כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חופה לי

חופה לי

עיצוב אירועים
טלפון:0522230284
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yulia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בת אל מדהימה! משיחת טלפון ראשונה שמאוד הרגיעה אותי והבנתי שאנחנו בידיים טובות ועד לוואו אחד ענק כשהגעתי לאולם ביום האירוע וראיתי שהחלום שלי התגשם! תיאום ציפיות עם בת אל היה זריז, פרטני ומיד הגענו לעיצוב הרצוי במחיר לגמרי שפוי (אחרי מחירים הזויים ששמעתי לפני כן ועל הרבה פחות) בת אל והצוות שלה תקתקו הכל ביום האירוע, על אף שאמרתי לחברה להגיע לפני, לוודא וכדומה ממש לא היה צורך בכך. תודה ענקית!
הצג עוד

נסטיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בת-אל המקסימה הייתה קשובה מהשיחה הראשונה , הבינה את הרצונות שלנו ועזרה לבחור את העיצוב שאהבנו. הייתה ישירה והוגנת ועזרה בכל שאלה. למרות העיצוב המינימלי שרצינו יצא פשוט מושלם!!!!!
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאחר שקבלתי הצעת מחיר מוגזמת לעיצוב האולם קפצה לי מודעה בפייסבוק ומאותו הרגע הייתה לי הרגשה טובה! בת אל ואני לא נפגשנו אלא רק שוחחנו בפלאפון על העיצוב וידעתי שהיא לא תאכזב וכך זה היה. מצרפת תמונות ששוות יותר מ100 מילים
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לבת אל שבוע בדיוק לפני החתונה שלי, לא האמנתי בחיים שאזכה לשירות ויחס כזה, הכל היה יותר ממושלם ובת אל הייתי לצידי לאורך כל הדרך ונתנה לי להרגיש בטוחה. אין ספק שמכל הספקים עליה הכי סמכתי והייתי הכי מרוצה. מחיר הכי הגון שיש ועיצוב ברמות הכי גבוהות שפגשתי. מומלצת כל כך!!!!❤️❤️
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בת אל עיצבה לי חופה ושולחנות בדיוק כמו שרציתי, לא היו תקלות וכל בקשה שלי התקבלה בברכה ללא תוספת מחיר, היא הכי באה לקראת הזוג והכי רוצה שתהיו מאושרים ביום החתונה. אמינה, מקצועית ועושה דברים מכל הלב❤ הכי שמחה שבחרתי בה לעצב לי את האירוע. אם תסמכו עליה אתם לא תתחרטו!
הצג עוד

Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו לבת אל אחרי חיפושים רבים של מעצבת שתעצב משהו מדויק לנו ובתל אל מהרגע הראשוו הבינה אותנו. ממליצים מאוד!!
הצג עוד

Boris   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לבת אל דרך המלצות ומהרגע הראשון ממש נהננו מהשיח איתה. היא הייתה מאוד זמינה, נתנה הסברים מאוד מפורטים לכל שאלה ולכל סוג עיצוב והמחיר שלו. היא עיצבה לנו את החופה בלבד לפי בקשתנו ועשתה עבודה מהממת, לא היה אפשר להוריד את העייניים מהחופה! שווה לגמרי את הבחירה בה!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
העיצוב שולחנות וחופה היה מהמםם ובול כמו שרציתי! בתאל תמיד הייתה זמינה ונעימה והתייעצתי איתה המון מה כדאי איך זה יראה והיא ידעה פשוט את העבודה. תמורה שלגמרי שווה את המחיר השפוי שהיא לוקחת לעומת אחרים! לסגור איתה זה ראש שקט בקטע הזה ובתכלס, זה מה שצריך - לדעת שמה שסגרת ואת רוצה זה מה שיהיה!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי ברשת מעצבת לאירועים כי לא קיבלתי עיצוב באולם וידעתי שאני לא רוצה להוציא על זה הרבה כסף.. בת אל היא הבחורה שמראה שלא צריך להוציא הרים של כסף בשביל עיצוב שיקי ומושלם.
הצג עוד

Amour   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אמאלה ואבאלההההההה אין חופות כאלה !!!!אין על בתאל ספציפית שהייתה קשובה גם כששיניתי לה את החופה 3 פעמים ועוד פעם אחת 4 ימים לפני האירוע ! הייתה גמישה בהתאם לתקציב שלי!כולם החמיאו לי על החופה המושלמתתתת
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up