כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רעות הופס איפור ושיער כלות וערב

רעות הופס איפור ושיער כלות וערב

איפור כלות
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שלי ורן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת ומעצבת שיער לחתונה שלי, הייתי אצל כל מיני ונסיונות, אבל לא התחברתי. עד שהגעתי לרעות לניסיון - וזו היתה אהבה ממבט ראשון. קודם כל האנרגיה המדהימה שלה, האופי הנעים והכי הכי המקצועיות שלה ושהיא יודעת מה היא עושה ומקשיבה בדיוק למה שאני רציתי.התוצאה היתה מושלמת! בדיוק כמו שרציתי להיות ואפילו לא ידעתי שאני יכולה להיות כל כך יפה וזוהרת.😘ביום ההתארגנות, היא הגיעה ועבדה בכזו מקצועיות, דייקנות והכל מתובל באוירה הכי טובה שיש, כי היא כזו. היא נתנה לי המון בטחון שאני בידיים טובות והתוצאה היתה מושלמת!! הייתי הכי מלכה שיש, לא ידעתי שאני יכולה להיראות כל כך יפהפה והכל בזכות רעות, שהוציאה את המקסימום יופי ממני, עם איפור ושיער מושלמים!! והכי כיף שזה הכל היה נראה טבעי וזוהר, הכי קרוב לעצמי ולא מישהי אחרת.
הצג עוד

עפרי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מזל שהכרתי את רעותהגיעה לאפר ומאז אנחנו בלתי נפרדותיודעת תמיד מה הכי מתאים לי
הצג עוד

hopsreut   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אנרגיה טובה הרגשת ביטחוןן ואוורה טובה לאורך כל היום.. החל מהנסיון פשוט הרגשתי שזה זה
הצג עוד

efi6fe   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממש מקצועית וחמודה, עשתה שיער מהמם לי, לאמא שלי ולאחותי (וקשה לרצות אותן), באיפור רציתי הכי טבעי שיש כי אני לא מתאפרת בדרך כלל ויחסית עלה על הציפיות.
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחלנו בשיחת טלפון שיישר הרגשתי בה אנרגיות טובות וחיבור מעולה! אמרתי לעצמי שזה בדיוק מה שאני רוצה ביום החתונה. באמת ככה היה, רעות הייתה מדהימה, ממש קשובה לכל מה שביקשתי, מראה טבעי ולהרגיש אני, הכל היה עם חיוך ואנרגיות ממש טובות. האיפור והשיער החזיקו לי כלללל הערב מושלםםם לא זז אפילו לא לקצת. רעותי מהממת וממש מומלצת לכל כלה שמתלבטת, באמת שזאת אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי.
הצג עוד

תום   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת/ מסרקת שהסגנון שלה עדין וטבעי. רעות עשתה עבודה מדהימה!!! לא הייתי צריכה להגיד לה יותר מידי, היא רק ראתה אותי, ראתה את השמלה והפכה אותי לנסיכה מהאגדות. היא הבינה שאני לא מתאפרת ביום יום והשאירה אותי אני- אבל משודרגת! עפתי על האיפור + השיער, לא יכולתי לקבל תוצאה יותר מדוייקת מזאת! רעות הכניסה גם אנרגיות שיא ליום ההתארגנות, הקפיצה והתלהבה ביחד איתי, התחברה למלוות שלי ופשוט הייתה חלק משמעותי מהיום המרגש הזה. נשארה איתי לליווי באולם ופשוט הייתה הכי מקסימה ומקצועית שיש! המלצה חמה
הצג עוד

coral_fr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רעות פשוט תותחית. אין מילה אחרת. הרגשתי כמו נסיכה מהאגדות עם איפור זוהר, טבעי ומהמם שלא זז לשניה (גם כשהזעתי ובכיתי) ותסרוקת יפיפיה. בנוסף, הוייבים הכי טובים שתמצאו! רעות פשוט מצחיקה ונהדרת, מקלילה את האווירה ועושה שמח. הכי כיף איתה שיש. ממליצה בחום.
הצג עוד

nogit27   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את רעות הכרתי כי עשתה לי שיער לפני כמה שנים בחתונה של אחי. היה לי ברור שסוגרת איתה אחרי איפור ושיער ניסיון שפשוט גלשו לקפה ושיחה על החיים. רעות סופר מקצועית , יודעת בדיוק מה יתאים לך, מבינה את הראש ומה את אוהבת, נעימה , מצחיקה ודייקנית על השנייה! האיפור והשיער לא זזו מילימטר כל הערב ורקדתי כמו משוגעת שעות. באמת באמת בחירה שעשתה לי את היום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up