כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב יעקב נסיר | טקס קליל, קצר ומשמח

הרב יעקב נסיר | טקס קליל, קצר ומשמח

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723909986
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה הרב יעקב נסיר היה קשוב לכל בקשה שלנו, ליווה אותנו בכל תהליך הרישום ברבנות והיה זמין לכל שאלה שעלתה. החופה הייתה קצרה, קלילה ומרגשת בדיוק כמו שביקשנו וחלמנו. הרב שמר על כולם קשובים, ריגש, הצחיק והיה באמת הכי טוב שיכולנו לבקש!
הצג עוד

Sagi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה מהאולם "בית" על יעקב. כבר בשיחה הראשונה הבנו שהוא בראש שלנו ושהוא ייתן לנו בדיוק את מה שאנחנו צריכים - משהו קליל, זורם, מצחיק ומדויק. יעקב חד וגם אילתר נפלא. יעקב אוהבים אותך!
הצג עוד

אליזבטה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את הרב יעקב נסיר כבר ראינו בשתי חתונות של חברים קרובים וככה החלטנו שהוא רב שמתאים לנו. הוא מעביר חופה בצורה נעימה מאוד , קלילה ומצחיקה. הרגשנו מאוד בנוח , הוא נתן תחושה טובה והרגיע תוך כדי הטקס , הצחיק אותנו ואת הקהל. באמת שקיבלנו הרבה מחמאות מהאורחים. הטקס היה קצר ומותאם לנו. שנינו הענקנו טבעות וגם הקראנו דברים.כבר מהשיחת טלפון הראשונה הרגשנו שיש על מי לסמוך. הרב יעקב עזר לנו עם כל הגשת המסמכים לרבנות , באמת שכמעט ולא התעסקנו בזה אנחנו, הכל היה דרכו. מהרגע הראשון היה זמין וסבלני ממש לכל שאלה קטנה.מודים לו מאוד שעשה לנו טקס חופה מקסים שנזכור לעוד שנים.
הצג עוד

Yaron   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה היה לנו איתו יחס נעים וטוב. הרב ידע להסביר בצורה מצוינת על התהליכים של החתונה שלנו, ובאמת שהוא אדם נעים הליכות, ולב זהב.
הצג עוד

merav   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עשה לנו את הטקס הכי טוב שיש קצר ולעניין ועל הדרך היה מצחיק ומשעשע. עשה את החופה בצורה הכי מדהימה שיש.
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לרב דרך המלצה של רב אחר שלא היה פנוי בתאריך, כבר מהשיחה הראשונה הבנו את ההומור של הרב והתחברנו אליו מאוד, הרב טיפל לנו בכל עניין הרישום ברבנות ולא היינו צריכים לצאת מהבית אפילו.
הצג עוד

נופר לוי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחד הרבנים, אם לא ה...חכם, שנון, רהוט, קליל וקלע לטעם של כולם
הצג עוד

צחי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
הרב היה קשוב, אכפתי ונעים. עזר וענה במהירות לכל שאלה!
הצג עוד

saar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
בחרנו ברב נסיר לקיים את החופה שלנו, ואנחנו מאושרים מהבחירה.הרב נסיר העניק לנו טיפול אישי, לבבי, חם וקשוב לאורך כל הדרך - מפגישת ההיכרות (שבה הוא אירח אותנו בביתו) ועד אחרי החתונה. הוא תמיד היה זמין לכל פנייה ושאלה שלנו, השיב וייעץ במהירות, בסבלנות רבה - ותמיד לענין. הוא גם עזר לנו רבות בכל נושאי המנהלת הנדרשים לפני החתונה והפך את כל התהליך להרבה יותר ידידותי, פשוט וקל. את טקס החופה הרב נסיר ערך בחן רב. טקס קצר, קליל, מלא הומור, מותאם גם לקהל חילוני, ועם התייחסות אישית אלינו (ולא סתם טקס גנרי). הטקס היה מהנה מאוד, והרב נסיר קיבל המון מחמאות מהאורחים. גם אחרי החתונה הרב נסיר נשאר איתנו בקשר צמוד עד לקבלת תעודת הנישואים.בקיצור, אם רצונכם ברב שהוא קודם כל אדם טוב, נעים, צעיר ברוחו ומבין ענין, ובצד כל זאת גם יודע היטב את מלאכתו ויוליך אתכם יד ביד בכל ההיבטים הדתיים של החתונה - הרב נסיר הוא האיש שלכם.
הצג עוד

נטלי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם הרב כחודש לפני החתונה, הוא היה נעים והקשיב לחששות ולמחשבות שלנו ביחס לחופה. היינו מאוד נרגשים והיה לנו חשוב חופה קלילה וכיפית ומרגשת. וכך היה מעבר למצופה. קיבלו עליו מלא מחמאות והיה מרגש ומצחיק ופשוט בלתי נשכח!!!! היינו בוחרים בו עוד עשר פעמים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up