כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

די ג׳יי דוד אלדר | Dj David Eldar

די ג׳יי דוד אלדר | Dj David Eldar

תקליטנים
טלפון:0545456827
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את דודי הכרתי דרך חברים שהוא ניגן בחתונה שלהם, מה אני אגיד - היה פשוט מעבר לכל דמיון! כבר בהיכרות הראשונית בזום התאהבנו בו, עשה רושם של בן אדם סופר אינטליגנטי עם הבנה רחבה מאוד במוזיקה. בפגישה השנייה, שכבר הייתה פרונטלית, קיבלנו הצצה לכישרון האדיר של הבן אדם וכל החששות שהיו לנו (כחלק מזה שלתכנן חתונה זה דבר מאוד מלחיץ) התבדו.
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דודי ניגן כבר בלמעלה מ-3 מסיבות שאירגנתי בשנים האחרונות, השיא היה מסיבת החתונה שלנו במרץ 2022. מעבר לזה שמדובר במקצוען אמיתי שבכל פעם מחדש מרים את החגיגות שלנו לקצה הכי גבוה שיש וקולע בול במוזיקה, דודי הוא אדם צנוע, אכפתי, משקיען שמנגן מכל הלב ובנדיבות רבה. ממליץ בחום רב ובאהבה!
הצג עוד

Yaakov   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
דוד מלך ישראל! איזה בנאדם אלוף היה הדיג'יי שלנו בחתונה, ליווה אותנו בחודשים לפני, הקדיש זמן ומאמץ להתחבר לכל רצון מוזיקלי שלנו וידע לזהות מה אנחנו אוהבים גם כשזרקנו רק מילה, ממליץ אלף פעם!!
הצג עוד

עידו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בבית ברעננה וקיבלנו לעבוד עם קלמנטין. בחרנו את דוד והיה מושלם!! הרים את האירוע בצורה בלתי רגילה. סגרנו איתו שיבוא עם התופים וזה היה אחד הלהיטים באירוע!
הצג עוד

alegria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דוד חבר מקבוצת דייגי קלמטין היה איתנו באירוע והיה מושלם שמיעה מוסיקלית קצבית מטורפת ממליצה עליו בחום וגם על החברה עצמה ! נותן יש חופשיה ליצירת מוסיקה לאירועים היה מושלם האורחים לא הפסיקו לדבר על האירוע נהנו מכל רגע !
הצג עוד

ליאן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לפגישה עם דוד ומהרגע הראשון ידענו שהוא הולך לעשות לנו את החתונה. היה קשוב הכווין אותנו
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לדוד דרך קלמנטין וכבר מהרגע הראשון היה לנו חיבור טוב. דוד ידע להקשיב לנו ולקלוט את המוסיקה שרצינו וכמובן גם לזרום איתנו על הפתעות ושטויות שרצינו לעשות במהלך החתונה. לאורך כל האירוע המוסיקה זרמה, עשתה שמח וכל זה בזכות דוד שידע לנתב את הקצב בהתאם ולהרים לנו מסיבה על הרחבה. האורחים שלנו לא ירדו מהרחבה עד שסגרנו את החתונה (וגם אז היו להם אנרגיות). קיבלנו מחמאות עליו כבר במהלך החתונה ואמרו לנו שהרבה זמן הם לא היו בחתונה עם דיג'י כזה מרים. בקיצור ממליצים בחום.
הצג עוד

Yulia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סגרנו אירוע באולם "הבית" ברעננה ו"קיבלנו" את דוד אלדד המהמם ב"עסקת חבילה". שהתבררה פשוט כעסקת חיינו (או לכל הפחות חתונתנו 😉)! דוד מהפגישה הראשונה פשוט קלט אותנו והתאים לנו מוזיקה שהייתה מושלמת עבורנו! הביא לנו כמה רמיקסים מדהימים לשירים מוכרים ואפילו שירי רוק שהיו פשוט להיט! בנוסף למקצועיות המטורפת שלו, הוא פשוט בן אדם מקסים! איש כל כך כיפי ומעניין, כבר לאחר כמה דקות הרגשנו חברים! וכמובן בחתונה עצמה עשה לנו אירוע מדהים, מתוזמן היטב וקיבלנו מהאורחים אין ספור מחמאות! בקיצור, ממליצים ממליצים ממליצים! נ.ב. תמונה של אבא שלי הקורע שבאמת קרע את הרחבה בעזרתו של דוד 😆
הצג עוד

Shiri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו באולם "בית" ברעננה, כחלק מהחבילה קיבלנו אפשרות לבחור דיג'יי מקלמנטין מיוזיק. הדיג'יי שלנו היה דוד אלדר והיינו מרוצים, הקפיץ את הקהל

Lena   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו את החברה כחלק מהדיל עם האולם ולא הצטערנו על כך. דוד ישר הבין את הראש שלנו ויצר לנו פלייליסט מושלם לחתונה. עשה מלא שמח, קרא את האולם והתייעץ על שינויים שהתבקשו תוך כדי. תודה דוד!!

להמשך גלישה באתר
up