כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלמיה
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
anna   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
תיאמנו עם ליאור ועידן צילומים לחתונה קטנה והייתה לנו חוויה מהממת. עשינו צילומי זוגיות ביער חולדה באווירה נעימה וכיפית עם צילומים מקצועיים מאוד שלאחריהם המשכנו לצילומים בחתונה עם באווירה מאוד רגועה ונעימה והתמונות יצאו מדהימות.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ליאור מאלמיה היה הצלם הראשון שדיברנו איתו, מהשיחה הראשונה הרגשנו את האווירה הטובה, החיובית, המצחיקה, ואז כשראינו את הגלריות שלו- הרגשנו שכל התמונות שהוא מצלם יפות, ושהוא נכנס לרחבה ומצלם את הרגעים הכי אמיתיים.עשינו מפגש ניסיון בסמוך לחתונה, להתכונן למעמד כי אנחנו לא רגילים להצטלם ונהננו בטירוף, תוך יום יומיים קיבלנו את כל התמונות.וכמו שתיארתי בפיסקה הראשונה - כך בדיוק הייתה החוויה שלנו, אלמיה האלופים זרמו איתנו לאורך כל היום, בגמישות, צחוק, ואווירה טובה, וגם התמונות שקיבלנו (במהירות שיא) יצאו מהממות, ממליצים בחום!
הצג עוד

Maor   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
מההתחלה החוויה הייתה טובה, הרגשנו שהם שם בשבילנו במיוחד בזמן המלחמה כשחא ידענו למתי החתונה תידחה.ביום האירוע הם הכניסו הרבה שמחה ואנרגיות טובות.והצילומים יצאו מ-ד-ה-י-ם!
הצג עוד

Janna   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מה נגיד ומה נאמר? איזה כיף לנו שזכינו בצוות כזה לחתונה שלנו!חיפשנו צלמים שנתחבר לסגנון צילום ולעריכה שלהם, ואחרי שראינו את העבודות באינסטגרם משם הכל כבר היסטוריה.. נפגשנו עם ליאור לפגישת היכרות בזום, ובהמשך לצילומי זוגיות. מהרגע הראשון זכינו ליחס מקצועי, נעים ואדיב. ביום של החתונה הצוות הגיע באנרגיות הכי טובות שיש, והתוצאות מדברות בעד עצמן.. הם ידעו לכוון אותנו בצורה הכי טובה, מקצועית וסבלנית ובזכותם זכינו למלא זכרונות יפים, מרגשים ומצחיקים באיכות מדהימה!תודה לכם צוות אלמיה!
הצג עוד

nofarzaban14   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לליאור במקרה אחרי שחיפשנו לא מעט צלם לחתונה, כבר בשיחה הראשונה ידענו שליאור והצוות הם אלו שיצלמו אותנו ביום הכי מרגש שלנו בחיים. עוד מהצילומי טראש היה חיבור. היופי בצוות של אלמיה שהם כלכך זורמים וקלילים שהיום הופך להיות רגוע וזורם יותר עם כל הלחץ של החתונה. הכל עבר מושלם - מצילומי הזוגיות שלנו, לחתונה, להעברת החומרים. זמינות גבוהה במיוחד וצוות מעולה. הכל היה מושלם - ממליצים בחום נופר ועידן ❤️
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליאור עידן והילה המקסימיםקודם כל תודה שעטפתם אותנו ביום שלנו והפכתם אותו למושלם 🤍אז תודה רבה על הכל!על קלילות, צחוק הפגת המתח! תחושת משפחתיות כבר מהרגע הראשון ! באמת שאפו ענק בתור שתי בחורות שלא יודעות להצטלם ומובכות בטירוף מהסיטואציה הצלחתם להקליל את הכל! שוב תודה ענקית ענקית!!!בנוסףףףף , התמונות יצאו מושלם מושלם מושלם!!!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חברה צעירים, מקסימים שגרמו לנו לצחוק ולהנות בתור שני אנשים שלא אוהבים להצטלם.
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי עשרות טלפונים ושיחות עם צלמים, חיפשנו צלמים שיהיו איתנו באותו וויב, עם עבודות שאנחנו אוהבים, ועם מחיר שפוי. אלמיה ענו על כל הבקשות האלו! מהרגע הראשון בטלפון, לצילומי זוגיות ועד ליום החתונה הכל היה בכיף ובאווירה טובה. ליאור ועידן האלופים היו כיפים קלילים וזורמים, מדויקים בזמנים, דאגו לתמונות עם כל מי שצריך (מלווים מלוות, הורים אחים סבים סבתות בכל ההרכבים) וגם אורי הצלם הנוסף שהגיע לשלב צילומי המשפחות היה מקצוען וקיבל מלא מחמאות. באמת ש אלמיה היו הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות, והייתי בוחרת בהם שוב ושוב. הכי ממליצה שיש!
הצג עוד

מוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מטווורפת! עשינו גם צילומים לפני החתונה וגם ביום של החתונה, החיבור עם ליאור ועידן היה מהיר ומדהים! צוות מנצח!
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בשיחת טלפון עם ליאור, היה לי צלם שהיינו אמורים לסגור וברגע האחרון משהו לא הסתדר איתו. מצאתי המלצות על ליאור באינסטגרם וראיתי גם עבודות שלו וישר הרמתי טלפון. כבר משיחת הטלפון הראשונה הרגשתי טוב- קוראים לזה אינטואיציה.ליאור ישר נתן תחושת מקצועיות, אמפטיה והבנה והרגשה שהיום הזה הולך להיות מתועד בצורה הכי טובה שיש.בשלב הזה, שיתפתי את ליאור בחוויה שהייתה לי עם צלם אחר והוא ישר בא לקראתי מכל הבחינות וגם הוסיף לנו צילומי זוגות מתנה(שהיו אחד ההפתעות הגדולות בכל הדבר הזה).ליאור קבע איתי ועם בעלי לשיחת זום קצרה כדי שנכיר ברמה האישית ונייצר קשר חברי לפני שניפגש פנים מול פנים- גרם לנו להרגיש שהוא נותן את המעבר.ביום צילומי הזוגות הכרנו אותו ואת עידן- צמד מהמם עם הרבה אנרגיות טובות ויכולת צילום ייחודית ויצירתית. הרגשנו כל כך טוב וזה היה יום שזכור לנו כחוויה כיפית ושמחה.ככה הגענו ליום החתונה, עידן וליאור הגיעו למקום ההתארגנות שלי וישר שמחה ואהבה- זה היה כל כך חשוב כי זה יום שבו הלחץ יכול להשתלט בקלות. לאורך כל הערב הם היו נוכחים בלי להפריע , תופסים רגעים של אושר.אנחנו מודים לכם כל כך! מרגישים שאתם הייתם הזכיה שלנו באירוע! קלענו בול.ואם אתם מתלבטים - אז אל! יגעתם ומצאתם ❤️ מניסיון😆
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up