כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Music Effect Event’s
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avital   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אמאלההה!🤩 אין מילים לתאר איזו אנרגיה, חוויה, איכות, קול וסקסופון מטורפים שעושים צמרמורות! עד עכשיו לא מאמינה שהלהקה האלופה הזו הייתה אצלינו בחתונה - הזמר ומנהל הלהקה אבי אשור, הזמרת המדהימה אליאור שמש, נגן הסקסופון שילו רדא, והדיג'יי תותח העל קובי. כישרונות יוצאים מהכלל, שבנו לנו את האווירה באירוע שישי צהריים מההתחלה ועד הסוף, עם קהל מאוד מאוד מגוון. ליוו אותנו בחופה עם שיר מרגש ברמות שהכירו לנו ומאז לא תיארנו את החופה בכלל עם שיר אחר. התאימו את עצמם לקצב שלנו בכניסה לחופה (כי מצליח לעקוב אחרי הזמן כשמתרגשים??). וכמובןן היו איתנו לכל אורך האירוע, עם השירים והמוזיקה שהתאימו בול לאותו רגע, גם באוכל. לא היה אורח שלא עף על בחירת הלהקה והדיג'יי! בקיצור, הבחירה הכי טובה שיכלנו לעשות! ממליצה מכל הלב ❤ תודה ענקית לכם ובהחלט נתראה באירוע הבא 😘
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אבי והלהקה פשוט מעולים!חיפשתי להקה לחתונת שישי צהריים שתיתן אווירה של חו״ל ופשוט ככה היה.אבי שידך לי את אליאור הסולנית המושלמת ביחד עם סקסופון וכינור והיה וואוו. לא מפסיקים להחמיא לנו.
הצג עוד

אירנה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ביום שישי 08.03.24 הייתה לנו חתונה מהממת בגן אירועים עם נוף מושלם! ואתם גרמתם לאירוע זה להיות הכי מיוחד ויוקרטי שבעולם! הקולות של גן עדן שלכם, המקצויות ואופן ההגשה נתנו אווירה של שלווה וחג כמו באגדות הכי יפות. לא ניסיתם להיות בפרונט של האירוע ורק גרמתם לאנשים להינות ולהרגיש טוב. לשמוע את המוזיקה והשירה שלכם ולהרגיש חג :). תודה לכם מכל הלב שהייתם חלק משמחה שלנו. תודה שהתרגשתם ביחד איתנו ותמשיכו ותצליחו בכל מה שאתם עושים. אני מאהובת בכם! אם תתנו הופעה, אני באה לשורות ראשונות :) מחבקת ומודה לכם מכל הלב!
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואוו וואוו וואוו!!! אין מקצועיות ושלמות כמו הלהקה המטורפת הזאת! חוויה מדהימה, כולם נהנו מאוד! התרשמו ממש והחמיאו בלי סוף! קלאס ברמות!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני רציתי מאוד כלי נגינה בחתונה ובעלי רצה זמרים, במקרה היינו במלון שבו אבי והצוות הופיעו ומאז התאהבנו וידענו שהם הולכים להיות בחתונה שלנו.אבי ואשתו המהממים בליווי נגן בוזוקי ונגנית כינור הרימו לנו את האירוע לרמה אחרת. הם הופיעו בקבלת פנים, שיר חופה שיר סלואו ופריצות במהלך האירוע. כבר באירוע החמיאו לנו עליהם ועד עכשיו אנשים לא מפסיקים להגיד לנו איזה שיחוק הם היו.
הצג עוד

לימור סבן   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ארוע מושקע ביותר למנהלים בלאומי - זמרים מוכשרים !ערב ברמה גבוהה מאוד ;)יישר כוח - אין עליכם ;)נתראה בארוע הבא ..בקרוב ❤️❤️❤️
הצג עוד

מורי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו אליהם דרך האתר של כלות אורבניות ואחרי שיטוט קצר באינסטגרם שלהם היה ברור לנו שהם יהיו בחתונה שלנו וככה היה.הם פשוט כאלה אלופים וכל כך נהננו בחתונה. שידרגו לנו את האירוע ממש ולא הפסקנו לקבל עליהם מחמאות. הכל היה כמו שדמיינו והם היו כאלה מוכשרים ונתנו מעצמם את הכי טוב שלהם (למרות תנאי מזג האוויר והרוח שהייתה בקבלת פנים הם המשיכו לשיר). אבי המנהל תמיד היה זמין וסבלני לכל בקשה שלנו ותמיד זרם עם הכל והשתדל להגשים לנו את כל מה שביקשנו, אם זה מבחינת תלבושות, סיגנון מוזיקה, זמרות, כלים ואפילו מי ינגן עליהם.ממליצים בחום ומכל הלב הם היו פשוט מדהימים!!!
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו המון זמן זמר/ת שיעשירו את קבלת הפנים, שהאורחים יוכלו לדבר בינהם ולשמוע עדיין מוזיקה רגועה ונעימה חיפשנו המון עד שהגענו לאבי הלכנו לראות את אליאור באירוע והיה לנו ברור שהיא תהיה בקבלת פנים שלנו. אנשים לא הפסיקו להחמיא לנו, הספקים האורחים פה אחד אמרו שהיה ואוו היא הייתה מקסימה לאורך הדרך וגם אבי. היו אחראים והמחיר היה בהחלט הוגן. ממליצה בחום ומכל הלב!
הצג עוד

אדווה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
התאמה לאווירה, נעים, שירותי, גמיש, תקלוט באירוע בר מצווה הקשיב לבקשות הילדים, זרם על ה"שיגעונות" שלנו והעניק חוויה מהממת
הצג עוד

Haggai   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
The hoopa was incredible. The singer put all of his heart in the song for our entry, a moment that we will never forget
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up