כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מיטל כחלון

מיטל כחלון

הפקה וניהול אירועים
טלפון:052-2868176
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shirhen   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שעות
100 מתוך 100
את מיטל הכרתי דרך בחורה שהמליצה לי על הקהילת כלות שמיטל ומנהל וכשחיפשתי מנהלת/מפיקה ליום הארוע כשדיברתי איתה היא נשמעה סופר מקצועית והיה חיבור מידי! בסופו של דבר היא הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שלנו לחתונה, היא עזרה לנו עם ההושבה ומנעה מאיתנו כאבי ראש של להתעסק עם המנהל ארוע של האולם. אנחנו והמשפחה שלנו היינו פשוט אורחים בחתונה, לא היינו צריכים לדאוג לכלום :)
הצג עוד

אבישי והודיה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מנהלת אירוע שתנהל לנו את כל העניינים מול האולם מיטל עשתה את זה במקצועיות וסובלנות וממש עזרה לנו במחיר מעולה

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את מיטל הכרתי דרך הטיקטוק ויישר שלחתי לה הודעה כדי לקבל הצעה.מיטל כמנהלת אירוע זה הדבר הכי טוב שיכולתי לקחת לחתונה ! לא הפסקתי לקבל מחמאות עלייה מכל האורחים ובמיוחד מהמשפחההיא אלופה ואני בטוחה שנקח אותה לכל אירוע שנעשה במשפחה, וגם של חברות שלי. פשוט חובה בכל אירוע! בזכותה הייתי רגועה ויכולתי להתרכז רק בלהנות! חסכנו בזכותה המון כסף שילך ללכת לאיבוד.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את מיטל הכרתי דרך הטיקטוק, עקבתי אחריה בעקבות החתונה הקרבה שלי וראיתי מלא סרטונים שלה ופשוט התאהבתי. הצלחתי להתחבר אליה ולרעיונות שלה בזכות הסרטונים שלה וכמה חודשים לפני החתונה החלטתי לדבר איתה ולקבל הצעת מחיר. מהרגע הראשון היא הייתה זמינה לכל שאלה, לא לחצה עליי לסגור, הגדירה בדיוק את התפקיד שלה כדי שלא יהיו אי הבנות ובאמת שלסגור אותה הייתה ההחלטה הכי טובה שעשיתי. אני בן אדם פרפקציוניסט ואני תמיד לוקחת על עצמי מעבר למה שאני מסוגלת וככה כמובן היה בחתונה וידעתי שאני צריכה מישהי מבחוץ (לא משפחה או חברים) שתוציא לפועל ותדאג שהכל יתנהל כשורה כדי שאני אוכל להנות מהאירוע ולא להיות לחוצה. מיטל שלחה לי למלא טופס עם כל הפרטים של החתונה וככה יכלתי לרשום הכל בלי לשכוח כלום, עשתה איתנו זום ושיחות כדי לוודא שאנחנו מבינים אחד את השני. ביום של החתונה היא דאגה פשוט להכל מהדבר הכי קטן לגדול. הייתה של להציב גבולות לספקים, להתנהל מול האולם, דאגה להתנהלות האירוע, לגימיקים, סידרה לנו מתנות לאורחים, באה איתי לשירותים, סידרה את ת ההינומה והשמלה ובאמת שאין מספיק מקום שארשום את כל מה שהיא עשתה. ופשוט שמחה איתנו והייתה איתנו לגמריי בתהליך. היא מדהימה, נעימה, מבינה עניין, אפשר לסמוך עלייה והכי משמעותי בשבילי היה שיכלתי להנות בידיעה שהכל יתנהל כמו שאני רוצה.
הצג עוד

Meital   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
מנהלת חתונות מומחית בארגון חתונות טבע מאפס וחתונות קונספט 🤍✨
הצג עוד

ויולטה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני מכירה את מיטל מתקופת הצבא, אבל אני בהחלט לא משוחדת בעניין המקצועיות והשירות שלה! במבט לאחור הייתי משנה כמה דברים ביום החתונה שלי (קשורים אליי באופן אישי) אבל על מיטל בהחלט לא הייתי מוותרת!!❤ החל מסיוע בבחירת ספקים, שיח מולם וניהול יום החתונה עצמו מינימום כמו אימא 2 שלי עם נגיעות של שומרת ראש 🙈 אלופה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up