כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נעמי אפרת חתונה רפורמית - עורכת חוּפּה

נעמי אפרת חתונה רפורמית - עורכת חוּפּה

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0545921955
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Raz   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הערצנו את נעמי, היא הייתה מצוינת ופתוחה מאוד איתנו ממש מהרגע הראשון. העבודה הייתה הרבה יותר מעניין טכני- במפגשים איתה היא עשתה מאמץ אמיתי להכיר אותנו, את ההיסטוריה שלנו, ולהבין את הזהות שלנו כזוג כדי לעצב את החוויה שלנו באופן הכי מותאם וייחודי אלינו.
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על נעמי המדהימה! בזמנים של מלחמה נפל עלינו אור בדמות נעמי, שהביאה כל כך הרבה שמחה ואהבה לחופה. הרגשנו שנעמי היא חלק אורגני מהטקס ומהמשפחה. בחרנו לעשות חופה מצומצמת בגלל המצב במדינה, ונעמי החזיקה את החופה עם כל כך הרבה אור ואהבה, למדה להכיר אותנו בזמן ממש קצר והתחברה לכל המשפחה בקלות. נעמי מגיעה עם הלב שלה ועודפיו, בנדיבות ורוחב לב אמיתיים. היא מכבדת את המקום שלנו ואת מה שאנחנו רוצים להביא, מביאה עומק וקלילות בו זמנית. אני גאה בבחירה שלנו בה כרבה ובאופן שבו החלטנו לחגוג את האהבה שלנו, ואני בטוחה שנפגוש את נעמי בהמשך חיינו.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
עשינו טקס רפורמי עם נעמי והיה מרגש ומהמם וכל הקהל התלהב ממש! היה לנו חשוב שהטקס יהיה מצד אחד יהודי ומצד שני שוויוני ושלנו ומתאים לנו בתור חילוניים, וזה היה פשוט בול! מעבר לזה שנעמי בכללי מקסימה ונתנה תחושה כיפית וקלילה, היא קלטה אותנו במדויק ועשתה טקס שהוא אישי ומרגש, לא ארוך מדי ומצחיק, אבל עדיין מסורתי ויהודי.
הצג עוד

naomi.efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
נעמי יקרה, ריגשת (והתרגשת!) ועשית לנו טקס קסום שהרגיש ככ אנחנו. היו אינסוף תגובות על כמה הוא היה מרגש ואחר. שמחים ככ שבחרנו בך ושקידשת אותנו בדרכך הייחודית! תודה רבה על הכול ויש לי תחושה שעוד תופיעי באיזו חתונה משפחתית באחד הצדדים מתישהו ❤️באהבה, אפרת ושי
הצג עוד

Nadine   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה מעולה לעבוד עם נעמי היא הדריכה את החופה באנגלית וגם עברית עם המון הומור וקריסמה. כולם אהבו אותה ובאמת אכפת לה מהזוגות לקחה זמן להכיר אותנו.
הצג עוד

Haleli Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו! אז איפה מתחילים? :)את נעמי מצאנו דרך האינרטנט אחרי חיפוש ארוך. היה לנו מאוד חשוב למצוא עורכת טקס שמתאימה לנו, יודעת להתאים את הטקס עבורנו ועבור הערכים שלנו וליצור חוויה אינטימית ומחברת בינינו לבין הקהל.ברגע שראינו את הסרטי חופה של נעמי ידענו שאין לנו עוד שום התלבטות - הדרך שלה לשמור על הטקסים חגיגיים ומרגשים בו זמנית קנתה אותנו. לאורך כל תהליך ההכנה נעמי הגיעה אלינו עם לב פתוח והמון אהבה ורצון להכיר אותנו כמה שיותר לעומק ולהתאים עבורנו את הטקס. החופה עצמה הייתה מרגשת, עם נגיעות של הומור והכי אנחנו ושוויונית שיכולה להיות :) אין לנו ספק שהקשר עם נעמי ממש לא נגמר מתחת לחופה, היא כבר חלק מהמשפחה הקטנה שיצרנו :)
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נעמי היא אישה מזן נדיר ומיוחד, מלאה בנצנצים ואור בעיניים. היא ערכה לנו חופה מדהימה, שיוויונית קלילה ושמחה. אחד הבונוסים הנפלאים הוא שהחופה התקיימה גם בעברית וגם באנגלית לטובת הצד האמריקאי של בעלי. אני ממליצה עליה בענק. לגמרי מסוג האנשים שנשארים איתך בחיים גם אחרי האירוע עצמו. אחד הדברים הנפלאים שהיא הביאה איתה זה שתי פגישות יקרות ערך שגרמו לנו עוד יותר להתחזק כזוג ולהתקרב לפני החופה. הכל פשוט נעשה באופן מדהים ומקרב, באמת שאני מאושרת שבה בחרנו לערוך את טקס החתונה שלנו
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בקצרה- אל תתלבטו פעמיים אם לקחת את נעמי!!! מלבד החיבור המדהים שיצרנו איתה קיבלנו אינסוף מחמאות על החופה ועל נעמי בפרט. אל נעמי הגענו אחרי חיפוש ארוך למישהו שיהיה מדוייק לנו. היא ידעה להביא מי אנחנו בתור זוג לתוך הטקס בצורה הכי אותנטית שיש. היא השילוב המנצח של רגש, קלילות, מקצועיות, ולב. ובואו נדבר שניה גם על התהליך המטורף שעברנו איתה! מלבד טקס החופה המדהים שהיא הכינה, היה לנו תהליך כיפי זוגי ועמוק איתה שגרם לנו להתחבר למשמעות החתונה שלנו ולבנות יחד יסוד של ערכים שילוו אותנו בהמשך הדרך. לנעמי יש יכולת מטורפת לתת הרגשה של נוחות ורוגע והחיבור אליה היה טבעי כבר מהיום הראשון. באמת שלא יכולנו לבקש יותר טוב ממנה היה מושלם מושלם מושלם❤️
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברנו עם נעמי בטלפון הרגשנו את הקליק היה לנו ווייב ממש טוב, הרגשה קלילה וכיפית. החיבור היה מידי. נעמי עברה איתנו תהליך של הכרת הזוגיות על מנת שזה יועבר בחופה בצורה הכי מרגשת. ביום האירוע נעמי הייתה מאוד קשובה, מכילה והשרתה רוגע ונינוחות. החופה הייתה קסומה ומרגשת, ומצד שני קלילה וזורמת. אנחנו יומיים אחרי החתונה ולא מפסיקים לקבל מחמאות על החופה המרגשת עד דמעות שנתנה אווירה אינטימית וההגשה שלה הוסיפה חיבור מעצים יותר בין האורחים אלינו. ממליצים עליה בחום לכל זוג שמחפש חופה אחרת, שונה ומרגשת בצורה יוצאת דופן! תודה רבה על הזכות שניתנה לנו לעבור עם נעמי את התהליך.
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נעמי הייתה הדבר הכי טוב בכל הארוע של החתונה שלנו. אינטיליגנטית רגישה מצחיקה ומרגשת . ריתקה את כל החברים והמשפחה שלנו בטכס שגם הכי ציניקינים לא נשארו אדישים. פשוט אדירה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up