כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סנטרל | Central

סנטרל | Central

אולמות אירועים
טלפון:0505887811
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לין ואור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
95 מתוך 100
המקום המושלם שבו התחתנו- סנטרל פתח תקווהמקום מדוייק ומשפחתי עבור כמות האורחים שהיו לנו. מעוצב להפליא, אוכל מושלם, ביקורות חיוביםת עד אין סוף ועמנואל מנהל האירוע המקסים שלנו.אין ספור תשבוחות ומחמאות- תודה על הכל היה פשוט מושלם!!!
הצג עוד

רויטל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהבה ממבט ראשון, אולם מושלם, מי שמחפש משהו צעיר ומעוצב מושלם זה המקום!
הצג עוד

yael bibi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לסנטרל שבועיים וחצי לפני החתונה כי נאלצנו לבטל מקום אחר שהיינו אמורים להתחתן בו. ברגע שנכנסנו לאולם כולם עטפו אותנו וטיפלו בנו הכי טוב שאפשר מנכל האולם נתי היה זמין לנו לאורך כל התהליך ועזר לנו עם הכל! השף דניאל רחמים יצא מגדרו להכין לנו אוכל טבעוני ברמה מטורפת שכל האורחים מדברים על האוכל בחתונה למרות שהם בכלל לא טבעונים. עמנואל מנהל האירוע שלנו היה מקצועי מאוד. דאג להכל עד הפרטים הקטנים, האירוע התחיל בדיוק בזמן והכל תקתק לפי הלוז כמו שעון. המעצבת דניאל (דושקה) עשתה לנו עיצוב מדהים, ממש מרשים ויוקרתי והיתה מאוד קשובה לאורך התהליך ויצא עיצוב בדיוק שמתאים לנו ואפילו מרשים יותר ממה שחלמנו. שירותי הבר היו מעולים, משקאות ברמה כל כך גבוהה שלא היינו צריכים להוסיף אלכוהול, האורחים עפו על הקוקטיילים המיוחדים שהם מכינים. לסיכום החויה היתה מדהימה! הצוות היה ממש מיוחד! מנהלי האירוע, המלצרים והברמנים כולם נרתמו לעזור בהכל והיו שירותיים ואדיבים מאוד מאוד! הם התגמשו איתנו בהמון דברים ודאגו להכל עד הפרטים הכי קטנים אז תודה לכל צוות הסנטרל ואני ממליצה עליהם מכל הלב!!
הצג עוד

neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו וואו וואוו הגענו לסנטרל אחרי סבב מתיש של אולמות ופשוט ידענו שזה זה..החל מהנראות ועד השירות. גם אחרי החתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות על המלצרים שנתנו שירות מכל הלב ודאגו לכל האורחים וכך גם הברמנים. בנוסף האוכל ואוו!! הרגיש כמו לשבת במסעדת שף, דניאל השף היה מושלםםם!!! ודאג שנצא הכי מרוצים שיש בכל מה שנוגע לאוכל וכך גם נתי מנכ"ל האולם הכל היה ברוח טובה וכל דבר שביקשנו נעננו בחיוב אם אתם רוצים להתחתן בראש שקט זה המקום בשבילכם
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחת הבחירות הכי טובות שעשינו באירוע! חיפשנו מקום במחיר שפוי להתחייבות של 150 איש וראינו בערך 20 מקומות. בתחילת החיפושים ממש רציתי סוג של גן, כמה שיותר ירוק ובטבע או משהו על הים. לקח קצת זמן.. אבל בסוף הבנתי שזה לא שווה את המחיר, ובדיעבד אני גם יודעת שזה ממש לא מה שעושה את האירוע למדהים כמו שהוא היה. הסנטרל הייתה בחירה מושלמת בשבילנו - אמנם זה לא גן אבל האולם חדש לגמרי ומעוצב בסגנון די ייחודי, עם גג יפהפה לקבלת פנים. האנשים במקום פשוט מקסימים, באו לקראתנו בכל מה שיכלו ותקתקו לנו את האירוע מהתחלה ועד הסוף. הרגשנו שדואגים לנו עד הפרט הכי קטן והיה לנו פשוט מושלם. האוכל היה מעל ומעבר לציפיות, השף דניאל רחמים פשוט איש מקסים, פגשנו אותו כמעט כל פעם שהגענו לאולם (כמובן שהוא היה נוכח גם בחתונה עצמה) וגם ישבנו איתו על התפריט.
הצג עוד

SMADAR   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
חתונת בני ל- 300 אורחים היה מושלםםם לא הפסקנו לקבל מחמאות על האולם המרהיב, ועל האוכל המושלם צוות האולם היה מקצועי וברמה גבוה מגיע מכל הלב- ציון 10
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up