כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לגעת באור - ענבל אור-לב צלמת

לגעת באור - ענבל אור-לב צלמת

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0525201259
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נחמה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
הגענו לענבל בהמלצה חמה, ולא התאכזבנו. לא יכולנו לבקש צלמת מדוייקת, עדינה, ומקצועית יותר. ענבל נתנה לנו להרגיש הכי בנוח (בתור אנשים שלא עפים על להצטלם...) ובטוח בעולם. הנוכחות שלה בחתונה שלנו היתה הכי טבעית, אורגנית ממש. בלי בימוי, רק תיעוד פשוט וענו של האירוע שרצינו. לאורך כל הדרך ענבל היתה זמינה לכל שאלה, בירור ושיתוף רצון. היה תענוג מהטלפון הראשון ועד המייל הנכסף עם הגלריה הכי משמחת בעולם.
הצג עוד

Talya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ענבל צילמה אותנו בחתונה שלנו ואני סופר ממליצה ! היא הייתה נעימה וקשובה אלינו, אנחנו לא זוג שאוהב שמצלמים אותו יותר מידי והיא צילמה אותנו בתמונות טבעיות ויפות בלי לביים שזה מה שהיה מאוד חשוב עבורנו.היא השתלבה באירוע של החתונה בצורה כיפית ובאמת ממליצה עליה כספקית, כל התקשורת לפני גם הייתה נעימה והכי חשוב- קיבלנו תמונות "טיזר" כמה ימים אחרי החתונה ואת כל האלבום חודש אחריי שזה ממש אחלה של לוז 🙃
הצג עוד

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
האמת שמהרגע שראינו את הצילומים של ענבל כבר די ידענו שהיא הצלמת בשבילנו. אחרי זה כאשר נפגשנו להכיר, אפשר לומר שהתאהבנו בה.
הצג עוד

ruty.zil   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ענבל הייתה הספק הראשון שבחרנו לחתונה. כבר בשלבי ההתכתבות הראשוניים היא הייתה נעימה ונתנה תחושה טובה, אבל ההפתעה האמיתית הייתה כשנפגשנו באירוע. ענבל הייתה סבלנית, עדינה, קשובה והכי חשוב גרמה לנו להרגיש טבעי ונוח עם הסיטואציה שלאו דווקא באה בקלות. אחרי הצילומי זוגיות, במסיבה עצמה, הנוכחות של ענבל הייתה כשל אחד האורחים, לא הייתה תחושה של בימוי, אלא של צלמת רואה ואינה נראית. אחרי קבלת התמונות, ראינו כמה ענבל הייתה בכל רגע ורגע, צילמה ואספה רגעים קטנים ואמיתיים, והכל כלכך טבעי.. בקיצור, בחירה מוצלחת ביותר, מומלץ מומלץ מומלץ.
הצג עוד

מרים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ענבל המהממת, שכשמה כן היא- מלאה באור ולב העבירה אותנו חוויה קסומה של ריפוי בצילום ברגעים החשובים בחיינו.ענבלי מקצועית בטיירוף, אנושית והכי- פשוט השתלבה בטבעיות בסיטואציה ולא "הנחתה" אותה. והטופ- לראות את התוצאה זה לחוות הכל מחדש בעוצמה מתוקה.
הצג עוד

orengot92   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי צלמ/ת לחתונה שגם אתחבר לסגנון וגם במחיר שפוי.. מישהי שתבין ת'ראש שלנו ותתחבר לאווירה של האירוע. כשראיתי כמה תמונות של ענבל ישר נדלקתי ושלחתי לה הודעה. מפה לשם שיחת טלפון והחיבור היה מיידי. ענבל הייתה קשובה למה אנחנו רוצים, וחיברה אותנו לצלמת מגנטים מדהימה שתפקדה גם כצלמת סטילס שנייה. התחלנו את החתונה בצילומי זוגיות שענבל הובילה בצורה כלכך קלילה ונעימה, והוציאה את המקסימום מזוג ביישנים, הפכה את הסיטואציה לכייפית ולא מביכה והתמונות שהגיעו כשבועיים אחריי פשוט וואו ! לאורך כל החתונה היא הייתה נוכחת, מחוברת לשטח, תפסה רגעים קסומים, צילמה באופן מקצועי ומחמיא גם בתאורת יום וגם כשהחשיך... כל ההתנהלות מולה הייתה נעימה ואני מרוצה מאוד מהבחירה שלי בה ! ממליצה בחום !!!
הצג עוד

kiki.yaari   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב למצוא צלם שירגיש ויראה אותנו ברגע ויתעד את מי שאנחנו בלי העמדות פנים או פוזות מאולצות. מהרגע שענבל הגיע להתארגנויות, היא היתה מאוד קשובה, עדינה ומתוקה. תיעדה כל רגע, אבל גם לא נכנסה לנו בין הרגלים ונתנה לנו להיות בשלנו. כמו זבוב על הקיר, שקטה, אדיבה ומקצועית. התמונות יצאו ממש מדהים, הצבעים כל כך יפים ומשמחים, ונקודת המבט שלה יחודית. ממליצים בחום.
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ענבל הגיעה אלינו די במקרה, כמחליפה ברגע האחרון לצלמת שהיתה חולה, ולגמרי זכינו! ענבל נעימה וסבלנית, הנציחה את כל הרגעים הקטנים והגדולים בצורה כל כך יפה וטבעית והשתלבה כל כך טוב שכמעט לא הרגשנו שהיא שם. התמונות יצאו יפות ממש, מאוד מעבירות את האווירה שהיתה, את השמחה, האהבה והטבע מסביב. ממליצים בחום!!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ראינו את התמונות של ענבל ואהבנו ממש! כשהכרנו כבר ידענו שעשינו את ההחלטה הכי טובה שיש. אין צלמת שיכלה לעשות את זה יותר טוב ממנה!. ענבל השתלבה בחתונה כאילו אנחנו מכירים כבר שנים. תפסה אותנו הכי יפים שיש. התמונות מעבירות את האווירה המהממת והאהבה הענקית שהייתה בחתונה
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ענבל מקצועית, נעימה מאוד, התמונות יפיפיות ומעובדות מושלם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up