כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

משתלה מהלב
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
למשתלה מהלב הגעתי דרך פרסומת בפייסבוק, מאוד רצינו לשים עציצי תבלין במרכז השולחן בשביל האורחים ואהבנו את הרעיון של תרומה תוך כדי למטרה טובה. ההתנהלות מול המשתלה הייתה ממש טובה, הזמנו 120 עציצי תבלין (שנלקחו כולם) ועיצבנו פיתקית "קחו אותי הביתה" שיצאה ממש מקסים בהדפסה. השליח הביא את העציצים באותו יום ישירות לאולם, צילם לי סרטון שאראה בדיוק מה קיבלתי והכל התנהל בצורה ממש טובה.
הצג עוד

Chava   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
60 מתוך 100
ההתנהלות מול משתלה מהלב הייתה מאוד נעימה, אך התוצאה הסופית קצת פחות. חלק מהצמחים הגיעו צמאים ולא היו נראים טוב בכלל. לפחות אפשר להתנחם בכך שזו תרומה...
הצג עוד

yahel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה לנו חשוב לבחור כמה שיותר ספקים לחתונה שיש להם ערך מוסף של תרומה, שמעתי רבות על משתלה בלב ועל הפעילות השיקומית שהם עושים ולכן בחרתי בהם. הזמינות בוואטספ גבוהה מאוד, החל משלב הצעת המחיר ועד לקביעת המשלוח לאולם. הזמנתי שילוב של פרחים ועציצי תבלין שהגיעו יפים מאוד, בריאים ורעננים ביום האירוע.
הצג עוד

omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
הגענו למשתלה מהלב דרך האינטרנט. מקום מקסים וצוות מקסים. הפרחים הגיעו ביום האירוע, ולמרות שהגיעו מוקדם מהצפוי (ביקשנו שיגיעו החל מ2 והגיעו ב10 בבוקר), העציצים הגיעו במגוון רחב כמו שביקשנו.
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
יצרתי איתם קשר חודש לפני האירוע. בהתחלה הם היו מאד נחמדים, והסבירו הכל. היתה לי בקשה מיוחדת של 70 שתילים של פרח מסוג אחד - והם אמרו שהם לא בטוחים שיכולים לספק, אז קבענו שאם לא יצליחו, יש תוכנית ב של פרחים רגילים מכמה סוגים שהיא גם בסדר. לאחר כמה שבועות קיבלתי תמונה של השתילים מהסוג שרציתי, מתוכה הבנתי שאנחנו הולכים על תוכנית א'. שבוע לפני האירוע קבענו שמשלוח הפרחים יגיע בערב לפני האירוע. בערב לפני האירוע, האולם טרם קיבל את הפרחים. התקשרתי והם סיפרו לי שהיה עניין עם המשלוח, וזה יגיע מחר בבוקר. אמרתי שזה לא מה שקבענו, והם התנערו מאחריות. הם גם אמרו שהם כבר דיברו עם האולם וקבעו שזה בסדר - אך איש הקשר מהאולם אמר שהוא לא קיבל שום שיחה כזו. בסוף השארתי למתאם האירוע מהאולם להתעסק בזה. הפרחים הגיעו בבוקר לפני תחילת האירוע, אך להפתעתי הם היו פרחים מכל הסוגים - תוכנית ב' שלנו. זה היה בסדר, אבל אחרי שקיבלתי את התמונה של השתילים של תוכנית א' זה היה מבלבל מאד. כמה ימים לאחר האירוע קיבלתי מהם הודעה שאני צריכה להסדיר את התשלום - זאת למרות שכבר שילמתי את מלוא הסכום בהתחלה. אני רציתי לתמוך במקום שנותן תעסוקה לאנשים שצריכים אותה, לאנשים עם קשיים נפשיים ומנטליים, ובסוף גם קיבלתי את המוצר ששילמתי עליו, אבל לצערי השירות שניתן לי היה תת-רמה.
הצג עוד

yaelbibelnik   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
55 מתוך 100
פנינו אליהם והיו סופר נחמדים וזמינים, התלהבנו ממש מהרעיון של להזמין ממקום שהוא גם תרומה ... הבעיה הייתה שקבענו איתם על צמחי תבלין וממש מעט פרחים ולמרות שחזרנו על זה לפחות ארבע פעמים בהודעות שונות (כולל כמויות), הביאו לאירוע רק פרחים. פנינו אליהם אחרי האירוע וכל מה שאמרו היה 'מזל טוב' ו'תעבירו את הכסף' עם התעלמות בוטה לגבי הפאשלה שלהם... כשהמשכתי להתכתב אמרו שזה כי הם עובדים עם מתמודדי נפש ואנשים שיצאו מבתי חולים פסיכיאטרים .. הסברנו שבכל מקרה - הם מספקים מוצר שאנשים משלמים עליו הרבה כסף ומשפיע על הנראות והחוויה ושוב, 'מזל טוב' ו'תעבירו את הכסף'. ממש הצטערתי לגלות שאי אפשר לתמוך בגוף כזה מדהים אם אתה רוצה מוצר שנקבע מראש.. אפילו לא התנצלו או לקחו אחריות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up