כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

ביגוד חתן כלה - כמה זה עולה לנו?

מאת מערכת mit4mit | שמלות כלה | 18:07 09/03/2017 | זמן קריאה: 3 דקות
0

אם חתונה מייצגת את החלום המודע או הלא מודע של כל אישה, אז שמלת הכלה היא אולי הביטוי הכי מרגש של החלום. אבל (וזה אבל גדול הפעם), אם אנחנו מדברים על תקציב, השילוב של הצורך להיראות נפלא ביום המיוחד יחד עם העלויות הגבוהות של ביגוד חתן-כלה, מכניס אותנו לקונפליקט לא פשוט: איך שומרים על תקציב שפוי? כל המידע והטיפים ממש כאן >>>

השורה התחתונה
תקציב ממוצע לביגוד חתן-כלה, החל משמלת הכלה, נעלי כלה ואקססוריז, ועד לחליפת חתן מלאה כולל נעליים עומד על כ-11,000 ש"ח (שבקלות יכולים להתנפח או להצטמצם).
שמלת כלה - לשכור או לקנות? ואיך מוזילים?
התשובה מתחלקת לשניים. קנייה או השכרה של שמלה מקולקציה חדשה / עיצוב אישי, או קנייה של שמלה במכירות חכמות.
באפשרות הראשונה קנייה תעלה, ככל הנראה, יותר מאשר השכרה של אותה שמלה. ההפרש הוא בין 1000-2000 ש"ח לשמלה.
האפשרות השנייה היא קנייה של שמלה מקולקציות קודמות, מכירות חכמות, מכירות סוף עונה, סאמפלים ושמלות יד שנייה, קניית שמלה בהזדמנויות האלו יכולה להשתלם הרבה יותר.
חשוב לזכור שבכל מקרה, גם בשמלה מדגם קיים, ניתן תמיד לבצע התאמות ושינויים, כמובן עד גבול מסוים.
שלב 1: מצאי את הסגנון שלך
לפני שאת יוצאת לחיפוש אחר שמלת הכלה שלך (אנחנו יודעים שאת כבר ממש רוצה), תיכנסי לקטגוריית 'הכלה והחתן', תקראי חוות דעת, תראי תמונות של מעצבים ותבחרי את הסגנון שאת אוהבת ובהתאם, סמני לך את המעצבים הפוטנציאליים.
בשלב זה חשוב להיות מחוברת לסגנון שמתאים לנתוני הגוף שלך ולאופי שלך, וכמובן לשים לב שאת מכוונת למעצבים שעומדים בתקציב שהגדרת מראש.
שמלה:(ערבה פולק)
שלב 2: צאי לסיבוב
אחרי שקראת, בדקת ושמרת לך תמונות להשראה, הגיע הזמן לצאת לחנויות. בדקי מראש האם צריך לקבוע פגישה ושרייני לך יום חופש כדי לא להיות בלחץ. קחי איתך חברה טובה, את אמא, אחותך או את שלושתן יחד ותשתדלי שבכל מקרה, לכל המדידות את הולכת עם אותן מלוות שמכירות אותך ואת סומכת על דעתן, דעות חדשות לאורך התהליך לא יעזרו לך, אלא יעשו בדיוק את ההפך.
שלב 3: נעליים ואביזרים
אחרי שסגרת את הפינה של שמלת הכלה, הגיע הזמן להתפנות לנעליים ולאקססוריז שלך, גם כאן את יכולה בלי לשים לב להגיע להוצאות שחורגות משמעותית מהתקציב שלך.
אחד הדברים הכי חשובים בבחירת נעלי הכלה שלך הוא שהן יהיו נוחות. אין ספק שהנעל צריכה גם להתאים לשמלה שלך אך יחד עם זאת, חשוב לזכור שלא רואים אותן יותר מדי ולכן, זה מקום בו את יכולה טיפה להתפשר ולבחור בנעליים שאולי פחות התחברת אליהן במראה, אבל בהחלט יותר התחברת למחיר.
נסי למצוא נעליים שתוכלי לנעול גם אחרי החתונה, כך אולי לא תחסכי בהוצאה, אך לפחות זו לא תהיה רכישה לשימוש חדש פעמי. ישנן היום לא מעט חנויות שצובעות נעלי כלה (כן, כן, ממש צובעות) אז אל תפחדי מהצבע הלבן כשאת מחפשת נעל שימושית.
מעבר לנעליים, יש לנו את האקססוריז- עגילים, שרשרת, צמידים ואפילו אביזרי שיער, שבקלות יכולים להגיע לאלפי שקלים. גם כאן, מומלץ למצוא תכשיטים שתוכלי לעשות בהם שימוש בהמשך ובכל מקרה לא כדאי להשתגע יותר מדי, עדיף לבחור בתכשיטים מועטים שישאירו את הבמה לך בשמלת הכלה ולא יעמיסו על המראה הכללי.

שמלה:(יערה מן)
ועכשיו תורו של החתן
בניגוד לכלה, סביר להניח שאת חיפושי חליפת החתן תעשו יחד, בין אם זה כדי להזכיר לו שצריך ללכת לבחור חליפה ועד להכריח אותו ללכת (בהתאם לכמה הוא לא אוהב שופינג).
את החיפושים כדאי להתחיל לעשות כחודש לפני יום החתונה כי אם תרצו לתפור חליפה, סביר להניח שתצטרכו להגיע לפחות 3 פעמים לחנות למדידות.
תופתעו לגלות שגם כאן אפשר בקלות (רבה) לחרוג מהתקציב. תפירה אישית תעלה כמובן יותר מאשר קניית חליפה קיימת, כמו כן קולקציה חדשה תעלה יותר מקודמות וכן הלאה.

חליפה:(דוד ששון)
עם החתן, פתרון ההוזלה פשוט יותר. כיום ניתן למצוא במרבית הרשתות הגדולות (זארה, רנואר וכו') חליפות במחירים נמוכים משמעותית מאשר בחנויות היוקרה של חליפות, כך גם לגבי הנעליים.
אם אתם לא רוצים לוותר על הטוויסט המיוחד שלרוב יש בחנויות היוקרה, תוכלו להרכיב את החלק העיקרי של החליפה מאחת הרשתות ולהוסיף פריט ייחודי (וסט, נעליים, חגורה…) מחנות יוקרה. כך הרווחתם חליפת חתן במחיר שפוי, עם טוויסט ייחודי וכזו שאפשר ללבוש ביחד או כפריטים נפרדים בהמשך.
חליפה:(דורון אשכנזי)
קנייה נעימה!
תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up