כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מירי בורוק - עיצוב שיער לכלות

מירי בורוק - עיצוב שיער לכלות

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
טלפון:0526512077
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Anna   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
כשהתחלתי לארגן את החתונה שלי לא היה לי ספק שאקח את מירי לעצב לי את השיער. היא עיצבה לחברה טובה שלי את השיער ביום החתונה שלה וראיתי כמה היא סלנית, אכפתית ומוסיפה אווירה קלילה לחוויה שיכולה להיות קצת לחוצה. היו לי כמה הערות אחרי הפגישת נסיון ומירי ישר ידעה איך לשנות את מה שביקשתי ולהפוך את התסרוקת לבדיוק מה שדימיינתי ביום החתונה. חשוב לציין שרקדתי מלא בחתונה והתסרוקת נשארה במקום ולא כאב לי בכלל!
הצג עוד

אסיה ילמה   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז היה לי ברור כבר מההתחלה שאקח את מירי כמעצבת שיער! ראיתי את התסרוקות שלה וישר התאהבתי. אחרי השיחה הראשונה איתה זה היה ברור לי עוד יותר שאני לא אוכל לעשות בחירה טובה יותר.היו לי הרבה התלבטויות וחששות ומירי הייתה כל כך סבלנית איתי בתסרוקות ניסיון, הייתה קשובה וגרמה לי להרגיש כל כך בנוח איתה. בבוקר ההתארגנות מירי הביאה איתה כל כך הרבה רוגע ושמחה והתוצאה בסוף הייתה כל כך הרבה מעבר למצופה!!
הצג עוד

gabriela   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
מירי הייתה מהממת, נעימה, מקצועית ופשוט מוכשרת!! היא גרמה לי להרגיש כמו נסיכה ביום של החתונה 🌸 השיער יצא מושלם והחזיק לי כל היום וכל הערב! אני ממליצה בחום!!!!!

חנה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
למירי הגעתי דרך המלצה של חברה ולא הצטערתי לרגע. כל ההתנהלות מולה הייתה נינוחה ורגועה והיא גם קלטה ישר מה רציתי. באתי לנסיון כמה שבועות לפני והיא דאגה לכל פרט שביקשתי. התסרוקת החזיקה כל הערב כולל התוספות וקיבלתי עליה מחמאות מכולם. היא גם שזרה לי פרחים יפים בתסרוקת . בזמן ההתארגנות היה כיף וקליל ובאמת הרגשתי כאילו היא חלק מהחברות ששם. ממליצה בחום!
הצג עוד

Odeya   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מירי הכי מקסימה בעולםם!! קבענו נסיון יחד עם המאפרת והייתה אווירה כל כך רגועה וכייפית. מירי עבדה ביסודיות על השיער ווידאה שכל שערה במקום וכך היה. השיער החזיק מושלם עד סוף האירוע. ממליצה על מירי בחום ❤️❤️❤️

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מירי פשוט נפלאה.החל מהניסיון שנפגשנו בדירה שלה והיה לי פשוט כיף לדבר איתה ועד יום החתונה. מירי עשתה לי תסרוקת מדהימה שהחזיקה כל הערב ולא זזה אפילו מילימטר (ואפילו אחרי כל מיני משיכות שיער וחיבוקים חזקים ... ;) מעבר לכך, הליווי שלה במהלך ההתארגנות והרגישות לסביבה, אלי , לאמי ואחותי (שגם להן עשתה תסרוקת) הייתה מדהימה. מירי היא אחת מהבחירות הכי טובות שלי בחתונה.
הצג עוד

ראובן ואווה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה היא הייתה מאוד זמינה אליי, ידעה לללוות אותי לאורך הדרך , לייעץ ולעזור. היא האדם הכי רגוע והכי כייפי שכלה צריכה ליום ההתארגנות. ללא ספק הרגשתי יותר בטוחה ורגועה בזכותה! היא מאוד שם עבור הכלות שלה והיא תמיד אוזן קשבת לכל בקשה, שאלה וספק. היא דאגה לחזק לי את התיסרוקת ודאגה לכל פרט שהכל יעמוד במקום בצורה הכי מדוייקת שיש. העבודה איתה הייתה מהנה , מצחיקה ומשחררת מכל הלחץ של יום החתונה.
הצג עוד

OrEl   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
היא אישיות מיוחדת, מעטים כמוה בעולם! היא מעבירה אווירה כיפית ומאוד מקצועית, היא דואגת ורוצה שהכול יהיה מושלם ליום המיוחד של לקוחותייך. באמת היה לי כל-כך כיף ונעים בהתארגנות לקראת היום ולפגישת החתן. היא זרמה איתי ובאמת הייתה מוכנה להכול! והתוצאות מדהימות! אני בחום רב ממליצה עליה.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מירוש היא הדבר הכי מקצועי, נעים, מוכשר, מתחשב, מתגמש ועוד ועוד שאפשר לבקש ליום הככ מרגש בחיים שלך. היא הייתה הכי קשובה אלי, לרצונות שלי, לטעם שלי, לאורך כל התהליך ועד הלוק השני שהיא עשתה לי בזמן החתונה. אני אצרף תמונות, אבל זה באמת מעבר, הנעימות והעדינות שלה זה הדבר הכי קסום, והופך את כל היום הזה להרבה יותר מרגיעה ומושלם.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז, בכנות לא חשבתי שמישהי שעושה תסרוקות לכלות יכולה להיות עם כל כך הרבה סבלנות ואווירה טובה כמו מירי. כבר בפגישת ניסיון הרגשתי שאני בידיים הכי טובות שיש. ביום החתונה היא הייתה מדהימה, נתנה לי להרגיש נינוחה ובטוחה שדעתי הכי חשובה. מעבר לאופי המהמם שלה, היא פשוט כישרונית בקטע מוגזם. אני ממש מאושרת ומרוצה מאיך שהתסרוקת יצאה בסוף, לא ידכלתי לדמיין את זה אחרת :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up