כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עודד בן יצחק - סקסופון לחתונה

עודד בן יצחק - סקסופון לחתונה

נגנים לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור והודיה דהן   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
verify
100 מתוך 100
תודה ע נ ק י ת !ניגנת מדהים!!כל האורחים התעלפו ממך וגם אנחנו כמובןןןכמה אנרגיה טובה ואור הכנסת ברחבההבאת משהו חדש ואחר שלא נראה עוד!!הקפצת את האירוע שלנו בכל כך הרבה רמותלא יכולנו לדמיין את זה טוב יותר משעשית אנשים התעלפו ממךאתה מנגן מדהים!! ואדם מקסיםתודה רבה רבה על שהפכת את האירוע לבלתי נשכחאוהבים ומעריכים המון!!
הצג עוד

Anael   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
עודד ניגן באירוע בריתה לבת שלנו. כבר מהשיחה הראשונה היה ברור שמדובר באדם נעים שכיף לקבל ממנו שירות, בהמשך גם נענה לבקשות מיוחדות שהיו לנו (סביב אילוצים טכניים של המקום) ולסיום, נתן את ההופעה המושלמת שעשתה לנו ולאורחים שלנו אווירה מהממת שקצרה מחמאות ושתישאר בזיכרון של כולנו עוד שנים הלאה. עודד בן אדם ונגן מוכשר ומקסים, ממליצה בחום!!
הצג עוד

shaihoffman   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
חוויה מצוינת, שידרוג את האירוע בכמה רמות!
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מלא זמן משהו שירים את האווירה, מצאנו את עודד דרך הדיגיי שלנו וזה פשוט התאים לנו בול- בקבלת פנים הייתה מוזיקה מעולה וברחבה כולם עפו עליו!! וכמו שחברה שלי אומרת- מי שמביא סקסופון לחתונה הבין את משמעות החיים.בקיצור- היה טירוף!!!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעודד דרך המלצה של חברים ואחרי דפדוף קצר באינסטגרם שלו ושיחה איתו הבנו שאנחנו חייבים אותו באירוע שלנו! במילה אחת - מטורף! עודד הקפיץ לנו את הרחבה, אין אורח אחד שלא הפסיק להחמיא לנו עליוהוא השתלב בצורה מהממת עם המוזיקה והייתה לו נוכחות מדהימה! בקיצור אין מה להתלבט, עודד היה הבחירה הכי טובה שעשינו באירוע שלנו!
הצג עוד

ahazan19970   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
חיפשנו נגן סקסופון לחתונה ומהרגע שראיתי את הסרטונים מהאירועים שניגן בהם ישר ידענו שרק הוא ינגן לנו בחתונה!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
חיפשנו מה להוסיף בקבלת פנים, אני ראיתי את עודד באינסטגרם וישר ידעתי שהוא האחד 😉 ישר שלחנו לו הודעה, באותו יום כבר סגרנו שהוא ינגן אצלנו בקבלת פנים.גם שסגרנו איתו בשיחת טלפון הכל זרם, עודד בן אדם מאוד נעים ושירותי! אחרי החתונה, אנשים רק החמיאו על הקבלת פנים עם עודד, שהייתה נעימה וכיפית 💕ממליצה בחום!
הצג עוד

yanivelgay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
ראינו המלצות וקטעי וידאו באינסטגרם, ישר התקשרנו לסגור עם עודד!מהרגע הראשון, עודד היה מקסים, ניגן בקבלת פנים באופן מדהים! ובכלל במהלך כל האירוע עצמו, ידע איך להיכנס במקומות הנכונים, לעשות שמח כמו שרק הוא יודע בצניעות האופיינית לו והאורחים שלנו עפו עליו! ללא ספק האטרקציה האיכותית והשווה ביותר שלקחנו לחתונה שלנו!
הצג עוד

nataly   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
שבועיים לפני החתונה החלטתי שבאלי להוסיף סקסופון לחתונה חיפשנו בכל מקום אפשרי כדי שנוכל למצוא מישהו פנוי בזמינות הזו וגם שנוכל לעמוד בתקציב, הגענו לעודד ישר הוא הבין את הראש שלנו וסגרנו איתו מקדמה חייבת לציין שהוא הבחירה הכי טובה שיכלנו להוסיף לחתונה שלנו! מרים את כל הרחבה עוד יותר על הרגליים, האווירה והקצב נדירים! עושה שמח ברמות ומקצוען בטירוף! נהנו מכל רגע והאורחים לא מפסיקים לדבר ולהחמיא על זה!
הצג עוד

עדי תורג׳מן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
עודד מקצועי, שירותי מאוד ואדיב, נעים, מנגן בצורה לא רגילה המון מעל המצופה ובאמת עשה את כל הארוע בחירה מעולה! סופר סופר מומלץ 🥂🍾

להמשך גלישה באתר
up