כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הייפ | HYPE
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Amit   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
הייפ מזמן הם כמו משפחה. הגענו דרך שפילמן לאוהד (הפאקינג מלך) אוהד מהרגע הראשון התחבר אלינו והבין בדיוק מי אנחנו ומה אנחנו רוצים בחתונה. זו לגמרי אהבה ממבט ראשון
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
ליאם אלבזזז האחד והיחידמהרגע הראשון היה ביננו קליק מטורף והבנו שיש לנו על מי לסמוך בעיניים עצומות מעבר לזה שליאם הוא בן אדם מדהים וחברתי ברמות מטורפות, הוא לא איכזב אותנו לרגע מבחינה מקצועית! הקהל עף על השירים, הרחבה לא הייתה ריקה לרגעהמעברים בין השירים עבדו כל כך טוב, היה גיוון שהתאים לקהל וכולם פשוט עפו והרגישו שהם פשוט במסיבה מטורפתתתתתת ליאם אין עלייך ולא יהיהמספר אחד!!תודה על כל היחס והתשומת לב לפרטים הקטנים, תודה על הנתינה והרצון הטוב שהכל יצא מדויק ובדיוק כמו שרצינו!!רואים שאתה אוהב את מה שאתה עושה ואנחנו זכינו להופעה מטורפת של פעם בחיים ❤️
הצג עוד

שובל   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
עמרי קרסו האחד והיחיד !!וואו וואו וואו איזה בנאדם מקצועןכבר בפגישה הראשונה היה לנו חיבור מטורף איתו, קודם כל בלי קשר למוזיקה הוא איש שיחה כיפי, פשוט ישבנו דיברנו גם לא רק על החתונה ובאמת היה לו אכפת להכיר אותנו כאנשים וכזוגואז הוא התחיל לנגן לנו כל מיני דוגמאות.... בואו נגיד שנפלה לנו הלסת. בלי כל העמדת די-ג'יי, ככה מהמחשב, ביצע לנו מעברים וMashups מושלמים!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
הייפ היו זמינים לנו לכל שאלה בדרך. ידענו בדיוק את מי אנחנו רוצים לפני שפנינו אליהם אבל כל התהליך מההתחלה היה פשוט, מהיר ומדוייק. ועכשיו נדבר על הכוכב- עמרי קרסו. האחד והיחיד שעשה קסם ברחבה. אין לנו מילים לתאר מה הלך שם. כמה החמיאו לנו על המוזיקה ואפילו המבוגרים נשארו עד השעות הקטנות של הלילה. הוא היה קשוב כל כך למה שאנחנו רוצים וידע לתמרן במדויק בין הרצונות שלנו לניסיון שלו בחתונות. רק קרסו!!!!!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
100 מתוך 100
טירוףףףףף היה פשוט מדהיםתודה רבה לאוהד התותח מ hypeשעשה לנו חתונה מהסרטיםפשוט ואווותודה רבה על הכל
הצג עוד

Liem   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
גיל לוגסי האחד והיחיד 🥹 וואו איזו בחירה מדויקת ומושלמת! באמת אין איך להסביר את התופעה שהיא גיל לוגסי! הבן אדם כישרון מהלך, קורא את הקהל בצורה בלתי רגילה ובאנרגיה המדהימה שלו גורם לכולם ברחבה לעוף עליו ויחד איתו. נפגשנו ודיברנו עם המון ספקים, מאף אחד לא קיבלנו יחס כל כך אישי ונעים כמו שקיבלנו מגיל ומהצוות של הייפ. מהשיר הראשון שהוא ניגן בפגישת היכרות גיל נכנס לנו עמוק ללב והרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות, ובצדק!!!!! קיבלנו עליו יםםםםםם מחמאות, גם מהצעירים שלא ירדו מהרחבה וגם מהאורחים המבוגרים יותר. הוא היה פשוט אדיר!!!!!!!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את חברת hype הכרנו מהרבה אירועים של חברים ולא היה לנו ספק שנסגור איתם. את הפגישה הראשונה קיימנו עם עמרי קרסו ומההתחלה היה חיבור מדהים ואנרגיה מטורפת. סמכנו על עמרי בעיניים עצומות וכולם פשוט עפו עליו ועל הדיוק שלו ואיך שהוא קורא את הקהל!!המסיבה הכי טובה בעולםםםםם בזכותו!!!!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו למשרדים אהבנו הכל את הפגישות את השירות את ההקשבה הקפדה על כל הפרטים, הדיג'יי שלנו אוהד הפציץ באירוע היה מושלם
הצג עוד

סהר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שאנחנו הולכים לסגור עם הייפ! וזה הדבר הכי טוב שעשינו…חן סוקו היה הדייגי שלנו ואמאלה!!!האנרגיות, האווירה, הקרנבל שהוא עשה לנולא יכולנו לבחור אף אחד אחר יותר טוב ממנו.

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
טוב אז למי שמתלבט, שיפסיק לחפש... אין על HYPE בעולם!אלי מתנה העיף לנו את האירוע באוויר ואין מישהו שלא דיבר על ה-DJ שהיה לנו בחתונה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up