כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלה גליקמן איפור כלות ועיצוב שיער

אלה גליקמן איפור כלות ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0544334564
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michael   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אלה מהממת! השקיעה מאוד בעיצוב השיער והייתה קשובה לרצונותי. מקצועית מאוד. השיער יצא מהמם. מעבר לכך הייתה מקסימה, ליוותה אותי לאירוע והרגיעה מאוד בנוכחותה לפני החופה. ממליצה בחום בחום בחום!
הצג עוד

אלה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אלה המדהימה הוציאה אותי כמו נסיכה🥹 היא פשוט קלעה בול מבלי שהייתי צריכה להסביר יותר מדי! הכי מקצוענית והכי אלופה בעולם
הצג עוד

Leann   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אלה מהממת. היא היתה קשובה לרצונות שלי, זכרה את כל מה שדיברנו עליו ואפילו קנתה מוצרים במיוחד בשבילי. כל המוצרים שלה איכותיים, עם ריחות נעימים והכי חשוב האיפור והשיער (כולל תוספות) נשארו לכל הערב. הרגשתי שהייתי עם חברה שאכפת לה ממני ושלא תעזוב אותי עד שאהיה הכי מרוצה והכל יצא מושלם!
הצג עוד

yana   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אלה מקסימה כמו עוד חברה שמצטרפת להתארגנות. בתור כלה חששתי מאד מנושא האיפור אבל אלה הייתה מקצועית, עמדה בזמנים, קשובה אליי והכל יצא מושלם, תודה רבה!
הצג עוד

ניצן בן אליהו   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
בתור כלה שלא מבינה באיפור ואני תמיד מרגישה אבודה בסיטואציה אלה ארגיעה אותי, כוונה אותי ועזרה לי להבין מה הכי יצאים לאישיות שלי וגם לשמלה היום עצמו היה מהנה והיה לה פיתרון יצירתי לכל בעיה שצצה לי בתוך הטירוף של החתונה. אלה עשתה איפור שיער גם למלווה שלי (ויצא ואוו) ואפילו איפרה את החתן שקיבל מכה רצינית במצח ביום החתונה
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
נהנתי לפתוח עם אלה את הבוקר, מהרגע הראשון אלה הייתה מהממת, התאימה את האנרגיות שלה בדיוק אליי, הייתה מקסימה, אדיבה, קשובה ומקצועית.האיפור והשיער היו מדוייקים ומושלמים לי, עדין, טבעי, מתאים לשמלה, נשאר יפה לאורך כל האירוע וגם פוטוגני בתמונות.ממליצה בלב שלם♥️
הצג עוד

lee   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
על אלה שמעתי דרך המלצה של חברה שבחרה בה לאיפור ושיער לחתונה שלה.התקשורת מולה הייתה מאוד נעימה מההתחלה, אני לא מתאפרת בדר"כ והאיפור ניסיון נתן לי מושג למה אני רוצה.כל בוקר ההתארגנות אלה הייתה מקסימה, נעימה וקשובה, חששתי מאוד מהחלק הזה ופשוט הייתה אווירה כייפית קלילה. התלבטתי לגבי השיער, גם כאן אלה הייתה מאוד סבלנית וחזרה ואמרה שנעשה נסיונות ואם לא אוהב אפשר לשנות ולהתאים. הכי חשוב, האיפור יצא מהמם! טבעי וזוהר ולא זז מילימטר כל החתונה! גם את אמא שלי היא איפרה וסירקה מהמם והכי טבעי ומותאם לרצונות שלה.אני מאוד מרוצה מהתוצאה ומהשירות שקיבלתי, הרגשתי הכי אני רק משודרגת!קיבלתי המון מחמאות גם על השיער וגם על האיפור. בקיצור, ממליצה בחום!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלה מדהימה והכי הכי מוכשרת שיש, אני ממליצה עליה בחום ומכל הלב! 😍 לאורך האירוע ואחריו לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והשיער. הרגשתי יפה ועדיין - כמו עצמי! ומעבר לזה, היה תענוג לפתוח עם אלה את הבוקר. היא הייתה כל כך נעימה, קשובה, סבלנית, אכפתית, והכי הכי מקצועית שיש. היא דייקה בזמנים, לא ויתרה עד שהאיפור והשיער היו לא פחות ממושלמים, והשרתה המון רוגע וביטחון ברגעי הלחץ שלפני האירוע.זכיתי באלה! ❤️
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
רציתי באבל פוני טייל, לא בדיוק תסרוקת סטנדרטית לחתונה וחיפשתי מישהי באיזור שיש לה עבודות שאני מתחברת אליהן מבחינת הסגנון. קבעתי עם אלה שיחה בטלפון, הסברתי לה מה אני רוצה והסברתי לה על החששות שלי (צובעת את השיער באופן ביתי כבר שנים, שיער הרוס וכו׳) והמצב כלל לא הדאיג אותה.
הצג עוד

מרים   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מושלמת, מדהימה ומספקת!! אלה הייתה מקצועית ורגישה באופן יוצא מן הכלל! האיפור והשיער גררו אינספור מחמאות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up