כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יובל כהן אהרונוב -Yuval Cohen Harounoff Photography

יובל כהן אהרונוב -Yuval Cohen Harounoff Photography

צלמי סטילס
טלפון:0509565812
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Guy   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
פשוט ואוו. יובל היא לא רק צלמת ברמה גבוהה בטירוף, אלא גם בן אדם כ״כ כיפי ומרגיע - שזה בדיוק מה שאתם צריכים ביום החתונה שלכם! זו הייתה חוויה מדהימה עבורנו, ממליצים בטירוף!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
חייבת רגע להמליץ על הצלמת המושלמת שלנו יובל כהן אהרונוב, שזה שאין כאן עדיין טריליוןןןן המלצות זה באמת מחדל ברמות ולא ברור לי בכלל!הגענו ליובל אחרי שראינו אותה מצלמת בחתונה של חברים. חיפשנו מישהי בגיל שלנו בערך ושיהיה לנו וייב טוב איתה כי בסוף החיבור זה מה שקובע כמה משוחררים נרגיש כשנצטלם. מעבר לזה שהיא מלכה ברמה האישית, היא גם מדהימה ברמה המקצועית. היא פיזזה לאורך כל החתונה (גם כשאמרתי לה לנוח ושתיקח לעצמה זמןן להירגע קצת, ברגע שהיא ראתה סיטואציה מיוחדת המצלמה נשלפה). יובל מקצוענית ברמות ובו זמנית הרגשתי שפשוט יש עוד חברה איתי! היה כל כך כיף בצילומי זוגיות! הייתי בטוחה שיהיה מביך כי מה לנו ולתמונות, אבל זה פשוט היה כיף לא נורמלי!!! ודניאל.. גם, לא ראיתי אותו משוחרר ככה מעולם מול מצלמה. ואם כל זה לא מספיק אז היא גם סופר מהירה - קיבלנו 200 תמונות כבר יומיים אחרי החתונה! היתר יגיעו בהמשך כמובן אבל בנתיים יש קצת תמונות להסתכל עליהן :)כל כך שמחה שסגרנו מולה. הייתי בעננים מהיום איתה. אני באמת ממליצה עלייה לכל מי שמחפשת צלמת במחיר הוגן +++
הצג עוד

נמרוד   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
יובל הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לבקש מצלמת. מהרגע הראשון היא הייתה נחמדה ונעימה והבנו שאנחנו בידיים טובות. יובל הייתה זמינה לכל שאלה ודאגה שתמיד נהיה מרוצים.באירוע עצמו יובל כל הזמן גרמה לנו לחייך ודאגה שנהיה שמחים ומאושרים, יובל הצליחה לתפוס רגעים מדהימים במצלמה ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על הצלמת המדהימה שהייתה לנו!אז אם אתם רוצים לזכור את החתונה שלכם בצורה הכי יפה שאפשר לבקש תבחרו ביובל כהצלמת שלכם.
הצג עוד

Kfir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
המפגש הראשוני עם יובל היה בבית קפה, יובל הייתה מתוקה, מקצועית, חיפשה להבין מה הדברים שחשובים לנו, איזה זכרונות נרצה לשמור מהערב, מאיזה דברים צריך לשים לב.ביום עצמו יובל הייתה נעימה, ורגועה, והשרתה את הרוח הזו עלינו, הורידה את הלחץ, הוסיפה חיוכים וצחוקים.היא ידעה להתמודד מעולה עם קבוצה גדולה של מלווים ומלוות כדי להוציא את התמונות מהמפגש הראשוני בצורה הטובה ביותר.היא הכירה את אזור החתונה וההאתרגנות, וידעה לנווט אותנו לאזורים יפיפיים לעשות צילומי זוגיות, באזורים מלאי צבע ופרחים, וגם פינות יפות ביער עם זוויות אור מעולות, היא הוסיפה איתי רמקול כדי להרים את האווירה, שיהיה לנו כיף ושמח, ובין לבין הראתה לנו את התמונות שלנו שפשוט המיסו אותנו.גם ברחבה ראינו אותה עוברת בין האנשים דואגת לצלם כמה שיותר, לתפוס כמה שיותר סיטואציות ותמונות מיוחדות.גם בצילומי השולחנות עם המשפחה, יובל התרוצצה איתנו בזריזות, ידעה לביים את האנשים כדי שיכנסו כמו שצריך לתמונה, שפריטים שמפריעים יוזזו הצידה, וליוותה אותנו בצורה מדהימה.יובל נשארה איתנו ממש עד הסוף כדי להביא את התמונות הכי מרגשות.כבונוס, יובל סיפקה לנו 150 תמונות שהיא עיבדה כבר אחרי כמה ימים, איפשרה לנו לשתף ברשתות בצמידות ליום האירוע תמונות יפות ומיוחדות.זכינו להכיר ולהיות איתה בערב שלנו.
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון היה חיבור בנינו לבין יובל. בשיחת ההיכרות המרגיעה והמפורטת סגרנו פרטים כלליים וככל שהחתונה התקרבה יובל בדקה מה קורה איתנו ותמכה בנו ככל האפשר, בין היתר בהחלטה על מקומות הצילום ועל הלו"ז של בוקר החתונה. במהלך יום הצילומים יובל הייתה כיפית ומרגיעה, צילמה רגעים אותנטיים, ידעה להכווין אותנו בדיוק לקבלת התמונות עליהן חלמנו. במהלך החתונה עצמה יובל הייתה בכל מקום תפסה כל רגע קטן. אנחנו שמחים בטירוף שבחרנו בה ומרוצים מאוד מאוד מהתוצרים. ♡
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יובל הייתה מקסימה, כיפית, זורמת ובאה להנות! עשתה איתנו צחוקים לאורך כל צילומי הזוגיות, זרמה עם השטויות שלנו ופשוט באה באווירה טובה ובחיוך. יצאנו כל כך מרוצים עם תמונות מהממות וטבעיות שלנו ושל האורחים שלנו. כל הטוב הזה במחיר סופר הוגן שלא קורע את הכיס. מומלץ ביותר!
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יובל היקרה הייתה הצלמת שלנו בחינה. האירוע הראשון, ועם כל הלחץ והעומס מסביב, יובל הצליחה לאסוף אותנו לתמונות מדהימות בחוץ, הראתה לנו תוך כדי והייתה פתוחה לשמוע הצעות לצילום מצידנו. במהלך האירוע יובל ממש נוכחת ואדיבה לכל בקשה. היה תענוג להכיר, תודה רבה!
הצג עוד

Danielle   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז דבר ראשון יובל היא הבחירה הכי טובה שאתם יכולים לעשות לעצמכם! מהשיחה הראשונה היא היתה קשובה נעימה ובעיקר מרגיעה! ביום החתונה היא הגיעה עם אנרגיות מדהימות, גרמה לנו להשתחרר בקלות וממש הרגישה כמו אחת מהחברים! התמונות מדהימות, היא תפסה רגעים מרגשים ואמייתים וזרמה עם כל בקשה שלנו לאורך הערב. ממליצים בחום ובאהבה גדולה על יובל ❤
הצג עוד

אילת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליובל הגעתי בפוקס דרך שיתוף פוסט של חברה. היא הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו. גם הגישה שלה מדהימה והיא הוציאה שני שלומיאלים מדהים בתמונות וגם הגישה שלה פשוט עשתה טוב. לא הסתירה את החופה, לאורך כל היום החל מההתארגנות, דרך צילומי הזוגיות, משפחה, חופה וריקודים היא הצליחה להוציא את המיטב מכולם. קיבלנו כ"כ הרבה תמונות שעכשיו צריך להתחיל להתמודד מה לבחור לאלבום!
הצג עוד

yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ברגעים הראשונים של יום הצילום הרגשנו קצת מוזר, כי כמו הרבה זוגות אנחנו לא רגילים להצטלם, בטח ובטח לא שיצלמו אותנו, אבל ממש מהר יובל הקלילה את האווירה,עם מוזיקה וצחוקים ופשוט גרמה לנו להרגיש הכי טבעיים ובנוח שיש ובעיקר להנות מהצילומים. היא הייתה נעימה, מצחיקה, סופר מקצועית, מוכשרת ברמות לא סבירות (יש לומר גם שהתמונות הערוכות הגיעו ממש מהר). יובל תפסה את הרגעים בדיוק כמו שהם, מבלי לביים אותנו, דאגה להוציא את הזויות הכי טובות מכל רגע, צעד, חיוך ומבט. ברגע שקיבלנו את התמונות עפנו עליהן! היה כל כך קשה לסנן כי כל תמונה מהאלבום מיוחדת בטירוף ומעבירה כל כך הרבה רגש. אני סופר ממליצה לכם/ן לקחת אותה לצלם בחתונה וגם לצילומי זוגיות, אחת החוויות היותר טובות שהיו לי וזה הכל בזכותה !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up