כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נאור מרציאנו - DJ Naor M

נאור מרציאנו - DJ Naor M

תקליטנים
טלפון:0509974665
97
98 מתוך 100
לפי 635 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיטב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
נאור בחור מדהים, נעים והכי חשוב מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש.התאים לנו מוזיקה מדוייקת וברמה גבוהה ועשה לנו שמח בחתונה💕🩷💗

May   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
נאור היה מדהים! פשוט קלט אותנו מהרגע הראשון! היה חיבור כל כך מיידי וחזק, שאפילו לא הרגשנו שצריך לתת דגשים, הוא פשוט הבין אותנו מהרגע הראשון וגרם לנו לסמוך עליו גם לפני וגם במהלך האירוע. תמיד היה קשוב, גם כשקצת שיגענו אותו ונתן תמיד תחושה מעולה! מיותר לציין שהרחבה הייתה מלאה לאורך כל הערב, ואנשים היו באוויר ולא הפסיקו לרקוד! בקיצור, אם זה לא היה מובן עד עכשיו אני מאוד ממליצה על נאור- מעבר להיותו די גיי מצוין הוא איש שירות אדיב, קשוב ופשוט תענוג לעבוד איתו 🙏
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
נאור היה פשוט נהדר.שוחחנו בזום לשיחת היכרות ומהרגע הראשון הרגשנו בנוח- מדובר באדם אדיב, חייכן, נעים ורגיש שישר נותן וייב מעולה והרגשה שהוא כאן בשבילך.מעבר לכך, נאור מאוד מקצועי- ידע לשאול אותנו שאלות על עצמינו ועל ההעדפות המוזיקליות שלנו וידע להכווין אותנו לגבי מה הוא צריך מאיתנו בשביל המשך התהליך. אציין גם שניכר שהוא מכיר המון גוונים של מוזיקה ושהוא ממש חי את התחום לאורכו ולרוחבו (ולעומקו כמובן).נאור היה זמין בכל עת לשאלות והתייעצויות ולבסוף קבענו פגישה נוספת לפני החתונה בה דיברנו על כל מה שחשוב לנו כולל שירים לחופה, לשבירת הכוס, לקבלת הפנים ולריקודים עצמם. היו לו אחלה המלצות ורעיונות והוא הבין בצורה מאוד מדויקת את הוייב שלנו וזה ניכר בחתונה עצמה. בגדול, מעבר לשיחות שלחנו לו רשימות עם שירים שאנחנו אוהבים ועוד רשימה מאוד מצומצמת של שירים שהם מבחינתנו חובה לחתונה (כעשרה שירים). על בסיס זה ועל בסיס השיחות הוא עשה עבודה נהדרת והייתה אווירה מצוינת לכל אורך האירוע.אציין שמעבר לכך, ניכר שנאור ידע להתאים את עצמו גם בזמן אמת ולדעת להרגיש את הקהל ככה שבכל רגע נתון הייתה אווירה מעולה.בקיצור- תענוג. ממליצים בחום :)
הצג עוד

rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אתחיל בזה שמעל 6 שנים אני מנהלת אירועים ובעיקר חתונות. מכירה המון ספקים והסטנדרטים שלי מהגבוהים שיש. הבחירה בנאור הייתה ברורה לי כבר מהרגע שהתארסתי. כלכך כיף ונעים להתנהל מולו, מעבר לזה שהוא דיג'י תותח ומקצועי הוא גם אדם נפלא! האורחים נהנו מאוד! הוא פשוט יודע לקרוא ולקרוע את הרחבה. מבין את הווייב תוך כדי האירוע ושולט ביד רמה. ממליצה בחוםםם!! תודה נאור! ניפגש בברית :)
הצג עוד

אלעד   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
נאור היה מדהים!דיג’יי ענק שהטריף את כולם ברחבה (כל האורחים אמרו את זה), הגיע עם המון אנרגיות טובות והעביר את זה דרך המוזיקה.בנוסף לזה הוא גם בן אדם מדהים! שנתן הרגשה טובה לאורך כל הדרך מהפגישה איתו בסטודיו ועד סוף האירוע.לסיכום, דיג'יי זה אחד מבעלי התפקידים החשובים בחתונה ונאור הרים את החתונה ומומלץ מאד!
הצג עוד

H&M   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
נאור בן אדם מדהים ונעים ודי ג'יי עוד יותר מדהים! השירות שלו היה מעל ומעבר למצופה. מקצועי, מלא אנרגיה טובה וחיוכים, והיה הכי חשוב לו שבסופו של דבר נהיה מרוצות. היתה גמישות מאוד גדולה בקשר לשירים שרצינו והוא התחשב בכל הבקשות שלנו! הסטים שהוא ניגן על הרחבה היו מטורפים והרימו את כולם באוויר!! השילוב עם גיא שניגן על הסקסופון היסטרי וחובה בכל אירוע!!! הם ניגנו יחד רמיקסים שעבדו עליהם באולפן והכל נעשה בצורה כל כך חלקה ומקצועית וזרם לאורך כל האירוע, באמת רמה גבוהה.
הצג עוד

Tar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
For us, you weren't only a DJ... You were the absolute beating heart of our event. From the very beginning, working with you was effortless. You were kind, responsive, dependable, and communicative. The tools you used to plan for and organize our event were so well-organized and thorough - it was a huge relief to know that you were keeping such good track of all our ideas and had everything in solid hands. You even went above and beyond by getting in touch with other musicians and vocalists that we decided to integrate into our event, and arrange for the perfect playback keys and a soundcheck to ensure a seamless collaboration.
הצג עוד

דנית   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו הגענו לנאור מרציאנו דרך המלצה.כבר בפגישה הראשונה איתו הבנו שמצאנו את ה- DJ הכי נכון לחתונה שלנו. נאור קיבל אותנו בחיוך מאוזן לאוזן, היה אנרגטי וחיובי ונתן את ההרגשה הכי כיפית שיש..לאחר היכרות קטנה בפגישה הוא ישר הבין מה הוויב שלנו במוזיקה ואיך לחבר את הסגנון שלנו למוזמנים, באמת.הוא עזר לנו בכל ההתלבטויות בבחירת השירים, זרם איתנו על הרעיונות שהיו לנו וגם הציע רעיונות חדשים ומגניבים.במהלך האירוע כל המוזמנים עפו על המוזיקה, החמיאו לנו עליו בלי סוף, ונאור דאג להתאים את עצמו למוזמנים בלייב! הוא לגמרי הרים את הרחבה וגרם לחתונה להיות הכי שמחה שיש!באמת כיף שזכינו להכיר בן אדם כמוהו שישר גורם לכולם לחייך ושעושה את הכל באהבה גדולה כל כך, רואים כמה חשוב לו שביום הכי גדול עבור זוגות שזו תהיה חוויה בלתי נשכחת.ממליצה על נאור בגדול, לא תתחרטו. הספק שנתן לנו הכי נחת מבין כולם!
הצג עוד

Lara   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
DJ Naor was incredible from start to finish and was the best DJ we could ask for - he absolutely understood the vibe we were going for and helped us create the most perfectly blended British/Indian/Israeli party! We’ve received so many compliments on the music and the atmosphere that it created. Aside from the amazing skills and professionalism, Naor is just the most lovely person to work with and made it all very relaxing and easy to trust that our music was in good hands!
הצג עוד

Tzila   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהמפגש הראשוני שלנו עם נאור הבנו שיש לנו על מי לסמוך. נאור היה לנו מאוד כיף לאורך כל ההתקשרות שלנו עם נאור לפני במהלך ואפילו אחרי האירוע.נאור היה קשוב לבקשות שלנו, קלט אותנו וקלע בול לסגנון שאנחנו אוהבים מהמפגש הראשון.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up