כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שירה רקח

שירה רקח

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Suzan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירה אהובתי!!המסרקת הכי מדהימה שיש!! גם מבחינה אישית וגם מקצועית!! לב ענקי, קשובה, סבלנית ואכפתיות!סירקה אותי מדהים וזרמה עם כל השגעונות שלי והכל בחיוך ובשמחה!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
את שירה מצאתי בהמלצות חברות ואחרי שראיתי את העבודות באינסטגרם ידעתי שזה זה
הצג עוד

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
שירה ידיי זהב! מקצועיות, אנושיות, ואווירה קלילה שאין דברים כאלה! שירוש סירקה אותי ביום החתונה שלי, ביום החשוב בחיי ופשוט אין מילים להסביר את העבודה המושלמת שלה. יתרה מזאת הרגשתי כאילו חברה הכי טובה שלי מסרקת אותי והרגשתי כמו מלכה!!!!השיער לא זז וקיבלתי יםםםםם של מחמאותתת!!!!
הצג עוד

יערה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירה המקסימה הגיעה ללוות אותי סיום המאושר בחיי. היא הגיעה בזמן , היתה חייכנית וסבלנית לאורך כל הדרך!!! לאחר מכן היא גם באה אלי לליווי לאולם גם שם היא דייקה עשתה לי את התסרוקות בזריזותת והשיער נשאר עד סוף האירוע!!!בקיצור ממליצה ממליצה!!!
הצג עוד

regina_1997   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
מהממת מכילה סבלנית ברמות ותכלס יצא מושלםםםםםם ברמות אין סוף של מחמאות!
הצג עוד

azari.mayal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
את שירה רקח הכרתי דרך חברה קבעתי איתה סירוק לחתונה שלירמת השירות והמקצועיות מעל ומעבר שערה לא זזה מהמקום לאחר מכן קבעתי איתה לשתי חתונות של הגיסים שלי וגם חמותי הסתרקה אצלה שירה תודה על היחס והשירות את מדהימה!
הצג עוד

לוסי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
20 מתוך 100
התחתנתי בספטמבר, הייתה לי פגישת ניסיון עם שירה אצלה שהייתה בסדר לגמרי, אבל ואבל גדול… ביום של החתונה היא איחרה ב40 דקות וזאת הייתה חתונת שישי בצהריים.בסוף החתונה לפי התמונות הבנתי שהיא שמה לי תוספות שיער ממש בהירות לעומת השיער שראו את זה גם בוידיאו וגם בתמונות. התסרוקת התפרקה לי אחרי 15 דקות בצילומים… בקיצור ממש ממש לא ממליצה, לא אחראית בעליל.לא כתבתי לה כלום אחרי החתונה מהבאסה, אבל שהיא כתבה לי היא רק התווכחה איתי כמה שהיא שכנעה אותי לא לעשות פזור שאין שום קשר לעניין התוספות והאיחור.
הצג עוד

Moriel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירה הנסיכה עשתה לי גם החלקה לפני החתונה, גם תסרוקת לחתונה וגם ליווי שאין דברים כאלה!! אני מאוד בעייתית וחרשתי את האינסטגרם דיברתי עם כל מעצב שיער שקיים, ומשהו בשיח עם שירה והתמונות המקצועיות שלה מאוד משך אותי, ואחרי שיחה מרגיעה איתה הבנתי שהיא כל מה שאני צריכה וצדקתי!ביום החתונה שירה הייתה איתי המון שעות, הייתה מאוד סבלנית, זרמה עם כל מה שביקשתי, הציעה תסרוקות שקולעות בול- יש לה חוש מאוד מדויק, ואפילו המתיחה שלה לא כל-כך כאבה.בליווי עצמו שירה כל-כך דאגה שכל שיערה תעמוד במקום -שהאורחים חשבו שהיא חברה שלי!!בנוסף אמא שלי עשתה שיער אצל מישהי אחרת והייתה מאוד מבואסת ושירה עזרה לה לסדר למרות שלא הייתה חייבתשירה היא כולה לב- ומקצועית ברמות, תסרוקת בשיא ספטמבר עם שיער פזור וקורונה נשארה נדיר!המלצה חמה חמה!
הצג עוד

tahellasri749   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחלתי עם החינה והמשכתי עד לחתונה ותכף אמשיך עם שירה רקח לבריתסגרנו איתה אני , אמא שלי , שתי אחיות שלי ועוד דודה שליממש קפצנו עליה כולם ואין אחת שיצאה מאוכזבת!וואווווווו איזה עבודה מדויקת עפתי על השיער כלום לא זז לי לקחתי אותה גם ליווי לחינה וגם לחתונה אלפי מחמאות וממשיכה איתה לכול אירוע שיהיה לי בחיים ממש ממליצה בחום!!!!!
הצג עוד

שילת   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
שירה מסרקת אותי כבר כמעט 5 שנים, איתי בכל האירועים שלי! אלופה מקצועית ויחס חם לכל לקוחה! ממליצה בחוםםם

להמשך גלישה באתר
up