כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דנה פדידה מפיקת חתונות

דנה פדידה מפיקת חתונות

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0544230900
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
דנה הייתה מדהימה מהשיחת טלפון הראשונה וכבר אז התחברתי אליה.הייתה זמינה לכל דבר, לכל שאלה ולכל בקשה.דאגה לכל הפרטים הקטנים והייתה איכפתית וקשובה ומקצועית.ברגע שסגרנו איתה הרגשתי כבר שירדה לי אבן מהלב ושאני רגועה.אז ממליצה בחום רב!!!! אין עליה!
הצג עוד

Adele   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פנינו לדנה כמעט שנה לפני החתונה. שנינו הראשונים להתחתן בשתי המשפחות והרגשנו שנצטרך עזרה כי לא הכרנו חתונות. את המקום כבר בחרנו, היינו שניה מלחתום על חוזה סופי ובכל זאת דנה הצליחה ברגע האחרון לחסוך בעלויות המנה. דנה התאימה לנו את הספקים לפי הדרישות שלנו. הוסיפה סעיפים רלוונטים לחוזים עם הספקים. כשפרצה המלחמה נאלצנו לדחות את החתונה, דנה דיברה עם כל הספקים ועם האולם והעבירה את כל התאריכים. עזרה לנו מאוד בסידורי ישיבה. תזכרה את הספקים לפני החתונה. ביום החתונה ראינו את דנה רצה ממקום למקום ודואגת שהכל יעבוד כמו שצריך. העבירה את כל ההערות שלנו לספקים בלי בעיה. באירוע לא היינו צריכים להתעסק בכלל בבירוקרטיה ובכל הסידורים מאחורה. התפקיד שלנו היה להנות. דנה דאגה לזה הכי טוב שאפשר.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דנה הצטרפה לצוות ההפקה של החתונה לקראת האירוע היא למעשה שימשה כממלאת מקום של המפיקה במקור. דנה הביאה איתה המון רוח נחת, בטחון ומקצועיות וידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש.סמכנו עליה והיא איפשרה לנו להנות מכל רגע באירוע בלי שנרגיש או שנשמע על אף תקלה שהייתה מאחורי הקלעים. פשוט מקצוענית!
הצג עוד

yaeld97   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את האמת שבהתחלה בכלל לא הבנתי למה צריך מנהלת אירוע מטעמנו וסגרנו עם דנה כי אמא שלי התעקשה שחייבים.בדיעבד אני יכולה להגיד שהספק הכי חשוב שסגרתי בכל החתונה זו דנה!!!בימים האחרונים לפני האירוע היא הורידה מאיתנו המון סטרס ודאגה לסגור פינות מול כל הספקים שלנו, ייעצה לנו הרבה לגבי ההושבה וההתחייבות. וביום האירוע עצמו וואו אין מה להגיד דאגה לנו בלי הפסקה, היה לה חשוב לוודא באיזה שעה נגיע לאולם מהצילומים כדי שיכינו לנו אוכל ולא נחכה, דאגה לכל עניין ההושבה באירוע וניהול האלכוהול ווידאה שקיבלנו בחזרה את הבקבוקים שנשארו. אפילו בזמן הריקודים דאגה לנו למים.פשוט אין מילים! רואים שהיא אוהבת את מה שהיא עושה והיא גם טובה בו.לא יודעת מה היינו עושים בלעדייה
הצג עוד

Tohar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לדנה בעקבות פוסט בפייסבוק, מהשיחה הראשונה הבנו שהגענו למקום הנכוןדנה הייתה קשובה לכל הרצונות שלנו, דאגה לקשר אותנו לספקים הכי טובים (ומשתלמים) שיש! ליוותה אותנו בכל התהליך, הייתה זמינה בשעות לא שעות, והרגשנו שאכפת כאילו כאילו זה החתונה של הילדים שלה.ממליצים מכל הלב על דנה המדהימה❤️
הצג עוד

מנדי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אתחיל ממש מהתחלהבגלל המצב הבטחוני התבטל לנו האירוע, האולם, המפיקים, המעצבים... הכלללל 5 ימים לפני החתונה.פרסמנו פוסט בפייסבוק שאנחנו צריכים להרים אירוע מאפס.דנה שלחה לנו הודעה שהיא מוכנה לבוא.ונתנה את הנשמה שלה.תקתקה הכל.סגרה לנו פינות שלא חשבנו עליהם בכלל.הרימה את האירוע ב10 רמות.מעבר לאירוע עצמו, גם פשוט היה כיף לעבוד איתה, היא בנאדם מדהים, פשוט נשמה טובה.
הצג עוד

Sagi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
דנה, מפיקת החתונות יוצאת הדופן שלנו, לא רק עשתה מעל ומעבר כדי להגשים את החזון שלנו, אלא גם סינכרנה במומחיות את כל הספקים ונותני השירות שלנו בצורה חלקה, בזכותה החתונה שלנו זרמה ללא בעיות ונותר לנו רק להינות. בנוסף, דנה עלתה על כל הציפיות שלנו. היא השקיעה אינספור שעות כדי להפוך את כל הרעיונות והעבודה שהשקענו בחתונה שלנו למציאות, ענתה על השאלות שלנו בכל שעה, ומגיעה לה תודה מיוחדת על כך שהצליחה להשאר מסורה לבקשות הייחודיות שלנו (והיו הרבה). התשוקה והמחויבות של דנה זרחו כשהיא הפכה את הרעיונות שלנו למציאות. אנו אסירי תודה לה על שהפכת את יום החתונה שלנו לבלתי נשכח באמת, ואנחנו לא יכולים להודות לה מספיק על עבודתה יוצאת הדופן.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז כמו כל כלה לחוצה ביום שלה אני הייתי הכי לחוצה שיש בלתי ניסבלת ביום הזה ודנה המקסימה בשביל כל דבר מהקטן לגדול הייתה שםתמכה הרגיעה סידרה את הכל גם אם זה ברגע האחרון ובזכותה יכולתי להנות באירוע שחיכיתי לורמה מקצועיתסבלנות אמינות תקשורת עם החתן והכלה באופן אישי מגיעה ביום האירוע מסודרת עם משימות מסודרות בקיצור כל כלה צריכה דנה ! ♥️
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
עשינו חתונה גדולה באולם, היו הרבה ארגונים והרבה דברים לתפעל. כשדנה הצטרפה לארגונים הכל היה נראה אחרת.לפני ובמהלך האירוע דנה הריצה את החתונה מ-א' ועד ת' מהפרטים הכי קטנים להכי גדולים.קצת לפני הכניסה לחופה, ברגעים הכי לחוצים שלנו, דנה הייתה שם איתנו ועזרה לנו בכל דבר שהיינו צריכים ומרוב שאהבנו אותה וסמכנו עליה היא גם הצליחה להרגיע אותנו ולתת לנו בטחון ברגע הזה.אין על דנה!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לדנה דרך האתר, היה לנו ברור מהרגע הראשון שדיברנו איתה שהיא תלווה אותנו, דנה הייתה קשובה אלינו ובקשר איתנו לפני האירוע, ובזמן האירוע ליוותה אותנו עד סוף האירוע שזה ממש לא מובן מאליו, דנה נתנה לנו ראש שקט במהלך האירוע ולא חשבנו על כלום חוץ מלהנות כי ידענו שהאירוע בידיים טובות ולא טעינו ! האירוע עבר בצורה חלקה, קלילה והכל בזכות דנה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up