כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיתר אטיאס - מפיקת אירועים

מיתר אטיאס - מפיקת אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0546729252
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
צילית   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחת ההחלטות הכי חכמות שעשינו בארגון החתונה זה לקחת את מיתר. מיתר מקצועית ומנוסה והרגשנו מהרגע הראשון שאנחנו בידיים טובות. ביום החתונה זה הורגש במיוחד; מיתר נתנה לנו כל כך הרבה ביטחון, הרגשנו שאנחנו יכולים לשחרר ופשוט להנות. האירוע התעלה על הציפיות שלנו, והרבה מזה בזכות מיתר. ממליצה בחום!
הצג עוד

עמית מצקין   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מיתר הייתה הספק הראשון שסגרנו אחרי האירוסין והיא ליוותה אותנו בכל הדרך - מתחילת התהליך ובחירת הגן ועד ערב החתונה!! איזה כיף וכמה רוגע היה לנו בזמן החתונה, לדעת שאפשר לסמוך על זה שיש את מיתר לדאוג להכל במהלך האירוע, מהעיצוב שהכל כמו שרצינו דרך האלכוהול שלא פותחים סתם והאוכל תוך וידוא שהכל טעים ונקי ומסודר, וספירת האנשים ושמירה על הרזרבות ותזמון החופה וכל שאר הדברים שאפילו לא ידעתי מה הדברים שאני צריכה לדאוג מהם 😂 כי ידעתי שמיתר שם לדאוג להכל בשבילנו! בדיוק אמרתי לחברה שהייתי בערך אורחת בחתונה שלנו, לא דאגתי לכלום ולא עשיתי כלום באירוע עצמו שקשור למנהלות וכך גם הקרובים אלינו שיכלו באמת פשוט להנות איתנו במקום להתעסק בדברים האלו.
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מיתררררררררררררר 😍🥰תודה רבה רבה על הכלללל - מתחילת התהליך כשעוד לא היה לנו אולם ותאריך ועד ערב החתונה ואריזת הדברים שלנו בחדר חתן כלה בסיומו!! הכל היה מושלםםםםם!!! כל כך שמחים שבחרנו בך, איזה כיף וכמה רוגע היה לנו בזמן החתונה, לדעת שאפשר לסמוך על זה שיש אותך לדאוג להכל במהלך האירוע, מהעיצוב שהכל כמו שרצינו דרך האלכוהול שלא פותחים סתם והאוכל תוך וידוא שהכל טעים ונקי ומסודר, וספירת האנשים ושמירה על הרזרבות ותזמון החופה וכל שאר הדברים שאפילו לא ידעתי מה כל הדברים שאני צריכה לדאוג מהם 😂 כי ידעתי שאת שם לדאוג להכל בשבילנו! בדיוק אמרתי למישהי שהייתי בערך אורחת בחתונה שלנו, לא דאגתי לכלום ולא עשיתי כלום באירוע עצמו שקשור למנהלות וכך גם הקרובים אלינו שיכלו באמת פשוט להנות איתנו במקום להתעסק בדברים האלו. אז אנחנו רוצים להגיד שוב תודה על הדרך המופלאה שצעדנו ביחד ועל העזרה לאורך כל הדרך! אוהבים ומעריכים אותך ממש!! 🥰🥰🥰🥰
הצג עוד

Amos   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
פגשנו את מיתר עם חלום והרבה תקווה. מיתר נתנה הרגשה נעימה מהרגע הראשון, קלטה אותנו והצליחה לגרום לכל מה שרצינו להתגשם. הכל בתחושה הכי חברית, צעירה, קלילה ומקצועית שאפשר.
הצג עוד

Ruthy   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
מיתר ליוותה אותנו מהרגע הראשון, עזרה בכל שאלה או בעיה שנתקלנו לאורך כל הדרך! זמינות שיא, מקצוענות ולב הכי טוב שיש. ייעצה בהכל, אירגנה וסדרה כל פעם שהיינו בלחץ ובעיקר ויותר מהכל - נתנה תחושה שהכל בשליטה ושיהיה מושלם. וכך היה! באירוע עצמו הכל תקתק והיה מדהים בדיוק כמו שחלמנו. תמיד עם חיוך, תמיד חברה ותמיד מרגיעה בזמן שהיא מחזיקה הכל בידיים שלה. ממליצים בחום ובאהבה ענקית!!!!
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כל שהחתונה התקרבה ונתקלנו בקשיים משמעותיים מול חלק מהספקים, הבנו שאנחנו חייבים מנהלת אירוע מטעמנו, שתייצג את האינטרסים שלנו באופן בלעדי ותסייע לנו בכל מה שצריך. מיתר ליוותה כבר שני זוגות חברים שלנו בחתונות שלהם וקיבלנו עליה המלצות חמות, ובצדק! היא תמכה, סייעה וייעצה לכל אורך הדרך, דיברה עבורנו עם ספקים "מורכבים" ופשוט גרמה לדברים לקרות. כמה ימים לפני החתונה ביקשתי שהיא תדאג למישהו שיהיה אחראי על ספירת האורחים (היה לנו בלאגן עם זה מול המקום) ותוך רגע היא דאגה להכל. כל דבר שביקשתי ממנה במהלך החתונה טופל במהירות וביעילות. ממליצה עליה מכל הלב.
הצג עוד

מיקה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
וואו אני לא חושבת שיש מילים שיוכלו לתאר כמה אנחנו מאושרים שבחרנו את מיתר מעבר לזה שהחיבור איתה היה מדהים, היא משרה ביטחון, מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ופשוט אדירה! היא הפיקה את פסטיבל החלומות שלנו וגרמה להכל לקרות כמו קסם! קיבלנו עליה מחמאות מכל מי שהיה מעורב בחתונה, ספקים משפחה חברים.. באמת אין עליה!
הצג עוד

Eran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין לנו מספיק מילים להביע את האהבה והערכה הענקית שלנו כלפי מיתר. כבר בפגישה הראשונה איתה הבנו שמדובר בבחורה רצינית ומקצועית! לאורך כל ההכנות היא ליוותה, עזרה, ייעצה ותמכה עם הרבה חן ואהבה. אין ספק שבזכותה החלום שלנו הפך למציאות! ובאירוע עצמו?! היא פשוט ניצחה על הכל. רצה ודאגה שהכל יעמוד ויתפקד ואנחנו יכולנו להישען לאחור ולהנות מכל רגע. וואוו איזו מנהלת.. פשוט תותחית ומספר 1 !!!!!
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מיתר המדהימה! ניהלה לנו את האירוע ביד רמה, במסירות ומקצועיות, הייתה זמינה ונעימה ולגמרי אפשרה לנו להיות בראש שקט ביום האירוע ולהתמסר אליו לחלוטין! מומלצת בחום ובאהבה רבה!
הצג עוד

נועה ועדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ואוו פשוט ואוו. מהרגע הראשון ועד לאחרי האירוע, מיתר תמיד הייתה שם לייעץ, לעזור ולנהל. היא לוקחת את כל האחריות ופשוט נותנת להנות מכל הכייף שמסביב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up