כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חופה'לה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון דן עזר לנו ועשה לנו סדר!עזר לדייק ולחלום איך אנחנו רוצים שזה יקרה וגם להגשים את זה !
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
הבחירה בחופהל׳ה היתה נכונה לנו, הגענו אליהם בעקבות הביקורות כאן באתר שעזרו לנו מאוד להבין שהם מתאימים לנו, וכל מילה היתה נכונה- החל מההתחלה דן ישב איתנו ועזר לנו לתכנן ולהבין מה ואיך אנחנו רוצים, אחר כך בכל טלטלות המלחמה ודחיית החתונה היה תמיד זמין עבורנו, אכפתי וקשוב, וכמובן בחתונה עצמה היו מדהימים ופשוט עשו שמח! ממליצה מאוד
הצג עוד

הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מהטלפון הראשון עם דן היה ברור לנו שיש פה עסק עם הטובים ביותר. מקצועיים, אכפתיים והכל תמיד בחיוך
הצג עוד

Naftali   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
דן מסודר ומקצועי ברמות מטורפות.זה לא רק שחופה'לה מנגנים פצצה וכולם מחמיאים כמה שהם ריגשו זה גם דן שממש מנהל את החלקים באירוע שבאחריותו ומכניס סדר לעניינים.
הצג עוד

רוני   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
אם יש ספק שעשה לנו את החתונה - זה דן וחופלה!!הבחירה הטובה ביותר שלנו!היינו מתחתנים שוב רק בשביל ששוב ינגנו לנו בחתונה! 🥰🥰
הצג עוד

Yaala   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
שמענו את חופהלה בחתונה של חברים טובים. הם היו פשוט אלופים. אחרי השיחה הראשונה עם דן הבנתי שהגעתי למקום הנכון. הוא פשוט היה ככ חיובי, אדיב והקשיב לכל בקשותיי ורצונותי. ובחתונה הם היו פשוט וואו. אחרי שעשינו שיחת תיאום ציפיות הם פשוט עשו כל מה שביקשנו ומעבר. היה לנו ממש קשה למצוא שירים שמתאימים, ודן עד ממש הרגע האחרון ניסה לדייק בדיוק את מה שרצינו. והיה פשוט מושלם. תודה לדן וחופהלה המדהימים!
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
דן היה פשוט מדהים מהרגע הראשון! נתן לנו תחושה כיפית וקרובה, ממש הרגשנו שיש על מי לסמוך וצדקנוו!! לכל אורך הדרך דן היה שם עם חיוך ואווירה טובה, ענה לנו לכל שאלה וגם מעבר ועשה הכל כדי שנרגיש בטוחים ורגועים, ירד איתנו לפרטים הכי קטנים ןהכווין אותנו בדרך. בחתונה עצמה דן ושאר הנגנים היו פשוט מדהימים וקראו את הסיטואציה בצורה מדהימה. פשוט כל מה שדמיינו ורצינו! לא הפסקנו לקבל מחמאות ואין ספק שנמליץ בחום!!!!
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהתחלה דן היה סופר מקצועי וזמין, הבין את הקהל וזרם עם מה שרצינו
הצג עוד

shilo   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
חופל׳ה ודן פשוט מדהימים!חודשיים לפני החתונה החלטנו שאנחנו רוצים גם מוזיקה חיה ונגנים באירוע. חיפשנו להקות שיוכלו לשלב מוזיקה יותר מסורתית יהודית וגם מוזיקה ישראלית.החיבור עם דן היה מיידי, אין מילים לתאר כמה תשוקה וכישרון יש לו, הוא תמיד שם לעזור ולייעץ, על כל נושא ופשוט בן אדם מדהים. רצינו לשלב קטע נגינה של ההורים שלי כחלק מהנגינה שלהם, והוא היה איתם בקשר על זה ובסוף זה באמת יצא מושלם.אני יכול להמשיך ולכתוב פה עוד דברים, אבל בקצרה - ממליץ ממליץ ממליץ !
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
התלבטנו בין להקה לאורך כל החתונה לבין דיג'יי לאורך כל החתונה וסגרנו על האופציה של להקת כיסא כלה וחופה עם דיג'יי לריקודים, ההחלטה הכי טובה שיש.מהרגע הראשון שדיברנו עם דן הרגשנו בבית, לא רק שהוא סיפק שירות כמוזיקאי אבל הוא גם היה אחת הדמויות הכי מרגיעות שפגשנו לפני החתונה עם טיפים מנצחים שעשו לנו סדר בראש לקראת האירוע.הלהקה הוסיפה את האווירה שביקשנו והקשיבה לכל ההערות שתיאמנו איתם לפני בלי להחסיר אף פרט, מקצוענים אמיתיים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up