כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נטע יעקבי - איפור ושיער

נטע יעקבי - איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0523972975
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neomi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
נטע מיוחדת ומהממתהיה כיף גדול שהיתה איתי ביום של החתונה. הביאה איתה אנרגיות טובות, מרגיעות ומשמחות והשתלבה בצורה מושלמת בכל ההכנות וההתרגשות. הייתה סופר סופר קשובה, סבלנית ומכווננת אליי והצליחה לשמור על מראה טבעי , עדין ויפה. (גם כשזה דרש כמעט חמש שעות של עבודה על התלתלים).שמחה מאד על ההחלטה. גם מבחינת החוויה המעולה עם נטע וגם בגללה התוצאה המהממת 😊♥️
הצג עוד

אפרת   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אליה מהמלצה של מאפרת אחרת, בשיחה הבנתי כבר שזה הוויבים שאני מחפשת והיא הייתה באמת בול בשבילי.הייתי ממש לחוצה בעיקר לגבי השיער ונטע הרגיעה שתמיד אפשר לפרק הכל ולהתחיל מההתחלה אם לא אוהבהכל היה מושלם גם באיפור קליל כמי שביקשתי היא הייתה סופר זורמת גם עם חברות שלי שלמרות שלא איפרה או סירקה אותן נתנה טיפים וגם להשתמש בחלק מהדברים שלה (לא מובן מאילו בכלל)
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
נחשפתי לנטע בפוסט שהיא פרסמה בפייסבוק, עוד לפני שהייתי מאורסת בכלל, ויש הרגשתי את הקליק. אהבתי את הסגנון הפשוט, שמבליט את היופי הטבעי ולא מתיימר להפוך את הכלה למישהי אחרת.כשהתארסנו היא הייתה אולי הספקית הראשונה שדיברתי איתה, והשיחה איתה הייתה כל כך נעימה שידעתי שזה בטוח זה.בדקתי עוד קצת מחירים אצל אחרות והבנתי שהיא גם איכות וגם כמות.בתור מתולתלת היה לי חשוב מאוד לשמור על השיער שלי כמו שהוא ושיראה טבעי אבל עמיד, ומכל התמונות הבנתי שלנטע יש את זה לגמרי.כל התהליך עם נטע - השיחות, הניסיון והיום עצמו, היה מדהים. היא מהממת מבפנים ומבחוץ, השרתה אווירה טובה, רוגע, צחוקים ונתנה מקום לכל הרגשות.גם אמא שלי, שלא מתאפרת ביום יום ומאוד חששה, יצאה טבעית ומהממת. התחתנתי בגן פתוח, באוגוסט, והאיפור והשיער החזיקו מושלם לאורך כל היום והערב. למחרת עוד התאמצתי להוריד את הריסים 😉
הצג עוד

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
נטע הייתה מקסימה כבר מהשיחה הראשונה. היא נתנה לי להרגיש בנוח, לשתף אותה ברצונות שלי ובכל החששות שלי, והיא הקשיבה, הרגיעה ונתנה המלצות הרבה זמן מראש , כך שהיה לי זמן לטפל בדברים שהציקו לי לאור המלצותיה. היא הייתה זמינה אלי לאורך כל הדרך, וענתה על אינספור שאלות והתייעצויות בתשובות ארוכות ומפורטות. ביום עצמו היא הביאה איתה אנרגיות טובות ומרגיעות, וגם הייתה ממש על תקן חברה תומכת כשהיה משבר (שלא קשור לאיפור). נטע עשתה לי איפור עדין ומדויק בדיוק כמו שביקשתי. היא הייתה רגישה וקשובה אלי תוך כדי, ושינתה בסבלנות רבה את מה שביקשתי עד שאהיה שלמה עם התוצאה הסופית. היא ממש הייתה איתי, הבינה והכילה לגמרי את המעמד המלחיץ. היא נתנה לי להציק לה ולהתקטנן על כל דבר קטן ולא הלכה עד שהייתי מוכנה לשחרר אותה 🙂 היא גזרה זמנים כך שלא היינו לחוצות בכלל, וגם עזרה למלוות שלי שהיא לא איפרה אותן כשרצו להתייעץ איתה. קיבלתי מחמאות רבות על האיפור היפה והעדין, וגם המלווה שלי שנטע איפרה ומנוסה ממני באיפור מקצועי הייתה מרוצה מאוד, וטוענת שזה האיפור הכי יפה שעשו לה. ממליצה מאוד!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
נטע הגיעה בבוקר שישי עם אנרגיות שיא ועזרה לי לעבור את הבוקר בכיף למרות הלחץ. האיפור והשיער יצאו מדהים ושרדו את כל הארוע
הצג עוד

shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שחברה שלי התחתנה והאיפור שלה היה מושלם!!! היא הביאה לי את המספר של נטע ומשם הכל הלך חלק וכיפי!! ❤️❤️❤️
הצג עוד

naama   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
נטע המושלמת. התאהבתי כבר בשיחת הטלפון הראשונית. נטע קודם כל פשוט אישה מדהימה, נעימה, אדיבה וחברה. הייתה הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות למי שתאפר ותסרק אותי (וגם את אחותי) כי היא פשוט הייתה חלק מאיתנו, בנועם וברגישות, בצחוקים ובהתרגשות...ומעבר לזה - אשת מקצוע חדה, מסורה, מדוייקת וקשובה. האיפור והשיער החזיקו מושלם, חרף הבכי הכמעט בלתי פוסק, החיבוקים והנשיקות, הרוח החזקה והריקודים ברחבה.
הצג עוד

Savyon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה עם נטע הבנתי שבחרתי נכון. היא הייתה כל כך נעימה, והיה לה חשוב להבין בדיוק את הויז׳ן שלי ולקלוע לסגנון שלי. היא מוכשרת בטירוף ומקצועית ברמות! איפרה אותי מושלם מושלם ועשתה לי שיער מדהים הכי טבעי שיש בדיוק כמו שרציתי.הבוקר איתה היה הכי כיף בעולם. וכמובן במחיר באמת באמת שווה והוגן. ממליצה ממש!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה מחברה על נטע, דיברנו בטלפון קצת ונפגשנו גם לפגישת הכנה / היכרות/ תכנון אצלה. הכל באווירה הכי נעימה שיש, מקצועית, מסבירה (אני הכי גרועה באיפור שיש) והכי הכי חשוב- קשובה בטירוף! רצתה שאני ארגיש אני ואהיה מרוצה וזה נותן תחושה ממש נעימה.
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נטוש הקסם היא בדיוק מי שהייתי צריכה לצידי בהתארגנות. בהמון שלווה, סבלנות ואנרגיה טובה התקבלה תוצאה טבעית ומהממת, בדיוק כמו שרציתי! ממליצה בחום (:
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up