כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורי שילה - עריכת טקסי חתונה

אורי שילה - עריכת טקסי חתונה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0526650055
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רונית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ידענו מההתחלה שאנחנו לא רוצים רבנות, רק היינו צריכים למצוא את הבנאדם המתאים לערוך את הטקס וכמה שאורי היה מתאים! אורי מאוד זמין, מנגיש את המידע ומסביר בצורה מעולה גם ללחוצים שבינינו איך הכל אמור להתנהל, היה כלכף כיף איתו! ממליצים באהבה גדולה !
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אורי היה הבחירה שלנו עוד לפני ההצעת נישואים, ראינו אותו בטקס של חברה וישר ידענו שזה בדיוק מה שאנחנו רוצים, הטקס היה התגשמות כל החלומות שלנו, הכל זרם בצורה קלילה ובכיף, החופה הייתה מרגשת ולא השאירה אף עין יבשה!!!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אל אורי הגענו מהמלצות של חברים ומשפחה וידענו שאנחנו בוחרים ב-The Best. לאחר הפגישה הראשונית עמו, הרגשנו שאנחנו סומכים עליו ב-100 אחוז. אורי הוא בן אדם מדהים, שירותי, מקצועי, כותב בחסד שעזר לנו להגשים את החלום שלנו ולייצר טקס מרשים, מרגש שלא הפסיקו לדבר עליו. זו הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו.
הצג עוד

Idan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפגשנו את אורי שמחנו שבחרנו בו. תיארנו לו איך דמיינו את הטקס שלנו והוא היה נעים וקשוב, הסביר לנו על כל שלב ושלב ועזר לנו לאורך הדרך. לכל שלב בטקס היו לו כמה אפשרויות והצעות מה שמאוד הקל עלינו והפך את העבודה למהנה ומרגשת. בחתונה אנשים לא הפסיקו להחמיא לנו על הטקס ועל ההנחייה של אורי ושהיה מרענן לחוות טקס כל כך שונה ומיוחד.תודה אורי!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אוֹרִי שילה שברגעי האמת והלחץ גילינו שזה בכלל אוּרִי שילה מיליונים של תודה היית קול שפוי ומרגיע ברגע שעדן היה הכי לחוץ, סיכמת את הזוגיות שלנו בצורה מטורפת, אמרת דברים שאפילו לא זכרנו שסיפרנו לך. קיבלנו עלייך כל כך הרבה פידבקים חיוביים, כמו שסיפרנו לך בסביבה שלנו אנחנו די חריגים ואנשים נשארו פעורי פה.עכשיו פגשנו איזה בן דוד שהדגיש שזו פעם ראשונה שהיה בטקס כזה והוא אשכרה ציטט משפט שלך ושם הבנו שבחרנו בבן אדם המושלם לחתן אותנו.הכל היה פשוט מהמם אתה אלוףףףף באמת אין לנו מילים!!! ❤❤❤
הצג עוד

Hagar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו טקס אישי שמשלב את ערכי היהדות והיה לנו ברור שאורי הוא האחד! ערך לנו טקס אישי ומיוחד וכל האורחים אמרו כמה הם הוא הצליח לרגש
הצג עוד

Gilad   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את אורי ראינו פעם ראשונה בחתונה של חברים וישר התאהבנו בו ובטקס המקסים שהוא הכין!לא סתם הוא מודרג כל כך גובה- אורי כריזמטי מאוד וידע לרגש אותנו ואת כל המשפחה והחברים שלנו בכתיבה והקראה כל כך מדויקת וקולעת אלינו. הוא ידע להתאים את עצמו לכל סיטואציה ולכל בקשה והעדפה שנתנו לו- והתוצאה הייתה מושלמת! מעבר למקצועיות הבלתי מתפשרת של אורי, גילינו בן אדם כל כך חברותי, חייכן ומשרה ביטחון, שפשוט כיף שהוא גם עומד איתך בחופה.תודה לך על הכל אורי!
הצג עוד

Rebecca   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו טקס חתונה מושלם, והכל בזכות אורי. מהפגישה הראשונה עם אורי ידענו שהוא האיש בשבילנו והוא התעלה על כל הציפיות. בנינו את הטקס יחד עם אורי והתוצאה הסופית הייתה מרגשת ושיקפה אותנו בצורה מדויקת. מומלץ בחום!!
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
היינו בכמה חתונות שאורי לקח בהן חלק וידענו שכשנתחתן אנחנו ניצור איתו קשר :)לאורך כל הדרך ההתנהלות עם אורי הייתה מדהימה. הוא קשוב וזמין, כישרוני ברמות! נותן תחושה מרגיעה והוא ללא ספק יודע מה הוא עושה :)הטקס בחופה לא היה ארוך (בדיוק כמו שביקשנו) ועבר חלק.קיבלנו המון מחמאות מהאורחים על הטקס בכללי וגם על אורי עצמו ואנחנו סופר מרוצים :)
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו.בתור זוג שרצה לעשות טקס חילוני ואישי, חיפשנו מנחה שיוכל לייצר לנו טקס מרגש, מצחיק ואישי. מהפגישה הראשונה עם אורי פשוט התאהבנו ולא הספקנו לדבר ולצחוק! אורי היה קשוב לכל דבר והיה לו מאוד חשוב להתאים ממש כל פרט ופרט למי שאנחנו ולאירוע שלנו. הוא קלט אותנו בצורה פשוט מדהימה.הטקסט יצא מרגש ומצחיק, וכולם, כולל אנחנו, צחקו ובכו מהתרגשות.קיבלנו המון מחמאות ותגובות על הטקס שהיה מרגש ומיוחד! לא יכולנו לבקש משהו טוב יותר, ברצינות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up