כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

VOLO - וולו הפקה וניהול אירועים

VOLO - וולו הפקה וניהול אירועים

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0542636535
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירן ניצחה על האירוע שלנו ביד רמה, כלום לא היה נראה כמו שהוא נראה אם לא היא. למרות מספר קרייססים במהלך האירוע (לדוגמה, מערכת ההושבה קרסה) שירן מצאה פתרון בקלילות לכל צרה ולא גילינו על זה בכלל עד כמה ימים אחרי האירוע. היא מקצועית, נעימה, חדה, והיא פשוט בדיוק מי שהייתם רוצים לצדכם באירוע שלכם. הבחירה הכי נכונה שלנו באירוע ואנחנו בכלל לא יכולים להתחיל לדמיין איך הוא היה נראה בלעדיה. שירן מנהלת האירוע היחידה שדיברנו איתה שגם מצטרפת לפגישה עם מנהל האירוע ונשארת עד סופו (ואין לכם מושג כמה זה משמעותי). בקיצור- ווואוווו, אין מה להתלבט בכלל
הצג עוד

Tohar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הפגישה הראשונה עם שירן היתה 8 חודשים לפני החתונה ולא היה לנו ספק מאותה פגישה שהיא תהיה המפיקה שלנו! הרגשנו קודם כל הכי בנוח איתה ואין יותר חשוב מזה.. הרגשנו שיש מי שיקשיב למה שאנחנו רוצים וצריכים בחתונה ומאז הכל היסטוריה עד האירוע המושלם שלנו ❤️
הצג עוד

רמי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החלטה הכי טובה שלקחנו בנוגע לחתונה!!! שירן הייתה מנהלת האירוע שלנו ועשתה את זה בצורה הכי מקצועית ונעימה שיש. הדבר הכי חשוב היה שידענו שיש לנו על מי לסמוך בערב האירוע ולא אנחנו ולא אף אחד מבני המשפחה צריכים להתעסק בכלום מלבד לרקוד ולהנות. היא טיפלה בכל דבר מול האולם, הקייטרינג, ויתר הספקים. אחרי האירוע קיבלנו פידבקים מכל הספקים כמה היא שמרה על האינטרסים שלנו כזוג וכמה נעים היה לעבוד מולה ושבזכות זה הם הסכימו לכל מה שהיא ביקשה מהם.
הצג עוד

Michael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שירן המדהימה סידרה לנו חתונה מהחלומות! היא הייתה קשובה ורגישה לכל מה שרצינו, נתנה מהלב הענק שלה כמה שרק יכלה וניהלה אירוע מאוד מורכב בזמן אמת בצורה מעוררת השראה. היא בן אדם נעים, אחראי ופשוט התאהבנו בה. מומלץ בחום!
הצג עוד

Lusine   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הדבר הכי טוב שעשינו בתכנון החתונה היה למצוא את שירן! שירן דאגה לאורך כל הדרך שנעמוד בתקציב שקבענו ועדיין נקבל את חתונת החלומות שלנו. היא התמקחה עם הספקים באסרטיביות כדי להוזיל לנו עלויות וניהלה הכל בצורה מסודרת ושקופה. התחושה בתחום החתונות היא שיש אינסוף ספקים וקל מאוד ללכת לאיבוד. שירן הצליחה לצמצם את הרשימה למספר ספקים שמתאימים בדיוק למה שאנחנו רוצים ונותנים את התמורה הטובה ביותר לכסף (והם באמת היו מדהימים אחד אחד). כשתארנו לה את האולם שדימיינו, האולם הראשון שהיא הציעה היה אולם החלומות שלנו ככה שלא ראינו יותר משלושה אולמות. שירן חסכה לנו המון זמן! אין תחליף לניסיון אז זאת הייתה הקלה גדולה שיש לנו מישהי מנוסה להתייעץ איתה מהדברים הגדולים לקטנים. כשהלחץ התחיל לחלחל שירן ידעה בדיוק מה להגיד כדי להרגיע אותי. מעבר למקצועיות ולאסרטיביות היא מקסימה, כיפית, רגישה, יסודית, ואכפתית. התאהבנו בה כבנאדם ומאוד נהנו מתהליך שעברנו יחד איתה! ביום האירוע יכולנו להיות בראש שקט כי שירן הכירה כל פרט ופרט וידענו שיש לנו על מי לסמוך. במבחן התוצאה בזכות שירן יום החתונה שלנו היה מאושר שאין כמותו. ממליצה בחום!
הצג עוד

tslilgl.tg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לשירן כשהאירוע כולו היה כבר מוכן ורצינו מישהו שנוכל לסמוך עליו ויטפל בכל ענייני החתונה באותו היום כשלאף אחד אחר מהמשפחה או מאיתנו אין ראש לזה. שירן הגיעה יחד עם בר העובדת שלה וביחד הן ניצחו על הכל, חברו לספקים ודאגו שהאירוע יתקתק מכל הבחינות בלי שאנחנו או בני המשפחה יצטרכו לדאוג. בזכותן לא נפתחו רזרבות בכלל! מומלץ מאוד מאוד מאוד 🙏
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לשירן יחסית סמוך למועד האירוע, ואני יכולה להגיד שזו הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות בחתונה הזאת. היו לנו לא מעט בעיות לקראת החתונה ומול האולם ושירן המדהימה הפכה עולמות כדי לפתור את הכל ולהציע את הפתרונות הכי יצירתיים וטובים שיש. שירן עשתה עבודה יסודית ומקצועית, דאגה לנו ברמה הכי גבוהה שיש, ירדה לפרטים הכי קטנים שיש כדי לסדר שכל האירוע יהיה מושלם ופשוט אין לנו מילים לתאר כמה שהיא הייתה משמעותית עבורנו, עבור הספקים ועבור האורחים שלנו.
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל היה מושלם! מהרגע שהחלטנו שאנחנו לוקחים את שירן הם הייתה זמינה עבורנו לכל דבר. עזרה לנו בכל דבר שביקשנו ועשתה הכל במקצועיות , סבלנות רבה ותמיד עם חיוך. אין ספק ששירן עשתה לנו את האירוע ובלעדיה הוא לא היה מוצלח כמו שהוא היה. ממליצים בחום לקחת את שירן.
הצג עוד

מרינה וירין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התנהלות סופר מקצועית מההתחלה, שירן הציגה לנו את השירותים שהיא מציעה שכוללים הפקת אירוע וניהול אירוע, אנחנו בחרנו ניהול אירוע כיוון שידענו פחות או יותר איזה ספקים אנחנו מעוניינים לסגור. היה לנו תיאום ציפיות מההתחלה לגבי כל שלב בתהליך ההיכרות שלנו וההיכרות של שירן עם כל מי שנוגע לאירוע שלנו. ביום עצמו שירן ניהלה את החתונה שלנו מא' עד ת', בידה יש את כל המידע לגבי המשפחות, החברים, הספקים, תזמונים לכל דבר ושלב באירוע ועמידה בזמנים ! שזה היה הדבר הכי חשוב לנו כי התחתנו בשישי בצהריים והזמנים באירוע שכזה קריטיים ! מעבר לתיפקוד שלה שכל תיקתק לפי הזמנים שהקצבנו, היא דאגה לנו בתור בני אדם, דאגה להביא לנו מים כשלא ידענו שאנחנו צריכים בכלל, דאגה שלא ישקו אותנו באלכוהול יותר מדי (לפי בקשתנו כמובן), כל בקשה לגבי עיצוב/אביזרים מסוימים שבוחרים להביא, תרופות ועוד המון דברים שבכלל לא חשבנו עליהם בתכנון החתונה.
הצג עוד

michelle.buk4   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המנהלת המדהימה בעולם!! התלבטנו אם שווה לקחת מנהלת, בעקר כי זאת הוצאה שלא נכנסה לתקציב שלנו, אבל זאת הייתה הבחירה הטובה ביותר שעשינו! שירן יוצאת דופן בעולם ניהול האירועים, כי השירות שלה הוא לא רק ביום עצמו. היא עשתה אתנו שיחת טלפון ארוכה + מפגש היכרות בשבוע ששכרנו אותה (בערך חצי שנה לפני החתונה), באה אתנו פיזית לאולם לפגישה עם מנהל האירוע וגם עשתה לנו מפגש ארוך ומעמיק בערך שבוע וחצי לפני החתונה. ביום של החתונה היא באה ביחד עם רון ושתיהן ידעו כל פרט ופרט, כאילו זאת החתונה שלהן. יומיים אחרי עשינו עוד שיחה ארוכה כדי להבין מה עבד יותר או פחות טוב, כדי שנדע להתנהל מול האולם והספקים. האנרגיות שלה היו מהממות, היא עשתה לנו שמח גם כשהיינו לחוצים ובזכותה לא דאגנו לרגע אחד ביום החשוב שלנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up