כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי
מי ילדה טובה?
מי ילדה טובה?צילום:(אריאל אריכא)

כלות, אימהות ומה שבינהן

מאת mit4mit | הפקה וניהול אירועים | 16:32 23/02/2017 | זמן קריאה: 3 דקות
0

יש כלות שהרעיון שאמא שלהן תלווה אותן בכל שלב ושלב של ההכנות לחתונה נשמע כיפי, חשוב וברור מאליו. אחרות יעדיפו לעבור ניתוח בלי הרדמה מאשר שאמא שלהן תתערב בקבלת ההחלטות או תהיה איתן בתכנונים ובהכנות השונות לחתונה.

בגלל שכל אחת כל כך שונה בקשר שלה עם אמא ומידת המעורבות שהיא רוצה שתהיה לאמא שלה בתכנון החתונה, הכנו לכן צ'קליסט שרלוונטי לכל אחת.
הוראות הפעלה להתאמה אישית של הצ'קליסט: קחי את הצ'קליסט, הורידי ממנו את מה שלא רלוונטי והשתמשי בו להשראה להוספת חלקים שאת חושבת שחסרים בו, בהתאם לקשר הספציפי שיש לך עם אמא שלך והאופן בו את רוצה שתהיה מעורבת בהכנות.
כמו בכל דבר, תקשורת היא הדבר הכי חשוב. זה הזמן והמקום לנסות לתקשר את הצרכים, הרצונות והציפיות שלך בהקשר הזה מאמא שלך, כדי לוודא שיש ביניכן תיאום ציפיות. אחרי הכל, יש לך מספיק על הראש עם תכנון החתונה, גם בלי לעורר מהומות, היעלבויות או תופינים פולניים אחרים.
המדריך המלא לשילוב אמא בחתונה שלך
המדריך המלא לשילוב אמא בחתונה שלךצילום:(שלייקס)
תיאום ציפיות

לפני שאת ניגשת להתמודד עם הרשימה האינסופית של המשימות שעומדות לפנייך, שבי עם אמא שלך ועשי איתה שיחה מלב אל לב לגבי התפקיד שאת רוצה ומצפה שהיא תיקח בתכנון החתונה שלך.
זה זמן חשוב ומצוין גם להציב גבולות. אחרת, את עלולה למצוא את עצמך כשאמא שלך נושפת לך בעורף לכל אורך החודשים הבאים וגרוע מזה - מקבלת בשמך החלטות שלא תואמות את הרצונות שלך.
תגידי לה בשיחה כמה ואיך את רוצה שהיא תהיה מעורבת בהכנות ואל תשכחי לומר לה כמה היא חשובה לך, כמה את אוהבת אותה ושמחה ומעריכה את העובדה שהיא כאן.
אחרי השיחה ובנפרד ממנה, אם את מרגישה בנוח להתייעץ איתה לגבי קביעת התקציב לחתונה, יש סיכוי טוב שהיא תוכל לתת לך כמה טיפים טובים (כאן אפשר להיעזר גם באבא, כמובן) לניהול תקציב של הפקת אירוע גדול כחתונה.

בחירת מקום

אם את רוצה שאמא שלך תיקח חלק, זה יכול להיות רעיון מצוין. רעיון טוב עוד יותר הוא להראות לה את המקומות הסופיים ביניהם אתם מתלבטים. היא עשויה לתת לך זווית ראייה על משהו שאולי לא שמת לב אליו. ההחלטה בסוף היא כמובן שלך ושל בעלך לעתיד...
SAVE THE DATE

אם ביקשת מאמא שלך לעזור עם ההזמנות, זה זמן מצוין להדק את רשימת האורחים ולשלוח SAVE THE DATE. כדי להוריד ממך עומס, אם את מתחברת לטעם של אמא שלך, את יכולה לבקש ממנה לעבור על עיצובים שונים ולצמצם עבורך אופציות רלוונטיות.
ה-שמלה

אם את בקשר טוב עם אמא שלך, ללכת למדוד שמלות זה אולי הדבר הכי כיפי וקלאסי לעשות איתה, במסגרת ההכנות לחתונה. אחרי הכל, רוב הבילויים שלנו עם אמא (לאלו מאיתנו שמבלות עם אמא שלהן) סובבים סביב שופינג (ובית הקפה או מסעדה – לפני או אחרי השופינג). אז תתענגי יחד איתה על השופינג הכי ייחודי וכיפי שיהיה לך בחיים, כנראה. סביר להניח שהיא תתרגש מהחוויה לא פחות ממך.
השופינג הכי טוב שלכן יחד
השופינג הכי טוב שלכן יחד צילום:(ברגש - רן שיינברגר)
אורחים עם צרכים מיוחדים

אם יש לכם אורחים שמגיעים מרחוק, מחו"ל או אורחים עם צרכים מיוחדים, את יכולה לבקש מאמא שלך לעזור עם הארגונים שיש לעשות לטובתם. ברוב המקרים, היא תשמח להיות אחראית על חלק בו היא יכולה לקבל החלטות עצמאית בלי לחשוש שהן לא מסתדרות עם הרצונות שלך ובטוח שהיא תעשה עבודה מצוינת.
פרחים

אם יש משהו שרוב האמהות מבינות בו זה פרחים. אז כשמגיע הרגע לבחור פרחים לחתונה שלך, לקחת את אמא שלך כיועצת יכול להיות פתרון שייתן לך הרבה מאוד (מה גם שסיכוי גבוה שבעלך לעתיד ירגיש שלבחור פרחים זה באמת גדול עליו, בין אם בשלב הזה הוא כבר מותש מההכנות ובין אם לא).
RSVP

צריכה לסגור את רשימת האורחים? סביר להניח שלא כולם הגיבו אם באים או לא. גם כאן, אמא שלך יכולה להיכנס לתמונה בצורה מופלאה. היעזרי בה.
ביום הגדול

כמובן שאם את קרובה לאמא שלך ועל אחת כמה וכמה – אם היא לקחה חלק פעיל בתכנון החתונה, הגיוני וראוי שתיעזרי בה ביום הגדול: החל מלהיות איתך בשלבי ההכנות, דרך לעזור לך לא לשכוח את כל מה שאת עלולה לשכוח מרוב התרגשות ועומס ועד לפתור בלת"מים (שתמיד יש, גדולים כקטנים).
מזל טוב! לאמא שלך ולך...
תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up