כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עומר שמחוני

עומר שמחוני

איפור כלות
טלפון:057700134
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נועה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת ביומיום וחיפשתי מאפרת שתאפר אותי בצורה הכי עדינה וטבעית שיש אבל שאראה כלתית ואצטלם טוב 😊 עומר עשתה לי איפור ושיער, לאחותי איפור ושיער ולאמא שלי איפור ולכולנו היו אותן דרישות בערך- להישאר טבעיות ולהרגיש אנחנו ולא עם מסיכה. כולנו יצאנו מרוצות והעבודה שלה עלתה מעבר לכל הציפיות שלנו! מרגע הסגירה איתה עומר ליוותה אותי, הייתה זמינה לכל שאלה שצצה, באיפור הניסיון הראתה את הויז'ן שלה ליום החתונה שלי, וקלעה בול! ביום החתונה עצמו עומר הגיעה בול בזמן, עשתה אווירה טובה ונעימה, גרמה לבוקר ההתארגנות להיות כיפי, זורם וקליל!בנוסף, המחיר שווה לחלוטין את העבודה המדהימה שלה שגרפה מחמאות כל הערב! האיפור והתסרוקת החזיקו מעמד כל הערב וגרמו לי להרגיש הכי אני שיש! לכלות שמחפשות להיות יפות, אבל להרגיש עצמן ביום החתונה- עומר היא הבחירה המושלמת!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל עומר הגעתי ממאפרת אחרת שהמליצה עליה , ממש אהבתי את האיפור שיער שלה בתמונות שראיתי , התאהבתי סופית כבר מהשיחה הראשונה של ההיכרות.לא התאפרתי בחיים , ידעתי בגדול מה זה מסקרה....היא עשתה אותי הכי יפה בעולם, הכי עדינה והכי כלה שחלמתי להיות.ובאופן כללי, האווירה והרוגע שהיא גרמה לי להרגיש ביום הזה הייתה שווה הכל.השיער והאיפור החזיקו והיו מהממים עד המקלחת שאחרי .היא באמת בן אדם מיוחד ,הכי מקסימה בעולם.ממליצה בחום ואהבה גדולה
הצג עוד

רינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי לעומר המקסימה מכיוון שחיפשתי מישהי שתעשה לי גם שיער וגם איפור עדין וראיתי עליה הרבה המלצות. השארתי את סגירת האיפור והשיער לרגע האחרון (חודש לפני החתונה) מכיוון שאני לא נוהגת להתאפר ביום יום ולא ידעתי מה אני רוצה. עומר היתה ממש נעימה ומרגיעה מהשנייה הראשונה שדיברתי איתה, עשינו פגישת הכרות אצלה בבית שארכה כמה שעות ועברנו על כל האופציות של האיפור והשיער שיכולנו לעשות כדי שאראה מה אני רוצה ואיך זה נראה עליי. ביום החתונה עומר אפילו הקדימה בשעה לפני השעה שבה קבענו ונשארה איתי עד הסוף ואפילו עזרה לי עם השמלה. לא היו לי מלוות ועומר היתה ממש כמו מלווה ועשתה לי מצב רוח טוב ואווירה כיפית בזמן ההתארגנות. בסוף ההתארגנות קיבלתי ערכת טאצ' אפ עם כל מה שהיתי צריכה לאולם. האיפור והשיער החזיקו עד סוף הארוע, השתמשתי פעם אחת בערכת הטאצ' אפ בשביל להוסיף קצת לאודם ולהוריד את הברק מהמצח וזהו. בקיצור, אם את מחפשת שיער ואיפור טבעי אני מאד ממליצה על עומר :)https://www.instagram.com/omersimhoni_makeup/
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לעומר דרך המלצה ממאפרת אחרת שלא יכלה בתאריך שלי, ואני שמחה שהמליצה!
הצג עוד

נגה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עומר מהממת! איפרה אותי לחתונה שלי, רציתי משהו יחסית טבעי ופשוט, היא הציעה הרבה דברים ונתתי לה יד חופשית והיא באמת איפרה אותי מהמם והכי טוב שיכלתי לדמיין. יחס חם ואוהב, ובקיצור מאוד ממליצה!
הצג עוד

פז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עומר איפרה את אמא שלי, אחותי ושתי חברות שהיו איתי - אמא שלי לא מתאפרת בכלל והייתה בלחץ אמיתי ממה יהיה ביום האירוע ובאופן כלללי במיוחד בגלל זה בחרתי את עומר בפינצטה! היה לי חשוב שתגיע מישהי סופר עדינה, אבל שגם תדע להבליט ולהפוך את האיפור מרגיל - למיוחד. היא הגיעה על הבוקר, עם חיוך ענק על הפנים ומלא אנרגיה כיפית וטובה ופשוט הייתה מדהימה. עומר היא קסם אחד גדול (מאפרת לרוב גם כלות) וממש גגרמה לכל אחת לאהוב את האיפור ואפילו אמא שלי הרגישה הכי טבעית והיא בעולם (ואני לא צוחקת כמה שזה קשה).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up