כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יובל ירון | Yuval Yaron - DJ & Drums

יובל ירון | Yuval Yaron - DJ & Drums

תקליטנים
טלפון:0502759090
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
זה אולי הדבר שהיה הכי קשה לנו למצוא ועברנו כל כך הרבה דיג'יים עד שהגענו ליובל וישר התאהבנו בו. הוא מאוד קשוב , מאוד רוצה לקלוע בול לטעם של הזוג וגם לקהל. בן אדם חייכן, תמיד זמין ותמיד יעשה את המקסימום שניתן כדי שתהיו מרוצים.קיבל מלא מחמאות מחברים על המוזיקה ויתרון שהוא גם מתופף!
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
לפני בערך שנה, היינו בחתונה שיובל ניגן בה. באותו יום ידענו שיובל יהיה הדיג'יי בחתונה שלנו!יובל יודע לקרוא את הקהל ברמה הכי גבוהה שיש, יודע לשים את השירים הכי נכונים, בזמן הכי נכון, שהכי מתאימים לטעם של הזוג והקהל וזה גורם לרחבה לבעור שעות ארוכות! מעבר לזה, יובל מגיע עם תופים שמרימים את האווירה ברמות. חוץ מזה שיובל סופר מקצועי, יש לו לב ענק, וכבר מהשיחה הראשונה איתו אתם תרגישו את זה. יובל די ג'יי מספר 1, אין כמוהו והוא יהיה הבחירה הכי טובה שלכם!
הצג עוד

עומרי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
חיפשנו דיג'יי עם אלמנט ייחודי שקצת מבדל אותו מהשאר.מצאנו את יובל כדיג'יי מתופףעל הפגישה הראשונה ,לא היה לי ספק שזה הדיג'יי לחתונה שליקלט אותנו ואת הטעם שלנו באופן מדויקמקצוען אמיתי!!אדיב,שירותי ,ונעים לעבוד איתוהקפיץ את הרחבה , אנשים הרגישו שהם בטומורולנדממליץ בחום!!!
הצג עוד

Camila   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אין מילים לתאר כמה יובל תותח על!! די ג׳יי מתופף שמרים את האווירה בקטע משוגע! מהפגישה הראשונה נהננו בטירוף! הקשיב וזרם על כל הבקשות שלנו וידע לקרוא טוב מאוד את הקהל! הייתה מוזיקה לכל הטעמים והחבר'ה לא הפסיקו לרקוד ולפרגן אחרי זה! קיצור תעשו לכם טובה ותסגרו אותו לחתונה!! גם התופים שלו מרימים בטירווווף!!!
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ליובל הגענו מהמלצה של חברים. קודם כל לעומת דייגיים אחרים יובל הוא מוזיקאי בנשמה. עוד מהתחלה ידענו שעצם זה שהוא מגיע עם תופים לרחבה זה פלוס ענק לידע שלו לקרוא קהל ובאמת להקשיב למוזיקה ולקצב של הדברים.מהרגע הראשון שניפגשנו הוא ישר קלט את הוויב שלנו.אבל בחתונה אימלה- לא היה רגע שהרחבה הייתה ריקה. הוא שם לנו בול את השירים שרצינו (שהיו קצת שונים מחתונות אחרות) אבל הוא הצליח לשלב אותם עם הקהל בצורה הכי מושלמת שיש וכווווולם נהינו ועפו באוויר. אז תעשו לכם טובה כי עם יובל זה לא רק ללכת על בטוח זה גם הרמה הכי גובהה שיש.
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
את יובל הזמנו לאירוע ״השקת משפחה״ קטן ואינטימי (60 אנשים) בחצר ביתנו. סיכמנו מראש שידאג למוזיקת אווירה נעימה, והוא אמר לנו ״אתם תראו, עוד תהיה שם רחבה מלאה״. וכך קרה! לאט ובשקט יובל קרא את האורחים והרים שם מסיבה מטורפת!!! בנה בזמן אמת פלייליסט מדויק לטעמם שלנו ושל האורחים (ואנחנו לא קלים :) ), התייחס לכל בקשה שהגיעה (גם מהאורחים) ועשה הכי שמח שיכול להיות. תודה יובל, אתה מלך!!! אין ספק שתלווה אותנו לעוד אירועים בהמשך :)
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
זו ההודעה שיובל המדהים קיבל מאיתנו אחרי האירוע, זה אומר הכל💚איך להתחיל ומה להגיד? נתחיל בזה שאין מילים שיעבירו את הוכרת התודה שלנו אליך ואת רמת האושר המטורפת שנתת לכל האורחים ובעיקר לנו 💚🙏🏼אתה בן אדם מיוחד ומדהים ולא פחות מזה אתה דּיג׳י בחסד, ברמה הכי גבוהה שיש! יודע להרגיש את הקהל ולהתאים את עצמך, יודע להרים את כולם עם המוזיקה ועם האנרגיות המטורפות שלך! תודה על הכל, תודה שמצאנו אותך - זכינו 💚🙏🏼היה לנו ערב מטורף ועד עכשיו אנשים שולחים הודעות שהיה אירוע מטורף ושמח, וכמובן שלך יש בזה חלק ענק🙏🏼
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהפגישה הראשונה מיד התחברנו , ולא לקח לנו הרבה זמן להבין שיובל הוא האחד שלנו :) יובל עובד במקצועיות רבה שאל את השאלות הנכונות וישר קלט את הסגנון והשאר…היסטוריה;) האקסטרה שהקפיצה לנו את האווירה זה התיפוף בלייב , פשוט מטורף ומרים את האירוע אין אורח שלא התלהב והחמיא ליובל ידענו שעשינו בחירה טובה מההתחלה יובל היקר תודה רבה לך!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כחצי שנה לפני החתונה נפגשנו עם יובל, כבר מהרגע הראשון היה חיבור טוב. יובל עבד בצורה מסודרת, דאג לשאול את השאלות הנכונות, הבין את הראש שלנו וגרם לנו לתחושת ביטחון ושקט בכל הפאן המוזיקלי. במהלך האירוע תפעל הכל מצוין, והחיבור שלו עם הרחבה היה מדהים! בקיצור, ממליצים מאוד🤩
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשנו משהו שונה ולא סטנדרטי, לא עוד די.ג׳יי שמחבר בין 2 שירים ביוטיוב אלא משהו שהוא קצת מעבר, ואז מצאנו את יובל! שהוא גם מחבר בין השירים, מנגן ומתופף בלייב שזה השילוב המנצח עבורנו!! ככה שהשיר בשילוב התופים הפכו את החתונה שלנו למסיבה מטורפת 🥳
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up