיקונים ובמקרה הכי גרוע, גם לשמלה אחרת. אגב תיקונים, קחי סנטימטר או שניים ספייר כשאת בוחרת את גודל השמלה או שולחת את המידות שלך. תמיד עדיף שיהיה מקום להצר בתיקונים מהמצב ההפוך.

שימי לב לעלויות משלוח, זמני משלוח, ומיסים, אם יש.

אל תיבהלי אם היא תגיע עם נצנצים או פייטים שלא תכננת וראית. יש דברים שאפשר וקל  להוריד אצל תופרת. קחי נשימה לפני שאת מתעלפת, אם השמלה הגיעה לא בדיוק כמו שחשבת.
תומר לשר
צילום:(תומר לשר)
ואם אחרי כל זה את עדיין לא מתחברת לקונספט אבל כן רוצה לחסוך במחיר, את יכולה לגשת לחנויות אאוטלט של שמלות כלה, לרכוש במכירות סוף עונה ומקולקציות קודמות וכמובן שאנחנו סופר ממליצים לך להיכנס למיטחם, את תמצאי שם מחירים שיגרמו לך לחייך :)
שחר שרורי
צילום:(שחר דרורי)
**התמונות בכתבה להמחשה בלבד **
תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up