כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אביבית בכר | מפיקת חתונות בסטייל וקצב אחר

אביבית בכר | מפיקת חתונות בסטייל וקצב אחר

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מיתר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אביבית המקסימה עזרה לנו באמת בהכל באירוע, בהתחלה התלבטנו האם כדאי לקחת מנהל אירוע מטעמינו ועכשיו כשאנחנו אחרי ללא ספק זה פשוט בגדר חובה לקחת מנהלת אירוע מטעמכם שתעזור בסידורי ההושבה בהתנהלות האירוע, תרגיש את הזרימה של האורחים פשוט שמחים שבחרנו באביבית היא נתנה לנו להיות ממש רגועים הכל היה תחת שליטה ובקרה של אביבית ברמה שהאורחים התלהבו שהאירוע מתנהל ממש טוב פשוט ראו כמה היא דאגה לנו באותו יום והכל מהלב
הצג עוד

אודיה ועמית בן דוד   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אביבית הגיעה אלינו דרך האינסטגרם בתגובה לפוסט ההצעה ובדיוק חיפשנו מנהל/ת אירועים פרטית לחתונה שלנו.משיחה ראשונה מיד היה חיבור והחלטנו שאנחנו יוצאים יחד לדרך.היא בנתה לנו לו"ז מסודר לאירוע והייתה זמינה עבורנו לכל דבר/ שאלה והתייעצות שהיינו צריכים.לאירוע עצמו היא הגיעה עם שולי העוזרת המההמת שלה שיחד דאגו שהכל יהיה כמו שצריך ובצורה הטובה ביותר וכמובן שהכל היה מושלם ולפי הזמנים וכולם נהנו והיו מרוצים.תודה על ה-כ-ל !!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
אביבית מהרגע הראשון הייתה בראש לי והקלה עליי בכל כך הרבה מובנים - בין אם מול הספקים, מול האולם.. או מול כל בלת״ם שצץ! תודה עלייךךךך

Nathan   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אביבית עזרה לנו להפיק חתונה ביתית בחצר עם קייטרינג צמחוני. הספקים שהיא המליצה לנו עליהם היו מצוינים ומתואמים, והכי חשוב אביבית הרגיעה והכווינה אותנו לאירוע מושלם!
הצג עוד

ניר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
היינו לחוצים מבחינת זמן ותוך פחות מחודשיים מרגע הפנייה לאביבית ועד לרגע החופה אביבית ואנחנו פשוט נכנסנו למרתון מטורף של לו"ז ואביבית עברה איתנו על כל פרט הכי קטן מא' ועד ת' בשעות לא שעות ועם נסיעות ארוכות והשקעה אינסופית ובסופו של דבר הגענו ליום המיוחל בסיפוק גדול מההשקעה האדירה שלה ואנחנו מאוד מרוצים על הבחירה שלנו וממליצים בחום לכל הזוגות שעתידים להתחתן וצריכים יד מכוונת 🤎
הצג עוד

אינגודאי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חוויה מאוד חיובית וטובה נתנה לנו ראש שקט והרבה סדר לפני וביום האירוע
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו עם אביבית שנייה אחרי ההצעת נישואין וזאת ההחלטה הכי טובה שקיבלנו. אביבית ליוותה אותנו בתהליך מעל לשנה בגלל שבגלל המלחמה נאצלנו לדחות את החתונה. היא תמיד הייתה זמינה עבורנו וענתה על כל שאלה ובקשה שהייתה לנו. ביום האירוע היא דאגה להכל בצורה הכי טובה שיש!!! אין עליה!
הצג עוד

דניאל ונוי גולדשטיין   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו שמחים שהחלטנו להעזר באביבית בארגון החתונה, ממליצים מאוד! האכפתיות של אביבית שכל הזמן התקשרה והתעקשה לעשות שיחות זום מבלי שביקשנו.השיחות לפני החתונה עשו לנו מאוד טוב והרגיעו אותנו.אביבית השיגה לנו מחיר מאוד טוב לחברת אישורי הגעה.ביום החתונה אביבית והעוזרת שלה עזרו מאוד בדברים רבים, לגמרי שווה את ההשקעה!
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הגענו לאביבית דרך זוג חברים שהתחתנו וראינו את רמת המקצועיות לדברים הכי קטנים ,בהתחלה לא חשבנו לקחת מנהלת אירוע ולבסוף שראיתי את אביבית הבנתי כמה זה חשוב הכל היה פשוט מאורגן ומסודר ברמה הכי טובה ומקצועית שיש ואני שמחה שבחרתי לקחת מנהלת אירוע לא יכולה לחשוב מה היה קורה אם לא היינו לוקחים ..
הצג עוד

קורין ושריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מאוד מאוד ממליצים על אביבית האלופה מפיקה מספר אחת !!!!!! אביבית ליוותה אותנו בכל התהליך מתחילתו עד סופו. עזרה וייעצה בכל שאלה או בעיה בצורה מקצועית מאוד!! באירוע בפועל הייתה השותפה שלה דנה שהייתה עניינית וביצעה את עבודתה בצורה נאמנה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up