כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קרן רימון

קרן רימון

איפור כלות
טלפון:0507232832
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Stav   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
פניתי לקרן ממש כמה ימים אחרי ההצעה, ידעתי שאני רוצה לשריין מאפרת ומסרקת ולא רוצה להתפשר!היה לי מזל והיא הייתה פנויה, ומה אני אגיד לכם - זכיתי!מקצוענית, סבלנית, מרימה! לא יכלתי לבקש טוב יותר ממנה.
הצג עוד

advabn95   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
כשחיפשתי מאפרת רציתי אחת שלא רק מראה את התוצר הסופי אלא גם את הלפני של העבודה. ראיתי שקרן עושה את איפור בצורה הכי מדויקת שיש (רק מהתמונות) וכשהתקשרתי אליה לקבל הצעת מחיר, הרגשתי שאני כאילו מכירה אותה שנים והיה את הוייב הכי טוב שיכלתי לתאר לעצמי; באותה שניה הבנתי שהיא המאפרת שאני רוצה. קרן הייתי 100% זמינה לכל שאלה ובקשה שלי במהלך הזמן עד החתונה וביום החתונה רקדנו ושרנו וצחקנו והיא הרימה לי כמו עוד מלווה ! באותו יום היא עבדה בצורה הכי מקצועית שיש וההחלפת תסרוקת הייתה מהירה ברמות שאפילו היה לי זמן להצטלם עם הלוק השני. כמובן שהמחמאות לא איחרו לבוא וכל מי שראה אותי בחתונה אמר שאני נראית כמו נסיכה של דיסני ובדיוק ככה רציתי להיראות ! אל תחשבו פעמים, תקחו את קרן ולא תתחרטו !
הצג עוד

Dolev   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לקרן הגעתי אחרי המון חיפושים של מאפרת ומסרקת, אחרי השיחה איתה ידעתי שזהו, מצאתי!אז איך מתחילים אפילו? קרן המהממת! סופר מקצועית! קשובה, נעימה, באמת כל מה שכלה צריכה! לא תנוח עד שלא תצאי מרוצה! הכי שמחה בבחירה שלי ♥ תודה שאיפרת, סירקת, ליווית ותמכת לאורך כל היום המשוגע הזה! מילים לא יוכלו לתאר כמה אני מעריכה ומודה לך! פשוט בן אדם מדהים ♥
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
קרן יפה שלי !!!אנחנו באופוריה מטורפת,עכשיו כשקצת התאוששנו, חייבת להגיד לך פשוט תודה ענקיתעל הזמינות לאורך כל התהליך, על האכפתיות, על שימת הלב לפרטים הקטנים, על האהבה שאת מרעיפה ללא הרף, על האנרגיות המטורפות שלךךךך !!!!! על כל האור והשמחה וההתלהבות שאת מביאה איתך לכל מקוםאת פשוט מתנה אדירה. את כל מה שכלה יכולה לאחל לעצמה ליום החתונה.תודה שליווית אותי גם באירוע עצמו, תודה על המקצועיות המופלאה שלך ♥️נהניתי לחלוק איתך את היום הזה, נכנסת לי ללב בענק.
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
וואו אחד ענק!! לקרן הגעתי מכל הביקורות כאן, היא הייתה שיחת הטלפון הראשונה והאחרונה שלי, האנרגיות שלה מדהימות, ידעתי שאני בידיים טובות וסמכתי עליה. נתתי לה יד חופשית באיפור ובשיער ולא הצטערתי - כל אחת שתבחר בקרן תהיה מאושרת! לקחתי אותה גם לליווי שיער ואיפור לפני החופה (בלי החלפת תסרוקת) הסתובבתי בקבלת פנים ואחרי כל החיבוקים והנשיקות הרגשתי שזה נחוץ 🙂 ממליצה בחום על ספק אחד שעושה גם וגם, גם הייתי הכלה היחידה שלה ככה שלא היה שום לחץ ללכת ולהספיק לכלה אחרת, וגם פחות ספק זה יותר נחמד 🙂 פחות אנשים שמסתובבים מסביבך בהתארגנות.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שאת יכולה לעשות לעצמך!! הכי מקצועית ונעימה, ולא תנוח עד שתהיי הכי מרוצה שיש! קרן עשתה לי איפור ושיער והתוצאה הייתה פשוט מושלמת! היא הייתה סופר קשובה למה שכיוונתי אליו ועשתה את זה יותר טוב ממה שדמיינתי!!
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אימאללה ואימאללה!האישה והאישיות, האישה והמסרק והמאפרת!קרן פשוט עשתה לי את היום. איתה בפעם הראשונה השתחררתי ושוחררתי. נגישה, סבלנית, מצחיקה, אופטימית ומכילה. הרגשתי כאילו אנחנו מכירות שנים והיא יודעת בדיוק מה אני רוצה וצריכה.ה-בחירה של החתונה. פשוט אין לתאר את היופי שלה כאדם ושלא לומר העבודות שלה (הפנים שלי :))
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הכל התחיל שראיתי את עמוד האינסטגרם של קרן, אהבה ממבט ראשון! כל האנרגיות, האינפורמציה, הקלילות והמקצועיות פשוט מיגנטו אותי אליה. אחרי שיחת הבנה של מה צריך לעשות כדי לסגור איתה, סגרתי אולם (עם כמה אופציות לתאריכים נוספים למקרה שהתאריך שסגרתי תפוס אצלה עם כלה אחרת) וסגרנו. קרן הייתה כמו עוד מלווה ולא רק באותו היום, אלא לאורך כל תקופת ההיכרות לפני, היא עזרה עם המלצות, התייעצויות למיניהם, התעניינה לשלומי ופשוט הייתה מדהימה. ביום החתונה נראיתי הכי מדהים שיכולתי להיות וזה הכל בזכות המקצועיות של קרן. פשוט אין עליה!!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
אמנם החתונה הייתה כבר לפני יותר משנה, אבל אף פעם לא מאוחר לתת המלצה, במיוחד כשמדובר באשת מקצוע מדהימה כמו קרן!ביום שסגרנו אולם, אמא שלי הכריזה ״את מתאפרת רק אצל קרן רימון, את לא מבינה כמה המלצות קיבלתי עליה!.. וכך היה!מיד שריינתי את התאריך עם קרן וכבר מהשיחה הראשונה הבנתי שאני בידיים הכי טובות שיש…קרן הגיעה בבוקר יום החתונה בזמן (חשוב מאוד) ונתנה לי להרגיש כמו מלכה! סמכתי עליה בעיניים עצומות בעניין האיפור והיא התאימה לי הכל בצורה הכי מקצועית שיש!קרן אהובה, תודה שגרמת לי להרגיש הכי מדהימה שיש ביום המיוחד של חיי!גם אחרי יותר משנה אני עדיין עוקבת אחריה באינסטגרם וכל תמונה של כלה מחזירה אותי להרגשה הנסיכותית של יום החתונה 😊
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשראיתי עבודות של קרן באינסטגרם, הגעתי בין האלפי חיפושים ופשוט התאהבתי. ישר שלחתי לה הודעה כדי לבדוק אם היא פנויה בתאריך, התמזל מזלי והכלה שהייתה אמורה להיות לה בתאריך הזיזה את האירוע לתאריך אחר וכך יצא שהצלחתי לקבל את קרן המושלמת ביום החתונה שלי.החוויה עם קרן הייתה מדהימה, היא הייתה סופר מקצועית ושירותית ועשתה לי את היום הרבה יותר כיף ורגועאני חושבת שדי מיותר לציין שהייתי נראית מושלמת בזכותה כי תוכלו לראות את זה בתמונות והאיפור ישב עליי מושלם גם בשתיים בלילה כשנגמר האירוע!!העסק הוא לא זול ואני אישית מאוד ניסיתי לחסוך בהוצאות החתונה שלי אבל ידעתי שיש דברים שעליהם אני לא מתפשרת וזה היה הכי משתלם שיש כי אני מסתכלת על התמונות ופשוט עפה על איך שאני נראית בזכותה❤️❤️ממליצה מכל הלב
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up