כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אולגה שמלות כלה וערב

אולגה שמלות כלה וערב

שמלות כלה
טלפון:0544237058
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
את יאנה ואולגה אני מכירה מחברות שתפרו אצלהן שמלות כלה וללא ספק ידעתי שכשיגיע הרגע שלי אסגור איתן , פשוט מקצועיות, שמה דגש על כל פרט ופרט , תמיד נותנות הרגשה טובה תפרו לי 2 שמלות מטורפות !!! ומחיר מצוין!!!
הצג עוד

יפית   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
עיצוב שמלת כלה – אחד ההיבטים המהותיים ביותר ביום החתונה השמלה .זה חלק מהותי ממראה הכלה וצריך להיות מושלם שהרי על השמלה יקום ויפול דבר.... חשוב שהדבר יעשה עם המעצבת הנכונה שתשרה עליך הרגשה נעימה ורגועה.עיצוב השמלה הוא לא תמיד קל ולפעמים תהליכי קבלת החלטות קשים יחד עם כישורים ספציפיים למשימה מקשים עוד יותר. כאן צריכים לוודא שמי שאחראית על העיצוב יודעת בדיוק מה היא עושה. שיש לה את הניסיון והיכולות לענות בדיוק לדרישות של אחת ולספק לך את המענה הטוב ביותר כזו היא אולגה המדהימה שאין ספק שבורכה בידי זהב ומקצועיות רבה לצד אישיות נעימה וסבלנית אולגה לא ויתרה עד שהשמלה הייתה מושלמת .אולגה ממש התאמצה לא חסכה במאמצים וראתה בתפירת השמלה שלי כאילו השמלה הייתה עבור בתה .אין ספק שהתוצאות מדברות בעד עצמן. בזכותה לבשתי את השמלה עליה חלמתי ואף לא אחד נשאר אדיש לשמלהממליצה בחום רב.. ואין לי ספק שב"ה נחזור אליה שתעצב לנו בגדים בשמחות הבאות
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לאולגה אחרי שביקרתי במספר חנויות לשמלות כלה ואצל מספר מעצבות. היו לי פחות מחודשיים לתפור שמלה שתהיה בדיוק לטעמי ולמידותיי. נפגשתי עם אולגה והצגתי בפניה את הסגנון ושאני מחפשת שמלה נוחה ומחמיאה. אולגה יצרה סקיצה ראשונית והביעה מקצועיות רבה ולכן החלטתי לסמוך עליה ואת האמת שזה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות. כל כך נהנתי מהתהליך והמדידות.
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשדיברתי עם אולגה! האדיבות, המקצוענות, הרוגע והתחושה שאני בידיים טובות עשו את ההחלטה פשוטה עבורי! אולגה תפרה לי שמלה מהממת, עזרה בהכוונה מקצועית בכל ההחלטות שהייתי צריכה לקבל, הבדים כולם היו מאיכות מעולה והעבודה והגימור של אולגה פשוט מצוינים!!! אז אם את רוצה ליצור לעצמך את השמלה המושלמת לחתונה, או לערב מיוחד, כדאי לך! התהליך עם אולגה היה נעים, סבלני, מכיל ומכוון, נהנית מכל התהליך ומהשהות עם אולגה במהלך העבודה! ממליצה בחום רב!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up