כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גבריאל תרבות אירוח

גבריאל תרבות אירוח

אולמות וגני אירועים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avi   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
60 מתוך 100
בושה וחרפה של אולם ,קודם כל שמו שולחן בחוץ והאוכל בשמש מעל חצי שעה ,כשביקשנו להחליף את הסלטים החמים ,היתה התנגדות רצינית מטעם האחראים ,וסוף סוף הסכימו להזיז את השולחן לצל ,גם תוספות לא ניתן לקבל ,כשביקשתי ירקות חתוכים ללא רטבים בגלל החום בחוץ ,נאמר לי שהשף לא מסכים.בושה וחרפה של שף ,בגלל קמצנות עלובה ,גם ירקות לא מוכנים להביא.אל תתקרבו למקום הזה ,יש מספיק מקומות טובים אחרים
הצג עוד

ירין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לגבריאל לחתונה של חברה הכי טובה שלי הייתי המלווה שלהמהרגע הראשון שנכנסנו למקום הגיעה אלינו מלצרית שהייתה מהממת והביאה לנו כל מה שהיינו צריכים האוכל היה טעים ברמות והרמת שירות עוד יותר אולם מושלם ברמות ממליצה ממש והחופה הכי יפה שראיתי🫶🏼🫶🏼🫶🏼
הצג עוד

titi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה אירוע מושלם :-) תודה לגבי ואיתמר על השירות .
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
30 מתוך 100
לקח לי זמן , חשבתי אם זה נכון לכתוב תגובה.. חוות דעת אמיתית וכנה.כשאנחנו סגרנו בגבריאל התרשמנו מאוד מהלבביות אחרי הסגירה ושריון התאריך במקדמה היסטרית שמבקשים..הכל השתנה.. יחס לא נעים.. מתקשרת וכועסים עלייך אין מענה..( לא אגיד את שמו )הבנתי שהוא כבר לא עובד שם.יום החתונה .. שולחנות ריקים מאוכל טעויות במנות .. מנה שלא רצינו בכלל הייתה.בורקס ללא מילוי או רק המילוי..אורחים ביקשו מנה ואומרים להם שנגמר!!לקח לנו חודש וחצי לאסוף עדויות מאורחים שלנו וזה פשוט עצוב.כשהגענו לסגור תשלום בעל המקום טען שזה התפריט שברשותו ועל זה חתמנו— הכי מצחיק שהעובדת שלושלחה לי את המייל לאישור של התפריט שבאמת בחרנו..בנוסף היה מעט מאוד אוכל על השולחן מעט מאוד לשולחן של 24 איש ואפילו 10 אנשים…כל מה שרצינו זה אוכל טוב !שילמנו ככ הרבה מנה , הגברה ותאורה הכי יקר שיצא לכם לשמוע, עיצוב..הבטיחו אפטר כמתנה ולא הוציאו עד שהתעקשתי.כלה צריכה להתעקש ?שילמנו ממיטב כספנו זוג צעיר בתחילת החיים שרצה את האולם שלכם.וציפה לקבל טוב.. תכבדו ותעריכו גם את הזוגות הצנועים שחסכו להתחתן אצלכם.לא רק את האירועים הגדולים והמפוצצים כן אנחנו אירוע קטן שלכם.. אנחנו בטוחים.אבל אכזבתם ברמות.יש לי הרבה מה להוסיף.. אבל קיבלתי עצה לחיים להתקדם הלאה ולא להתקע..אבל חוות הדעת חייבת להיות..ככה לא משמחים כלה וחתן ככה לא עושים.
הצג עוד

Rita   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
40 מתוך 100
אולם גבריאל מקום יפה ומקסים.כשסגרנו שם זה הנה המקום שחלמנו עליו.לקראת האירוע התאכזבנו נורא מהשירות.מנהל אירוע לא מתפקד, נעלם ולא זמין.לכל בקשה שלי ככלה, גרמו לי להרגיש שאני אישה חולת שליטה ולא משחררת כשבסה"כ ביקשתי תמונה של עיצוב האולם.שכחנו המון דברים בסיום האירוע והם פשוט נזרקו..וזה גם מה שבעל האולם טוען: אנחנו זורקים הכל.בקיצור אולם יפה, אוכל מדהים, שירות נורא וגורמים לך להרגיש שרק רוצים שתביא את הכסף ותעוף להם מהפנים.לא מומלץ.
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו משפחת עזריה מחולון, חיתנו את הבן ובת זוגתו בגבריאל תרבות אירוח ב 22/5/23הארוע זכה לביקורות מדהימות כבר במהלכו. לא היה אורח שלא הביע את רשמיו תוך כדי הארוע הן בקבלת הפנים בבופה שמנה 9 דוכנים !!! לא פחות !!! כאשר לדברי האורחים הכל היה טעים וברמה גבוהה. וזו היתה רק ההתחלה… החופה הקסומה נערכה על האגם והתנהלה בצורה חלומית בהנהגתו של יוסי מנהל הארועים. ואז גולת הכותרת הכניסה לאולם ! מרהיב ביופיו ובסידור העיצוב. על הארוע כולו ועל האוכל אנחנו מקבלים מחמאות גם שבוע לאחר החתונה. שפע של אוכל ואיכות. וכמה מילים על הצוות והבעלים החל משקד שקיבל את הזוג בשלב הבחירה במקום וכלה בגבי בעל המקום - זכינו למעטפת מקצועית ולבבית משלב התכנון ועד לשלב סגירת החשבון. סבלנות וסובלנות ויחס יוצא מן הכלל. זה הזמן שלנו לאמר תודה ! קיבלנו ארוע יוקרתי אוכל בשפע ואיכותי כאשר הכל מנוהל בצורה שהיא לא פחות ממושלמת !המלצה שלנו ושל כל האורחים שלנו ללכת יד ביד בכל ארוע עם המקום הקסום הזה - גבריאל !
הצג עוד

nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
We got married at Gabriel and it was the most magical night I've ever experienced!!!we got married at the garden and everything was renewed and beautiful. The owners went above and beyond to make our dreams come true. Our guests couldn't stop talking about the the appitizers and the main course. Would recommend strongly for who ever is thinking about getting married here.
הצג עוד

מורן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו באופן ספונטני וממש במקרה לאולם גבריאל, לשמחתנו שירז המהממת קיבלה אותנו בסבלנות וחיוך ענק ועשתה לנו סיור באולמות השונים. אחר כך התיישבנו לפגישה עם שקד ומהרגע הראשון פשוט הרגשנו בבית. ההרגשה הזאת נשארה איתנו לכל אורך הדרך, קיבלנו ליווי מושלם ומענה לכל ובכל זמן. תודה רבה לגבריאל וכל הצוות שהפך את האירוע שלנו למושלם! קיבלנו אינסוף מחמאות מהאורחים שלנו.
הצג עוד

אייל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו שרוצים שנעשה את האירוע אצלם . במלוא מובן המילה . באו לקראתנו באופן מלא . מקצוענים
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לגבריאל במקרה, אחרי הרבה חיפושי אולמות לחתונה. התאהבנו במקום, בייחוד בחופה היפיפיה על המים ובאולם החדיש והמרשים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up