כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גל לוין מנהל אירועים | Yaga Producions

גל לוין מנהל אירועים | Yaga Producions

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0508090786
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אגם ואור אוחיון   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
גל ליווה אותנו בשנה האחרונה , נתן לנו ראש שקט , דאג , עזר , תמך והיה שם להקשיב ולבצע על הצד הטוב ביותר כל בקשה רגילה או מוגזמת שהייתה לנו .גל הפך עולמות ודאג לנו מול האולם והספקים.ביום האירוע עצמו היה קשוב למשפחות , לאורחים ולנו וכמובן שדאג לכך שהכל יתנהל בדיוק כמו שחלמנו
הצג עוד

שירז מרדכי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
גל עזר לנו בכל התהליך של ההכנות לחתונה, מסגירת הספקים במחיר הנמוך ביותר במשק ועד לאירגון והתפעול של כל האופרציה ביום האירוע. נתן לנו שקט נפשי ודאג לכל הדרישות שהכל יתקתק כמו שעון.ובשורה התחתונה החזיר את העלות פי כמה
הצג עוד

שגיא   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ידענו שאנחנו רוצים מנהל אירוע לחתונה שלנו. חיפשנו מישהו שמבין את העבודה ובעיקר היה חשוב לנו החיבור האישי שלנו איתו.את המספר של גל קיבלנו דרך המלצה, ולאחר שיחת טלפון איתו - ישר הבנו שזה זה.גל שידר מקצועיות לצד יחסי אנוש מעולים ותגובתיות מהירה ומרגיעה לשאלות חתן-כלה לחוצים ;)לפני האירוע, גל עזר לנו מאוד בכל הקשור לסידורי ההושבה, עם אסטרטגיות והכוונה.ביום החתונה, גל הקדים להגיע לאולם, קיבל אותנו לאחר צילומי הנוף, דאג לנו ולארגון האולם והחופה על הצד הטוב ביותר כפי שביקשנו.במהלך האירוע, גל דאג לנו ולמהלך האירוע ונשאר איתנו עד הסוף, תוך כדי דאגה לפרטים הקטנים.אנחנו ממליצים לכל מי שרוצה שקט נפשי במהלך ההכנות לאירוע ובעיקר במהלכו, לסגור ניהול אירוע עם גל!
הצג עוד

ירין צוברה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
95 מתוך 100
גל לאורך כל הדרך נתן לנו תחושת ביטחון ורוגע, מיום הפגישה הראשונה, סידור המוזמנים ועד לסוף האירוע. פנינו לגל בשעות לא שעות ותמיד הוא היה זמין והכל באווירה טובה וחיוך, נתן מעצמו עד הסוף ובאהבה גדולה. אין ספק שהתפקיד הזה הוא אחד המורכבים במהלך האירוע, וגל עשה כל שביכולתו על מנת שהאירוע יהיה לטעמנו.
הצג עוד

מיתר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו מאיפה אפשר להתחיל בכלל לספר ולהגיד מי זה גל ומה שהוא עשה בשבילנו ועברונואחרי ההצעת נישואין ישר התקשרנו אליו מבולבליםחוששים ובעיקר לא יודעים מאיפה להתחיל והמילה הראשונה שהוא אמר אל תדאגו אני איתכם הכל יהיה בסדר ובאמת שהכל היה יותר מושלם, הלך איתנו לכל האולמות שרצינו לראות, גם בשעות מאוחרות ותמיד היה זמין עבורנו הוא ידע להרגיע אותנו לדאוג לנו לפרט הכי קטןותמיד דאג להגיד אני פה איתכם ובזכותו הכל עבר לנו חלק ומושלם בדיוק כמו שחלמנו גל שם את כל הדברים שלו בצד ודאג להיות שם בשבילנו ועבורנואני באמת אומרת גל זה הבן אדם שכל זוג שמתחתן צריך להיות שם צמוד אליו, מעבר לזה האישיות שלו הטוב לב שלו הדאגה שלו לא מובן מאליו בכלל אנחנו יותר ממליצים גל זה הבחירה הטובה ביותר כל כך מקצוען, ישר, אמיתי , והכי חשוב הוא שם בראש סדר עדיפות שלו את האירוע שלכםורק בזכותו הכל יהיה יותר ממושלם !!
הצג עוד

shiran   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
רציתיי להגיד לך שאני ועזרא מרוצים ממך ברמות עזוב אותנו אנשים מסביב ראו אותך רץ מכל כיוון אפילו סבתא שלי אמרה כמה הוא רץ כמה הוא עשה ולא נראלי היא ידעה מי אתה בכלל חחח..אלוף אלוף נתת לי את הביטחון באותו הערב ראש שקט לגמרייי!!חסכת לנו על הכסאות זה בטוח הבנתי היה בלבול בהתחלה!!מרוצה ברמות ועשיתי את הבחירה הנכונה ביותר!!!לגמרי חסכת לנו רק אחרי החתונה מבינים שאין התלבטות וחייב לקחת אותךך
הצג עוד

גל וינברג   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
סופר מקצועישלט בהכל !הפתיע אותנו גשם רגעי ודאג שהכל יראה כמו חדש
הצג עוד

איילושי ואדירוש   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
גל המהמם לא יודעת איך האירוע היה מתנהל בלעדיו. הוא היה אחראי על הכל וכשהוא היה מעורב- אני ידעתי *שאין לי בכלל מה לדאוג* הייתי עם ראש שקט לחלוטין שגל בעניינים אז הכל יהיה בסדר. חוץ מהדברים הגדולים הרגילים הייתה לו חשיבה לפרטים הכי קטנים שיש שבחיים לא היינו חושבים עלייהם. אפילו בחופה היינו לחוצים והוא פשוט היה איתנו בכל התהליך🤣 אפילו ללוות אותנו לשם היינו שלוש אנשים בחופה הזאת🤣 ולהיות קרובים אליינו למקרה שנהיה צמאים תוך כדי🤣והוא פשוט מקסים❤️ היה איתנו ממש עד השנייה שנכנסנו לאוטו וחזרנו הביתה.
הצג עוד

ניב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אני ממש רוצה להמצליץ על גל, שדאג לנו לחוויה של חתונה ללא דאגות בכלל. היה זמין לייעץ בכל נושא של האירוע, התנהל מול הספקים בצורה מושלמת, דאג שאין כיסא אחד פנוי לפני שפתח רזירווה, דאג לאלכוהול בבר, לווי צמוד לאורך כל האירוע לחתן ולכלה עד לפרט הכי קטן. מנהל אירוע מקצועי אלוףףףףףממליץ בחום!!!!!!
הצג עוד

אילנה וסער   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
גל פשוט אלוף! מהרגע הראשון ידענו שבחרנו נכון! המקצועיות שלו והדאגה לכל פרט הכי קטן לגמרי נתנה לנו תחושה רגועה ובטוחה שהאירוע יהיה לא פחות ממושלם, וכך היה! כיף לדעת שיש אנשים כאלו בתחום! אין ספק שנמליץ עליו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up