כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

לקפוץ לחתונה מהמקפצה! חתונה שהיא מסיבת בריכה אחת גדולה

מאת mit4mit | הפקה וניהול אירועים | 16:59 20/03/2017 | זמן קריאה: 3 דקות
0

לקראת הקיץ המתקרב, מתעורר לו מחדש טרנד חתונות הבריכה. מה כל כך מיוחד בחתונת בריכה? למה זה כדאי? ריכזנו לכם כמה טיפים של מורל ויותם, זוג אמיתי שעשה את זה בגדול. ולא, זה לא אומר שצריך ללבוש בגד ים במקום שמלת הכלה...

כל אירוע, בעיקר חתונה, משתדרג כאשר הוא נערך לצד בריכה, או כל מקור מים אחר. מים משרים אווירה של רוגע, הופכים את האווירה הכללית של האירוע לפחות פורמלית, הרבה יותר משוחררת וכיפית וכשהחבר'ה נכנסים למים הכל הופך לחגיגה אחת גדולה ושמחה.
אפילו התמונות שלכם מהחתונה, יהיו הרבה יותר יפות ומיוחדות. והיתרון הכי גדול? האטרקציה כבר בילד-אין במקום ולא צריך להשתגע עם פירוטכניקה בחתונה (מישהו אמר מכונות עשן ובועות סבון?) ולמי שחם - יש מקור קירור ורענון נהדר.
האטרקציה בילד אין. תמונה: מעלה החמישה
האטרקציה בילד אין. תמונה: מעלה החמישהצילום:(עוז שכטר)
מורל ויותם, שהתחתנו ב"ירוק על המים" מספרים על חתונת הבריכה שלהם: 

שנינו גדלנו בישובים קהילתיים, נפגשנו בפאב שכונתי ממש במקרה, גילינו שאנחנו משרתים באותו בסיס ומאז הכל כבר היסטוריה.
היה ברור לנו מאז ומתמיד שנתחתן בגן אירועים קסום ושאנחנו רוצים חתונה מיוחדת ולכן היה ברור ש"ירוק על המים" הוא המקום המושלם לשילוב בין השניים! הגן שממש מחסירים ממנו פעימה, הירוק והטבע שמסביב והבריכה שמשרה רוגע ומבטיחה חגיגה אמיתית!
נפגשו בפאב שכונתי ומאז הכל היסטוריה...
נפגשו בפאב שכונתי ומאז הכל היסטוריה... צילום:(יוסי קרסו)
אחרי שסגרנו ודיברנו עם מספר דיג'יים שאמרו לנו שבריכה זה קצת סיכון, כי לרוב אחרי הבריכה נגמרת החגיגה - גילינו שממש לא כך, ואנחנו יכולים להגיד שלפחות אצלנו היו לבריכה רק יתרונות! האורחים חיכו לזה בקוצר רוח, ברגע הנכון פתחנו את הבריכה ולא רק שלא הסתיימה החגיגה והריקודים - אנשים יצאו מהבריכה ורקדו בתחתונים. החתן בבגד ים ואני, הכלה, בשמלת חוף כאשר כל זה הגיע בתזמון מושלם עם עמדת האפטר פארטי של ההמבורגרים, ממש הרגיש כמו מסיבת טבע. לא חלמנו שכך יהיה!
הרגיש כמו מסיבת טבע, לא חלמנו שכך יהיה!
הרגיש כמו מסיבת טבע, לא חלמנו שכך יהיה!צילום:(יוסי קרסו)
לגבי אלמנט הבריכה, ממש לא חשבנו רק על עניין עיצובי. תכננו שייכנסו למים אנשים ודאגנו גם למגבות ומתנפחים מטעם המקום והכי הכי חשוב עשינו את ההזמנה לחתונה בעיצוב של מסיבת בריכה כאשר האורחים התבקשו להביא בגדי ים.
ציפינו שייכנסו רק החברים הקרובים, כולנו הופתענו לבסוף שנכנסו לא פחות מ-30 איש למים וזה רק הרים לנו את החתונה גבוה יותר ממה שכבר הייתה.
כל האורחים התבקשו להביא בגד ים
כל האורחים התבקשו להביא בגד ים צילום:(יוסי קרסו)
הופתענו מכמות האנשים שנכנסו למים
הופתענו מכמות האנשים שנכנסו למים צילום:(יוסי קרסו)
התגובות שקיבלנו אחרי החתונה היו מדהימות, אנשים לא הפסיקו להחמיא על הייחודיות והמקוריות שבדבר. אמרו שזו החתונה הכי שמחה שהיו בה ושסוף סוף החתונה לא במבנה הרגיל והסטנדרטי ושהשיא שלה היה שיא שונה ומיוחד משאר החתונות. גם האורחים שפחות קרובים אלינו נכנסו לבריכה, כי פשוט הייתה אווירה טובה ויום כל כך חם שזה היה מדויק! ממש נוצרו חברויות במים. זו הייתה חוויה שלא נשכח.
התגובות היו מדהימות!
התגובות היו מדהימות! צילום:(יוסי קרסו)
חוויה שלא תישכח.
חוויה שלא תישכח.צילום:(יוסי קרסו)
ההמלצות שלנו לחתונת בריכה בלתי נשכחת:

1. אם כבר הולכים על עניין הבריכה שווה לעשות את זה בגלוי. כלומר, כן לרשום ולציין את זה בהזמנה כדי שהאורחים יגיעו מוכנים. לדאוג לפרטים נלווים כמו קישוטים, גלגלי בריכה, כדורים, מזרנים ומגבות, כמו גם שהשירותים יהיו מאובזרים ונקיים גם בסוף האירוע כדי שיהיה נוח לכולם. הכי הכי חשוב להגיע עם אווירה טובה ולזכור שכולם מגיעים לשמוח איתנו.

2. המלצה נוספת היא להתאים את עיצוב הגן לקונספט של הבריכה, אנחנו למשל בחרנו מרכזי שולחן עם פרחים ותחרות בצבעי פסטל ומפיות שולחן בצבע תכלת שיתאימו לבריכה.

3. חשוב לפתוח את הבריכה בתזמון המושלם, לא מוקדם מידי ולא מאוחר מידי, כלומר כאשר מי שנשאר ברחבה אלה החברים והמשפחה המאוד קרובים. אצלנו זה היה בסביבות 00:30 בלילה והריקודים ברחבה אחרי הבריכה נמשכו עד 2:00 לפנות בוקר. כדי להמשיך עם השמחה כדאי לדאוג להסעה כדי שכולם ירגישו בנוח לשתות ולהירטב - כי יש מי שמחזיר בבטחה הביתה. (מרוב שאנשים נהנו הם ביקשו לאחר את ההסעה למאוחר יותר אבל בשעה 2:00 אפילו אנחנו כבר היינו גמורים והעדפנו שייגמר עם טעם טוב בפה).


הבריכה הייתה חלק מאוד משמעותי מהחתונה המיוחדת שלנו וגם בווידאו זה בא לידי ביטוי, פשוט כיף להסתכל ולצחוק ולראות כמה אנשים נהנו!

עד היום המחמאות והשאלות לא מפסיקות להגיע. לא מצטערים על כלום והיינו נותנים הכל כדי לחזור לשם שוב לאותה חתונה בדיוק (עם אותו חתן ואותה כלה כמובן).
תדאגו להסעה, כדי שכולם יחזרו הביתה בבטחה.
תדאגו להסעה, כדי שכולם יחזרו הביתה בבטחה.צילום:(יוסי קרסו)
אז רגע לפני שאתם סוגרים חתונה לחודשי הקיץ החמים, שווה לחשוב האם גם לכם ולמוזמנים שלכם מתאימה חתונת בריכה?
תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up