כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Dj zohar Shaashua

Dj zohar Shaashua

תקליטנים
טלפון:0504454023
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
95 מתוך 100
זוהר הייתה הדי גיי שלנו בחתונה. היא הייתה מאוד קשובה אכפתית וסבלנית. האוווירה הטובה והרגועה שלה עזרה לנו מאוד והרגיע אותנו.הייתי רק מתעקשת יותר על שירים שאנחנו נתנו ומקצרת באורך את השירים, אבל זה לפי מצב הקהל שלנו ומשהו מאוד אישי שנכון לי. בגדול נהננו מאוד, הקהל רקד ושהיה שמח.
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם זוהר הרגשנו את הקסם שלה!! הכל נעשה ברוגע וסבלנות והרגשנו שאנחנו בידיים טובות 😍ואכן כך היה זוהר העיפה לנו את הרחבה ושילבה את כל סגנונות המוזיקה שביקשנו ממנה,הייתה קשובה ומקצועית לאורך כל הדרך!! בקיצור - ממליצים בחום 🤍
הצג עוד

adel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על זוהר מקרובת משפחה, ניפגשנו איתה בזום והסברנו לה שהחתונה מעורבת- חרדים וחילונים, והאמת שלא היינו מאוד סגורים על כל השירים שרצינו במדוייק. נפגשנו שוב יומיים לפני החתונה בזום שוב כי לא יכול ו לבוא פיזית יש לציין, זוהר היתה שמחה להיפגש פיזית. סגרנו את הפרטים האחרונים באופן כללי, עדיין חששתי שזו אולי משימה קשה, אבל זוהר קלעה בול לכל חלק של החתונה- לפני החופה, בחופה, בריקודים הראשונים שהיו מופרדים ובריקודים המעורבים, יותר משה עלינו על הדעת שאפשר. כל ספק או חשש נעלם והחוויה היתה מדהימה בזכות המגוון המוזיקלי, והבחירה המעולה של השירים- אחד אחד!!! זוהר היתה מאוד קשובה לנו גם במהלך החתונה אם רצינו לשנות סגנון והיא זרמה בטירוף, ואני כל כך שמחה שהלכנו איתה כי היא היתה איתנו עד הסוף. כל שיר היה בדיוק במקום והתאים לאותו רגע, וואו. תודה זוהר את באמת הרמת את החתונה שלנו לגבהים אדירים.
הצג עוד

Amiel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלופה, זמינות, הבנה של הזוג והטעם שלהם.המלצה חמה.
הצג עוד

gilad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עוד לפני שקבענו תאריך לחתונה היה לנו ברור שאנחנו רוצים את זהר כדיג'יי שלנו! שמענו אותה בחתונה של חברים וישר נדלקנו! הקסם האישי הנדיר שיש לה והחיוך הענק זורמים לה דרך האצבעות ישר לעמדה ופשוט קפצנו ורקדנו ללא הפסקה כל הלילה! אני כל כך שמח על הבחירה שלנו! היה לנו רעיון כללי לאיך רצינו שיהיה ואיזה סגנון מוזיקה רצינו אבל לא מדויק וזהר ממש עזרה להכווין ולתת לנו רעיונות מעולים וליוותה אותנו כל הדרך לפני החתונה כדי לוודא שהכל מושלם ולטעמנו לקראת החתונה. אם אתם מחפשים מוזיקה מעולה, אורחים שיקרעו את הרחבה כך הלילה ודיג'יי עם נשמה עצומה ומלא שמחה ממליץ בחום על זהר!!
הצג עוד

דליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זהר מפוצצת באנרגיות חיוביות שמדביקות את כולם כבר מהרגע הראשון! היה תענוג לקבוע ולתקשר איתה מהטלפון הראשון ובפגישה המקדימה היא היתה קשובה וזרמה עם כל הבקשות שלנו והתאימה את המוזיקה בול לטעם האישי שלנו. האורחים בחתונה עפו באוויר כל הערב ולא הפסיקו לרקוד לשנייה! הרגשתי איך זהר קראה את הקהל וקלטה בדיוק להרים את האנרגיות והשמחה של כולם שיר אחרי שיר! לא מפסיקים להגיד לי עדיין כמה נהנו מהמוזיקה והריקודים! הדהים אותי כמה כל שיר היה מדויק וכיפי. כל כך שמחה על הבחירה שלנו בזהר! מחכה כבר להביא אותה לאירועים הבאים שלנו!
הצג עוד

david   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נתחיל מהסוף, תמיד כמו בכל חתונה יש מחמאות על השמלה והאולם ואיך שהיה נחמד וכיף, אבל המחמאות אצלנו היו כלכך בהתלהבות על האווירה והמוזיקה וכמובן שזה לא היה קורה בלי דיג׳י זהר האגדית! ועכשיו נחזור להתחלה, זה מתחיל באישיות המקסימה שלה והרצון לעשות לנו את האירוע הכי שמח וטוב שיש! בחירת השירים המעברים ובעצם כל זמן שהיא תקלטה פשוט הרחבה הייתה מלאה באנשים רוקדים! יש המון עוד מה להגיד אבל פשוט חבל על הזמן, תרימו טלפון לזהר ואני מבטיח לכם שלא תצטערו ושיהיה לכם את הדיג׳י הכי טובה ומגניבה שאנחנו מכירים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up