כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מגנטים וידאו אנד מור

מגנטים וידאו אנד מור

צלמי סטילס
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עמית   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
למורין הגענו דרך המלצה של חברים !מורין היית הצלמת מגנטים שלנו בחינה וגם בחתונה.מורין לפני הכל בן אדם מדהים אכפתי וקשובוהיית זמינה לכל שאלה שהיית לנו !במהלך האירועים מורין דואגת לצלם את כל האורחים וגם להציע מעצמה גם בלי שיבקשו ויפנו אליה.היא עושה את העבודה בצורה הכי טובה שיש ודואגת לצלם כל רגע באירוע .דואגת לפתח מגנטים לפי כמות אנשים בתמונה שיהיה לכולם ולא יחסר !!כמות פשוט מטורפת של מגנטים בהמון אורחים פנו אליי לאחר האירוע ואמרו כמה שמורין מקסימה ונחמדה.והדבר הכי טוב זה החבילה חתן כלה שמורין דואגת לעשות בנפרד ולהכין שקית עם מלא מגנטים מהצילומי משפחות ושל הזוג עם הגדלות ובלוקים פשוט מטורףף!!!מורין את פשוט בן אדם מדהים והתחברנו אלייך ממש ! ממליץ עלייך בחום
הצג עוד

דינה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ירדן היה מקצועי מהרגע הראשון שדיברנו.אפילו הגיע מוקדם לחתונה כדי לתפוס את צילומי המשפחות בנוסף, לקח אותנו ועשה לנו תמונות זוגיות מעלפות ולמשך כל האירוע צילם את כולם, נכח בכל הריקודים ונשאר עד מאוחר ממש!! הביא לנו בלוקים שווים מעץ עם תמונות יפיפיות שלנו, ומגנטים גדולים ששווים עולם!! כל כך כיף שיום אחרי החתונה יש לנו את כל קובץ התמונות של המגנטים כל המשפחה והחברים שמחים ונהנים לקבל תמונות מהאירוע ירדן אתה תותח!!
הצג עוד

Esther   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
זכינו במורין המדהימה לאירוע הבריתה שלנו! הזמנו את מורין לצילום משפחות ופיתוח אינסטה בלוקים באירוע. מורין מאוד מקצועית, אדיבה ונעימה! נהגה בסבלנות כלפי כולם וגם ידעה לזרזר כשצריך, הכל בצורה נעימה. התמונות שצלמה היו מדהימות ואיכות הפיתוח שלהן גם ברמה מאוד גבוהה! תודה על הזיכרונות המדהימים שיצרת 3>
הצג עוד

odd.shakked   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ירדן היה צלם המגנטים שלנו בחינה. מאוד מקצועי, מאורגן, דאג שיהיו צילומים עם כל המשפחה והחברים. את העיצוב למגנטים הוא לקח מההזמנה שלנו לחינה ויצא ממש יפה. ירדן היה מקסים במיוחד, ירד לנו גשם בתחילת האירוע והוא נתן לנו הרגשה טובה והרגיע גם. היה קשוב ונעים לאורחים וצילם הרבה תמונות. יצאנו מרוצים מהמגנטים והבלוקים שקיבלנו. איכות צילום טובה, אמין והכי חשוב נתן הרגשה טובה מההתחלה עד הסוף!
הצג עוד

shellymutsafy12   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מורין ממש מקסימה, שמחנו מאוד שהייתה צלמת המגנטים שלנו! מאוד מקצוענית, אדיבה, תקתקה את העבודה ואנחנו כל כך מרוצים מהמגנטים והבלוקים שקיבלנו בסוף - באמת תענוג! התגמשה לקראתנו במה שביקשנו, עיצבה את המסגרת בצורה שהתאימה להזמנה שלנו ופשוט הייתה באמת מעולה מההתחלה ועד הסוף!
הצג עוד

מאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מגנטים זה סטנדרט היום בכל אירוע, ורצינו חברה איכותית שלא נצטרך לדאוג לגביהם במהלך הערב. היינו מרוצים בטירוף, כל האורחים אמרו שהתמונות יצאו מעולות, והכי חשוב- הם פשוט מפנקים בטירוף! בסוף האירוע חיכתה לי בחדר שקית ובה הגדלות, תמונות על בלוקי עץ, מלא מגנטים שלנו ובנוסף דיסק און קי עם כל התמונות. פשוט שירות נהדר
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אחלה ירדן. מרגישים שהוא מכיר אירועים ויודע את העבודה. הגיע לפני האירוע וצילם את שנינו בכמה תמונות זוגיות שלחלוטין יכנסו לאלבום החתונה שלנו. בסוף האירוע השאיר לנו שקית עם מגנטים מוגדלים של שנינו + 5 בלוקים בגדלים שונים + מגנטים בגודל רגיל שהצטלמנו עם האורחים + דיסקאון קי (מעוצב מגניב) עם מעל 900 תמונות שלנו ושל האורחים. אגב, מדובר בחתונה יחסית קטנה של 160 אורחים, אז כמות התמונות שצולמו היא יפה מאד.
הצג עוד

ד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
מורין נשלחה אלינו לחתונה על ידי צלם מגנטים שהבריז לנו. היינו חתונה פצפונת, 120 איש מתוכם ברחבת הריקודים רק כ-40, ולרובם אין אפילו מגנט אחד. ציפתה למחיר המלא שסגרנו עם הצלם הראשון וכשסרבנו אמרה שחבל שבא בכלל.
הצג עוד

liat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגענו לירדן ומורין דרך אירוע שהחברה שלי הפיקה, החוויה שלנו עם ירדן היתה לא פחות ממדהימה! שילוב של מקצועיות והרבה כוונה עם תוצאות. כבר בסוף האירוע קיבלנו את התמונות והתרגשנו! ללא ספק הספק מספר 1 שלנו לערב הזה, מלא אורחים פירגנו והתלהבו. ממליצים בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up