כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סטאר אטרקציות

סטאר אטרקציות

אטרקציות וגימיקים לאירועים
טלפון:0528657156,0526631613
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אוראל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
40 מתוך 100
וואוו אכזבה כזאת לא ראיתי מימי!! חבל שסגרתי אותם לאירוע שלי. סגרתי עם איתי סאסי מגנטים ללא הגבלה, בלוקים בקבלת פנים זיקוקים וסלואו. בזיקוקים ובסלואו היה בסדר, במגנטים אפילו לא מאה מגנטים הוציאו לי. ההורים לא קיבלו מגנטים, רוב האורחים לא קיבלו מגנטים. החברים הקרובים, המלווים, הצטלמו ואף אחד לא קיבל מגנטים. באותו הערב לא קיבלתי לינק לתמונות או דיסק און קי והייתי צריכה לרדוף אחריהם בטלפונים והודעות שבוע. פשוט בושה. 4,000₪ שהלכו לפח.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
30 מתוך 100
מאוכזבת מאוד מהשירות שקיבלתי, הקטנת הראש שהייתה לגבי שברים וחוזר תמורה למחיר. מצטערת שסגרתי אותם לאירוע שלי

גלעד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
התחתנו במאי הקודם. לידור הציע שירות במחיר זול משמעותי מהתחרות, והסכמנו תוך התנאי שהוא יהיה צלם המגנטים שלנו בחתונה ולא אחד העובדים שלו. כל התהליך עבר חלק, כולל המסגרת לתמונות וחתימה על חוזה, כשבסוף הוא אמר שהוא יביא לנו עובד שלו ולא הוא יגיע זרמנו כי בינתיים הכל היה בסדר. בזמן החתונה לא שמנו לב שמשהו מוזר, הצלם דרש את הכסף במזומן מההורים לקראת סוף האירוע והתנדף. אחרי האירוע הבנו קודם כל שהצלם איחר ולא הגיע לצילומי משפחות, דבר שהיה כתוב בחוזה שהוא מתחייב לעשות, ולמעשה הספיק להגיע כדי לעשות תמונה משותפת אחת שלי ושל אשתי לפני החתימה על הכתובה. בנוסף, הוא לא טרח לשאול מי המשפחה, ובסוף הבנו שהוא חשב שדודה של הכלה היא האמא שלה כי התמונה היחידה שמוגדלת שלא הייתה שלי ושל אשתי הייתה שלה עם דודה שלה. בנוסף לאי עמידה בלוח הזמנים, לידור התחייב גם ל10 הגדלות שיהיו לתת למשפחות, לכמות מגנטים בלתי מוגבלת, 3 אינסטבלוקים כמזכרת ודיסק-און-קי שמכיל את כל התמונות. קיבלנו 5 הגדלות, 2 מהן היו טובות מספיק להצגה, לא קיבלנו אינסטבלוקים בכלל ומכל המשפחה והחברים שלי אני יכול לספור ביד אחת למי יש מגנטים למזכרת מהחתונה. המשפחה שלי מפרת לי שכל החתונה הם בדקו את לוח המגנטים וביקשו שיוציאו את המגנטים שלהם, והצלם מעולם לא הוציא אותן. דיברנו עם לידור בבקשה להחזר או פיצוי כספי וקיבלנו תשובה שלילית. לטענתו הוא עמד בכל הדרישות והוא לא יכול לקחת את הכסף מהעובד שלו. אבל הוא הציע לפצות אותנו בכך שהוא ידפיס לנו את מה שחסר ושנחלק למי שחשוב לנו "כפיצוי מעבר, שתרגישו טוב". כששאלנו כמה תמונות לשלוח הוא אמר שזה לא קריטי, נשלח לו ואז נדבר ולא הסכים להגיד מספר גם כשלחצתי. במקום דיסק-און-קי קיבלנו דיסק שהיה אמור להכיל את התמונות, רק שהוא היה ריק לחלוטין. כשביקשתי מלידור את כלל התמונות, הוא שלח קישור להורדה מאוד מהר. כשעברנו על התמונות מסתבר שצולמו רק 500 תמונות, כ400 מתוכן תמונות מטושטשות, תמונות של שום דבר ואף אחד ספציפי, תמונות מוכפלות ותמונות של אנשים שאפילו לא יודעים שצלם המגנטים מצלם אותם (וגם התמונות ה"טובות" נראות די רע). החלטנו להוציא את רוב המגנטים מתמונות של הצלם הראשי שהיו טובות יותר בכללי וגם לצורך תמונות. עבדנו כמה שבועות על אילו תמונות אנחנו רוצים שהוא יוציא, כמה כפולות נרצה שלא יהיו מעבר, ומה נבקש להגדלות וללוחות. בינתיים כשניסינו לדבר איתו הוא יצא עלינו על כך שמישהו מהאורחים שלי החליט על דעת עצמו לשלוח ביקורת רעה עליו, ואמר שלא בא לו יותר לפצות אותנו במה שהבטיח. אחרי שדיברתי עם האורח והוא הסכים לשנות את הביקורת אז הוא הרצה. בסופו של דבר, כששלחנו לו חזרה לינק עם התמונות ופירוט של מה כל דבר, הוא התחרפן עלינו חזרה שחשבנו שהוא ידפיס כמה מאות תמונות (אחרי שלא קיבלנו כמעט שום תגמול למה ששילמנו לחתונה) ושהוא חשב שנשלח לו בערך 30 ולא דמיין אפילו שנבקש יותר. הסכמנו שנצמצם ל30 ונשלח חזרה, וכך עשינו לפני כמה חודשים, אבל מאז לא הצלחתי יותר ליצור איתו קשר והוא מתעלם מההודעות. לסיכום, חבל שהוא היה הספק שלנו לצלם מגנטים, ילד בן 10 עם הציוד ותחושת שליחות היה עושה עבודה טובה יותר. (מצורפת תמונות שצלם המגנטים חשב שכדאי לצלם בתור צלם מגנטים, לחלקן הוא גם מגנט כשהרבה תמונות טובות שלו לא יצאו כמגנט)
הצג עוד

Assaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
אחי התחתן והזמין צלם מגנטים דרך לידור. הגיע צלם אחר שכנראה לא הספיק להוציא כמות מגנטים נדרשת. לידור התערב והחליט לשלוח לאחי ולאשתו מגנטים בהגדלה על מנת שיוכל לתת מתנות לקרובים. אני מחכה בקוצר רוח למגנטים המוגדלים. אעדכן כשהם יגיעו
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לידור היה זמין בכל רגע ובאירוע עצמו פשוט היה בכל מקום עם חיוך גדול ואנרגיה שיא ממליצים בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up