כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איילת וייסמן איפור ושיער

איילת וייסמן איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0544584762
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
פיה קסומהמקצוענית בחסד עליוןזמינה, תומכת, מייעצת, נעימה, כיפית, אין מילים!!!
הצג עוד

netabb41   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קבלתי המלצה על איילת מחברה, רציתי איפור ושיער טבעי. איילת הייתה מקסימה, הרגיעה אותי מהפגישה הראשונה, בסוף יצא מדהים!! פשוט תסמכו עליה!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי שעשיתי סקר ענק ומליון טלפונים, איילת הייתה זאת שתפסה אותי כבר בטלפון. היא נתנה לי הרגשה נעימה וויבים כיפיים ויותר חשוב מהכל - בתור אחת שהיה לה חשוב שהאיפור שלה יהיה הכי טבעי שיש, היא היחידה שבאמת הייתה קשובה לצרכים שלי ולא ניסתה לכפות עלי דברים שלא רציתי.לי אישית גם היה חשוב שיהיה מצומצם ואינטימי בהתארגנות אז היה לי ברור שאני הולכת על מישהי שעושה גם איפור וגם שיער. לפני החתונה הגעתי לבית של איילת לאיפור ניסיון. הרבה חברות אמרו לי שזה מיותר ושמה שקורה באיפור ניסיון זה תמיד שונה ממה שבסוף יוצא בחתונה.אצלי זה לא היה המקרה, אבל גם אם כן - עוד לפני החתונה הבנתי שהאיפור ניסיון היה חשוב כי גם כבר הכרתי את איילת ואת האנרגיות שלה פנים אל פנים וגם ידעתי בדיוק מה הולך להיות ביום החתונה. התחתנתי ביום שישי, מה שאומר שאיילת דפקה לי על דלת החדר במלון כבר ב-04:15. אני לא בן אדם של בוקר והיא לא הפסיקה להצחיק ולהרים את האווירה. לא הרגשתי לרגע את העייפות.האיפור + שיער יצאו מושלם! היה אחד הימים החמים בשנה וכלום לא זז במילימטר אחד אפילו.קיבלתי ים מחמאות גם על האיפור וגם על השיער והרגשתי באמת הכי טבעית ויפה שיכול להיות.ממליצה על איילת בחום, מבטיחה לכן שללא תתחרטו :)
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
איילת הייתה מהממת כבר משיחת הטלפון הראשונה! התקשרתי ביום אחד לכמה ספקיות אבל משהו בקול הרגוע והנעים שלה נשאר איתי וקבענו. הגעתי אלייה לאיפור ניסיון והכרתי אישה קסומה ומלאת סבלנות לכל ההתלבטויות שלי. בהתארגנות היא הייתה מושלמת ומרגיעה, עם הפלייליסט המרים שלה, האנרגיות הטובות וכמובן הכישרון! הרגשתי ממש יפה וקיבלתי המון המון מחמאות על האיפור והשיער! ממליצה עלייה בחום וממש שמחה שהתחלתי איתה את היום הזה🤍
הצג עוד

Iris   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
את איילת הכרתי בפעם הראשונה כשאיפרה אותי לחתונה של חברה לפני כמה שנים, ואחריי 4 שנים, בחתונה של עצמי, עוד לפני שחתמתי עם האולם, בדקתי קודם שאיילת פנויה, לא הייתה אפילו שאלה…אני לא אחת שמתאפרת בצורה מוגזמת, אבל משהו בנינוחות שלה גרם לי לסמוך עליה ולתת לה יד חופשית. כשהיא סיימה ונתנה לי לראות את עצמי הייתי בהלם, לרובנו קשה לראות את היופי שבנו, אבל פשוט הרגשתי יפה. היא שמרה על העדינות והטבעיות, גם בשיער וגם באיפור. הכל החזיק עד סוף הערב (עד הבוקר אפילו). איילת הגיעה מוקדם כדי שנתארגן ברגוע והכי נתנה הרגשת ביטחון. צחקנו, ודיברנו, היא פשוט מסוג האנשים שבא לך שיהיו חברים שלך! בזכותה זה ממש הרגיש יום פינוק לעצמי!!
הצג עוד

אלומה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאיילת כי חיפשתי איפור ושיער במחיר הוגן, הסתכלתי באינסטגרם שלה ואהבתי וכבר אחרי השיחה הראשונה סגרתי איתה ולא דיברתי עם עוד מאפרות מה שהתגלה כהחלטה מעולה! אני לא מתאפרת ביומיום ומאוד חששתי מנושא האיפור שיער. עשינו פגישת ניסיון ואיילת ישר קלטה את הסגנון שלי, הרגיעה את החששות שלי והייתה סבלנית ונעימה. אבל השיא הגיע ביום עצמו, איילת פשוט מוכשרת ברמות! היא עשתה אותי וואו, עפתי על עצמי וקיבלתי מיליון מחמאות! איילת פירקה לי את הקוקו ואספה מחדש איזה 3 פעמים כדי שיהיה מושלם, וואלה היה שווה את ההתעללות! ;) מעבר לזה שהיא באמת מוכשרת והרגשתי הכי טוב עם עצמי שזה בתכלס הכי חשוב, היה לי גם כיף איתה והיא עשתה לי אווירה נעימה ביום הלחוץ הזה ואפילו הבינה אותי בלי שאצטרך לדבר ;) המלצה רותחת על איילת הנסיכה! לא יכולתי לבחור מישהי טובה יותר.
הצג עוד

may   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
איילת איפרה חברה טובה שלי וידעתי שכשיגיע הזמן שלי אני אפנה אלייה. דיברתי עם עוד שתי מאפרת וכבר בשיחת טלפון היה אפשר להרגיש את הייחוד של איילת מהשיחה ועד יום החתונה הייתה זמינות מלאה והרגשתי שאיילת הכי רוצה שאני ארגיש מרוצה
הצג עוד

Asia   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
איילת איפרה את המלוות ואת אמא שלי בחתונה. שמעתי לא מעט מחברות שהתחתנו על כך שהמאפרת כלה זה כל מה שחשוב, אבל הן טעו בגדול! ההתארגנות עם החברות שעפו עד הגג ונראו מושלם בזכות איילת, הוייבים שאיילת הביאה לחדר גרמו ליום המיוחד שלנו להיות יותר נעים ויותר מיוחד.כמו שאמרתי החברות יצאו מרוצות עד הגג, ממליצה בטירוף על איילת, גם לכלות וגם למלוות 😊
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על איילת ממסרקת אחרת שלא הייתה פנויה. סמכתי על ההמלצה שלה, וכבר מהשיחה עם איילת בטלפון הרגשתי בנוח וסגרתי איתה עוד באותו יום. נפגשנו בזום לתיאום ציפיות, ובבוקר החתונה (שישי ב4 בבוקר!) איילת הגיעה בדיוק מושלם עם טונות של אנרגיות חיוביות ומרגיעות, שגרמו לכל הבוקר לעבור ברוגע, בלי לחצים/משברים. איילת עבדה לפי לוז מדוייק ורשמה לעצמה מראש את כל הדגשים מתיאום הציפיות- גם כאלה שלא זכרתי. היא הייתה בשליטה מוחלטת על הזמנים, על השיער והאיפור- מה שגרם לי לשחרר ופשוט ליהנות!
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את איילת הכרתי בחתונה של אחי וגיסתי, התארגנו כולם ביחד וזכרתי את איילת כל-כך לטובה מהיום המרגש הזה. בעיקר זכרתי את הפלייליסט המעולה שלה ב5 בבוקר!ברגע שסגרתי תאריך שלחתי לגיסתי הודעה ויצרתי מיד קשר עם איילת. מהרגע הראשון בתקשורת שלנו הרגשתי משהו מאוד מדויק לי. איילת כל-כך מקצועית, חייכנית, אדיבה, נעימה והבהירה בצורה מאוד ברורה מה כולל המחיר ושלחה הצעת מחיר ברורה ומדוייקת. באתי אליה לאיפור נסיון ומאותו רגע היה ברור לי שאיילת היא הבחירה הכי נכונה ליום שלי!!איזו אישיות. היה בנינו חיבור מיידי.בנוסף לידי הזהב שלה היא פשוט אדם כל-כך מרגיע, עם וויב כלכך כייפי. פשוט מדוייקת!בסוף, בחיים לא חשבתי שיגידו עליי את מה שאמרו עליי בחתונה, הרגשתי כל-כך יפה.עד היום לא מפסיקים להחמיא לי על התסרוקת המיוחדת על האיפור עצמו, כמה הוא טבעי ויפה. וכמובן איך הוא לא זז אחרי שעוווות ברחבה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up