כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אריאל ורשנר - בבא גוזמבא

אריאל ורשנר - בבא גוזמבא

תקליטנים
טלפון:0723921656
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ron   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
היינו ביוון - המליצו על אריאל עלינו לזום. התאהבנו חתמנו חיכינו כבר לאירוע 🤩🙏🏾
הצג עוד

Dania   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
הגענו לאריאל אחרי כמה המלצות, היינו ממש חסרי ידע לגבי DJ וחיפשנו מישהו שידע לשלב גם מוזיקה דתית(סיבוב ראשון בהפרדה), ואז שילוב שיתאים לכל הקהל (צעירים, בוגרים, מרוקאים, אמריקאים). כבר אחרי השיחה הראשונה ידענו שאנחנו בידיים טובות, ואחרי הפגישה לא יכולנו לחכות.החתונה שלנו נדחתה בעקבות המלחמה ומהספק שהכי לא הכרנו הוא הפך להיות הספק שהיה לנו הכי חשוב שיהיה פנוי בתאריך החדש.הוא בהחלט היה אחת ההחלטות הכי טובות בחתונה, אנשים שאף פעם לא קמים לרקוד קמו ונהנו, וקיבלנו ים מחמאות!מקצועי בטירוף, יודע לעשות העברות בין השירים שזורמות ולא מורגשות וקורא את הקהל.בקיצור, לא תתחרטו :)
הצג עוד

באריה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הכל התחיל אחרי האירוסין ומייד בתחילת תכנוני החתונה אחד הטלפוניים הראשונים שעשינו היה לאריאל, מהר מהר לסגור איתו תאריך :) דיברנו קצת על אופי החתונה והחברים, איזה סגנונות אנחנו רוצים וקבענו פגישה בסטודיו של אריאל. הגענו עם פלייליסט מגוון ויחסית לא "רגיל" עם בקשות ספציפיות ואריאל גם ייעץ לנו במקצועיות וגםםם זמם עם הבקשות שלנו. החתונה נדחתה בעקבות המלחמה וכשבדקנו איתו הוא ישר אמר לנו שהוא איתנו על התאריך הבא שנסגור. באירוע עצמו היה מטורף, בדיוק השירים שרצינו בזמן שרצינו, קבלת פנים כיפית ורחבת ריקודים מלאה קופצנית ושמחה בזכותו✨️🤸‍♀️
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאריאל דרך המלצה של חברה של חברה, ודרך זיכרון עמום מתקלוט שלו במחנה יהודה. מהרגע הראשון אריאל היה נעים, מקצועי ברמות, וגרם לנו להרגיש בנוח. השיחה בזום והמפגש לאחריה הרגישו כמו לשבת עם חבר. אריאל קלט אותנו, הקשיב וגם נתן טיפים מהניסיון שלו. באירוע עצמו, וגם לקראת, היינו רגועים לגמרי כי ידענו שאריאל יודע את העבודה. הוא החזיק רחבה מדהימה, לא התרגש מהאורחים שבאו עם בקשות מוזרות😆 והרים אותנו ואת האורחים בטירוף. היה מושלם!
הצג עוד

שהם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
אריאל פגש אותנו פעמיים לפני החתונה, הרגשנו שהוא קשוב וגם לגמרי קולט מה אנחנו רוצים, זרם איתנו על כל המחשבות והרעיונות שלנו. בחתונה הוא העיף את כולם באויר!גם החברים של ההורים שלנו וההורים שלנו נהנו מאוד (!) מהמוזיקה וטרחו גם לציין את זה כמה פעמים ואנחנו נהננו במסיבה וקשה היה להפסיק לרקוד.
הצג עוד

אורה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
אריאל פשוט הרים לנו את כל האווירה בחתונה! כבר במפגש הראשון שלנו הוא היה כל כך רגיש לרצונות שלנו, וממש השקיע בלהבין בדיוק מה אנחנו רוצים ואיזו אווירה אנחנו מחפשים. כל האורחים התלהבו נורא מהמוזיקה והמון החמיאו לנו על הבחירה באריאל כדיג'יי. אין כמוך ❤️❤️❤️
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את המספר של אריאל מחברה שלנו שחזרה מחתונה ולא הפסיקה לדבר על כמה שהמוזיקה הייתה טובה וכמה היה כיף! אז הציפיות שלנו היו גבוהות מההתחלה :)כבר בשיחה הראשונה ראינו שעומד מולנו בנאדם כייפי ושיידע את העבודה, הוא הצליח להבין אותנו ואת החזון שלנו לאיל היינו רוצים שהחתונה תיראה, באופן כללי כל תהליך התקשורת עם אריאל היה כייפי וקליל, וקיבלנו מענה תמיד ולכל הבקשות שלנו עם מלא תשומת הלב שלו, אף על פי ששנינו היינו בתקופה עמוסה מאוד ואפילו הזזנו את מועד הפגישה מספר פעמים תמיד קיבלנו מענה אדיב מקצועי וקשוב. במיוחד בפגישה שבה תכננו את המוזיקה לחתונה, הרגשנו שהוקדשה לנו מלוא תשומת הלב, על הפרטים הקטנים, ידע לשאול את השאלות הנכונות ולכוון אותנו לתוצאה שרצינו! בקיצור אנחנו מודים מאודדד על חתונה כייפית ושמחה, נהננו ברמות ולא הפסקנו לקבל תגובות מעולות ומחמאות על המוזיקה, אנחנו ממליצים בחום!!, החתונה לא הייתה נראית אותו דבר בלעדיך ושוב תודה על הכל ❤️🙏
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאריאל אחרי שהוא תקלט בחתונה של חברים של חבריםחיפשנו מישהו שיודע לשלב בין מינסטרים לאינדי לדיסקו ולחפלה רצינית (!) בצורה אינטליגנטית, כיפית ועם אנרגיה משמחתבול!כל התהליך היה סופר נעים וקשוב והאירוע היה מדהים, כולם היו באויר ולא הפסקנו לרקוד לרגע.ממליצים!
הצג עוד

Moshe   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז בגדול חיפשנו DJ עם אופי!, אחרי חיפוש ארוך ברשתות החברתיות. מצאנו את התותח על חלל- באבא גוזמבה. צמד דיג'ים איכותי שאחד ביניהם, הוא אריאל ורשנר. אז בפגישה הראשונה עם אריאל הרגשנו שיש איתנו מישהו רגוע, צ'יל, אחד שבטוח בעצמו, ומצד שני גמיש ופתוח להקשיב. הדיג'י עבורנו היה "ספק" משמעותי, כי האירוע יהיה כיף או פחות הרבה בזכות המוזיקה. אריאל שידר באופן די ברור שהוא יודע להתאים את עצמו לאוכלוסיית יעד. במקרה הנוכחי שלנו דיי הינו דומים בסגנונות מוזיקה שהוא מנגן (מוזיקה עברית ישנה, מינסטרים , מוזיקה איכותית מפעם בלועזית, מוזיקה ערבית מעניינת וועודד.. ). בעינינו אריאל הוא DJ ברמה גבוה מאוד, יודע לקרוא קהל ולהיות קשוב לזוג. כל כך שמחים על הבחירה הזו!, תודה תודה ושוב תודה .
הצג עוד

yechezkel   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
זכינו לקבל לחתונה שלנו את אריאל ואת הצמד המיתולוגי הלו הם ביחד באבא גוזמבה!אין מילים לתאר את הווייבים המטריפים שהיו ברחבה. פשוט קריאה מדויקת של הקהל.האורחים שלנו חשבו שיקבלו פלייליסט חתונות סטנדרטי בנאלית ובמקום קיבלו מסע של מוזיקה מעיפה ואנרגטית שלא השאירה את הרחבה אדישה לרגע. כל כך שמחים על ההחלטה לבחור באריאל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up