כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

VOTE צלמים

VOTE צלמים

צילום וידאו וסטילס
כתובת:ישראל
טלפון:0503002662
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אל-דן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
את שגיא הכרנו במקרה(חיפשנו חתונה ביום שסגרנו אולם, ובמקרה הוא צילם באותו יום חתונה אחרת). מהרגע הראשון הייתה ברורה הרצינות שלו, ביקשנו תיק עבודות כדי להבין אם ישנה מקצוענות מאחורי הרצינות, לאחר מכן סגרנו איתו מיד. ביום החתונה הוא ונתן יחד עם כל הצוות אווירה מדהימה, ממליץ ברמה הכי גבוהה שיש. בחירה מדהימה בעבורנו.
הצג עוד

דרור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז את שגיא(vote צלמים) הכרנו דרך אחי הגדול שגיא ידע לקרוא אותנו כמו כפפה ליד.מהצילומים של הsave the date עד יום החתונה.שגיא והצוות ביום החתונה עמלו ונתנו מעצמם מעבר למצופה.כדי שהכל יצא מושלם. החתונה הייתה יום חמישי מוצ״ש כבר היו לנו טעימה מהתמונות שכבר הבנו לפי זה שיצא פצצה. אז מי שמתחתן לא צריך לחשוב פעמיים. שגיא והצוות. פשוט פצצה
הצג עוד

אוריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בזה שהגעתי לשגיא בתקופה לא כל כך פשוטה של המלחמה דרך חברה שלי מהעבודה שאח שלה בחר בשגיא לצלם בחתונה שלו, מהשיחה הראשונה שלנו פשוט התחברתי אליו ברמות , רואים ממש שהוא מבין עניין מהרגע הראשון בכל הפרטים הקטנים שצריך לשים לב אליהם.
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את שגיא מצאנו דרך המלצות בפייסבוק והחיבור נוצר תוך שניה! עוד משיחת הזום הראשונה הרגשנו חיבור טוב, אווירה טובה, יחס תומך, צחוקים וזרימה עם כל שיגעון שלנו!מעבר למקצועיות (שניתן לראות בתמונות ללא צורך במילים) שגיא וכל הצוות של חברת vote צלמים היו פשוט מדהימים, קשובים והכי קלילים שיש!!
הצג עוד

eden   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שהכרנו את שגיא ידענו שזה זה . כבר מהתיק עבודות שראינו והמלצות ששמענו יכלנו לסמוך עליו שתמיד יהיה קשוב, תמיד מקצועי, ותמיד יעשה מעל ומעבר עבורנו. וככה היה.
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עברו 8/9 שנים ואנחנו זוכרים כאילו זה היה אתמול…. כבר איןןן נותני שירות כמוך!!!תודה רבה על הכל
הצג עוד

Ela   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
צוות vote צלמים, וואווואז את השיחה הראשונה ניהלנו עם שגיא, שיחה טלפונית שבה רק הכרנו מי הבנאדם בקול שלו. חששות חששות .... שמהר מאוד התפוגגו בצילומי הזוגיות.מצאנו המלצה עליכם באחת מקבוצות הפייסבוק של מאורסים מאורסות וללא ספק זכינו. הבחירה מדהימה, ומי שהמליץ צדק בכל מילה (הלוואי היינו מוצאים את פוסט ההמלצה).צילומי הזוגיות היו בצפון, שגיא התאים את הנוף לבקשות שלנו, והבאנו איתנו את הכלבה שלנו ששיחקה תפקיד לצידנו, כי משפחה זו משפחה תמיד.תמונות הזוגיות לא איחרו להגיע באותו יום!!!!הלםםם!!! איך התרגשנו. וזה גרם לנו לצפות עוד יותר ליום הארוע עצמו.ביום הארוע??? מה יכולנו לבקש יותר טוב ממה שקיבלנו?!כאלה זורמים ומזרימים, כאלה מגניבים, כיפיים, משמחים, והביאו אווירה מדהימה ליום הזה.עוד לא הספקנו לקחת נשימה אחרי ארוע הצהריים שלנו, וקיבלנו 2 תמונות טיזרים, ככה להמתיק לנו את השינה המתוקה ב10 בלילה!!אז קודם כל ולפני הכל, תודה ענקית!!!כמה מחמאות גרפתם, פשוט מטורף.בראש ובראשונה אתם אנשים מדהימים כהיותכם אתם. וזה הכי חשוב לפני הכל. אתם מקלילים את האווירה, לא נחים לדקה, מזרימים את זקני השבט הרציניים ומתמזגים עם האנשים שמסביב. זה לא ברור מאליו בכלל!!ועל המקצועיות, אין בכלל מה להוסיף, חדורי מטרה, תופסים את הרגעים החשובים ביותר והמפדחים ביותר. כל כך הייתם לצידנו.אז שוב, תודה ע.נ.ק.י.ת!!!!Vote to VOTE ZALAMIM !!!כל כך שמחה שהכרנו אתכם!!ומאוד מקווה לראות אתכם בארועים משפחתיים הבאים שלנו שיבואו עלינו לטובה.
הצג עוד

karinlevi251   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שגיא וצוות הצילום, נתחיל מזה שאתם קודם כל אנשים מדהימים! החוויה הכללית איתכם מעבר לחלק המקצועי הייתה מעל ומעבר, ישר באתם באנרגיות חיוביות, בלי לחץ אבל עם המון מקצועיות ועמידה על הזמנים . 💪🏻💪🏻אנחנו מודים לכם מכל הלב על שהפכתם את היום הקסום שלנו ללא פחות ממושלם ותיעדתם את כל הרגעים היפייפיים שלנו עם המשפחה והחברים!! אתם צוות של אלופים שמחים על כך שבחרנו בכם♥️♥️♥️♥️
הצג עוד

Shilat   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חייבת לציין שכבר מהרגע הראשון היחס והשירות של שגיא היה רמה גבוהה .וככל שעבר עוד יום ועוד יום רק התחזקה לי ההרגשה שעשינו את הבחירה הכי טובה שיכלנו לקבל .שגיא והצוות שלו מדהימים מקלילים את האווירה ובאמת מקצוענים. התמונות יצאו מעבר למה שיכלתי לדמיין באמת רמה גבוהה!! יצאנו מרוצים במקסימום!!בדרך כלל מובכים כשמצלמים אותנו ובאמת הרגשנו בנוח איתם שזה מאוד חשוב במיוחד ביום הזה.
הצג עוד

oriya   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שגיא הוא צלם חתונות מוכשר להפליא שיש לו מתנה אמיתית לתפוס את המהות של היום המיוחד של הזוג. תשומת הלב שלו לפרטים והיכולת ליצור קומפוזיציות מדהימות היא באמת יוצאת דופן. יש לו יכולת ייחודית לגרום ללקוחותיו להרגיש בנוח, מה שמביא לתמונות יפות וטבעיות המשקפות באמת את אישיותם ואהבתם של בני הזוג זה לזה. התשוקה של שגיא לצילום זורחת בכל תמונה שהוא מצלם, וההתמסרות שלו למלאכתו היא באמת מעוררת השראה. כל מי שיש לו את העונג לעבוד עם שגיא בטוח יתרגש מהתוצאות.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up