כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורית נעים-איפור ועיצוב שיער לכלות

אורית נעים-איפור ועיצוב שיער לכלות

כתובת:
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
באמת שאין מילים לומר על האישה הזאת – היא באמת כל מה שצריך ביום הזה מבעל מקצוע.מעבר לעובדה שהיא הפכה את היום שלי לכ"כ רגוע ונעים, הייתה אוזן קשבת (כבר משלב שיחת הטלפון הראשונית ואפילו בפגישה של הניסיון) – היא עשתה אותי בדיוק מה שרציתי.מאוד רציתי שהאיפור יהיה עדין כמה שאפשר, וחששתי בגלל שרציתי להשאיר את השיער שלי מתולתל ולא להחליק (כל מתולתלת יכולה להתחבר לבעיה...).אני לא יכולה להסביר כמה אהבתי את התוצאה, קיבלתי כ"כ הרבה מחמאות (בזמן האירוע ואחרי) והרגשתי פשוט כמו נסיכה.
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
כשאורית איפרה וסירקה אותי לחתונה של אחי ידעתי שזאת מי שתאפר ותעשה לי את התסרוקת לחתונה שלי ואכן שנה אחרי היא איפרה אותי ועשתה לי תסרוקת מהחלומות
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי לאורית דרך אימי שהכירה אותה לפנינכנסתי לעמוד האינסטגרם שלה, ראיתי את כל הכלות, את האיפור הסופר מקצועי, עדין, טבעי ואלגנטי!! ידעתי שהיא האחת מבחינתי!! כמובן שוחחנו ונפגשנו לפגישת ניסיון, אורית הייתה מהממת כהרגלה, קשובה ונעימהמיד קלטה את הסגנון שלי והתאימה לי את האיפור המושלם לאופי, לשמלה ולמראה הכללי!! לאורית ידיי זהב גם בתסרוקת היא קלעה בול ועשתה בדיוק מה שרציתי- טבעי, זורם ולא מתאמץ!! אחרי שהתאפרתי לא מעט פעמים לאירועים שונים וממש לא הייתי מרוצה, לראשונה בחיי התאפרתי והייתי מרוצה ברמות👑אורית היא אחת ויחידה ממליצה עליה בחום ❣️
הצג עוד

leebat   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
אז הכל התחיל כשפניתי לאורית המדהימה, מיד נשביתי באדיבות שלה, הגישה הנעימה והמקצועית וסגרתי איפור עבורי ככלה ועבור אמא שלי שמבחינתי היה לי הכי חשוב שתהיה בידיים מכילות וטובות.לאיפור ניסיון הגעתי בלחץ של חתונה ויצאתי רגועה שאין לתאר. אורית הייתה קשובה ופתוחה לכל שגעון שלי וניואנס קטן שהתייחסתי אליו. ביום החתונה אין לתאר כמה היא נתנה לי תחושה טובה בעיניים עצומות סמכתי עליה שאצא הגרסה הכי יפה של עצמי וכך היה. בפועל באמת עצמתי עיניים לאורך כל האיפור מבלי להסתכל במראה ובסיום פקחתי את עיניי ופשוט הרגשתי הכי יפה שיש. אורית פשוט זרמה עם כל הסיטואציה בדינמיקה עם הבלאגן של המון חברות אשת מקצוע נוספת ואמא לחוצה אחת. הרגיעה שתפה פעולה והייתה הכי נעימה שיש לכולן! אני ואמא שלי יצאנו באמת הגרסאות הכי יפות שלנו ואין מרוצה ממני. ממליצה בחום לאיפור וכמובן לשיער!
הצג עוד

אביב   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בשיחת טלפון בה אורית ואני התחברנו מידהיא הייתה נעימה לאורך כל התהליך ויותר ממתחשבת ומכילהביום החתונה נתנה לי תחושה מדהימה וגרמה לי להרגיש הכי נסיכה שיש
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אורית מדהימה!! משיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שאורית היא הבנאדם שצריך ללוות אותי בבוקר האירוע. ולא טעיתי, כבר בפגישת הניסיון גרמה לי להרגיש בנוח והייתה מקצועית וקשובה.אורית היא הראשונה שראיתי ביום האירוע, התחלנו להתארגן ב4:30 לפנות בוקר! אורית הגיעה עם חיוך ורוגע שגרמו לי להרגיש הכי בנוח לאורך כל ההתארגנות.אורית עשתה לי איפור ושיער ואני כלכך מרוצה מהתוצאה!! קיבלתי מלאא מחמאות!מה לא עברתי - צילומים בשמש ביום הכי חם בספטמבר, חיבוקים ונשיקות של אורחים, שפכו עליי מים ושתייה, והאיפור והשיער החזיקו מושלם עד סוף האירוע!
הצג עוד

Atalia   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
המלצה מכל הלב! אורית איפרה אותי בפעם הראשונה לחתונה של אחי לפני חמש שנים ומאז אני קובעת איתה לכל אירוע. היא נעימה, מקצועית, משרה אווירה טובה והתוצרים תמיד תמיד וואו. השבוע אורית איפרה וסירקה אותי ביום החתונה שלי (אחרי שעברנו בסבלנות על אופציות שונות יחד בפגישת הניסיון) והמחמאות לא הפסיקו להגיע! כמובן שהכל נשאר במקום עד סוף האירוע.
הצג עוד

Romi   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קבלתי המלצה חמה וכבר בשיח הראשון היה לי נעים ורגוע, עשינו פגישת ניסיון כ3 שבועות לפני החתונה והחלטנו על הקו יחד. קבלתי הוראות מפורטות איך לנהוג עד החתונה, ובבוקר החתונה היה פשוט מושלם. נעים, רגוע, כיף וקליל. קבלתי אינספור מחמאות על כמה שזה בול אני, עדין ומדויק ומחמיא. האיפור והתסרוקת החזיקו כללל החתונה והיה לי הכי הכי נוח שיש. מקצועית ברמות!!! 🤍🤍🤍
הצג עוד

shirley   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
95 מתוך 100
אורית ואני עשינו פגישת ניסיון ובדקנו כל מיני אופציות לתסרוקת.ביום החתונה אורית ליוותה אותי מהבוקר בתסרוקת הראשונה, באה לליווי לאולם ועשתה חיזוק עם הבייביליס בזמן קבלת הפנים, עזרה לי לשים את ההינומה רגע לפני החופה ובזמן שהאורחים אכלו את המנות העיקריות אורית סיפרה אותי (הצמה לתרומה) ועשתה לי תסרוקת שנייה.בנוסף היא עשתה תסרוקות לאמא שלי ואחותי שהיו נראות מצוין וכולם החמיאו להן על התסרוקות.
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אורית מדהימה!! מהשיחת טלפון, פגישת ההכנה והתוצאה ביום החתונה! היה כיף איתה, היא הייתה רגועה וזורמת... איפרה אותי מושלם (ואני לא מהמתאפרות) ועשתה לי את התסרוקת שהכי רציתי והייתה הכי אני. ממליצה בטירוף!!

להמשך גלישה באתר
up